בניית דף נחיתה יעיל עם דגש על טופס צור קשר
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

בניית דף נחיתה יעיל עם דגש על טופס צור קשר 

מאת   25/05/2012 |  נצפה 1826 פעמים

ישנם אתרים שנועדו לשם בניית תדמית ולקוחותיהם מגיעים אליהם בדרכים לא מקוונות, אך רובם המכריע של העסקים בונים אתר כדי שלקוחות פוטנציאליים יצרו איתם קשר. ברוב המקרים טופס 'צור קשר' באתר אינטרנט נועד כדי ללכוד הפניות. מצד אחד זו דרך לאסוף מידע מן המבקרים באתר, אך מצד שני זו לא הדרך הטובה ביותר. הסיבה היא שטפסיי 'צור קשר' לא ממוקדים בצורך מסוים של הגולשים והם נוטים למשוך יותר דואר זבל ואנשי מכירות שמטרתם אינה לקנות מהעסק, אלא למכור לעסק.

במקום להשתמש בטופס 'צור קשר' סטנדרטי בלבד, כדאי להיעזר בחשיבה ובכתיבה יצירתית כדי ליצור הצעות אטרקטיביות יותר ליצירת קשר עם העסק. לכל הפחות עליכם לשקול לתת הצעה שמניעה את הגולשים לפעולה, כגון הרשמה לניוזלטר, הנחה, הטבה או הדגמה של המוצר המרכזי של העסק. אם המבקרים נרשמים להצעה אטרקטיבית במקום סתם לשלוח הודעה או למלא פרטים יבשים, סביר להניח שהרבה יותר מאלו שאכן יצרו קשר יהיו מעוניינים במוצר או בשירות שהעסק מציע. במילים אחרות, הצעה מעניינת שמלווה את טופס 'צור קשר' מובילה לסיכויי 'המרה' גבוהים יותר.

טופס יצירת הקשר הוא, כמובן, המוקד העיקרי של דף הנחיתה העסקי, שכן המטרה הסופית היא לגרום למבקרים באתר להשלים ולשלוח אותו. לעיצוב ולתכנון של הטופס יש השפעה ישירה על שיעורי ההמרה, ולכן, זה קריטי לבנות אותו בתבונה:

- בראש ובראשונה יש לוודא שהטופס מופיע במרכז המסך, כדי למנוע גלילה, ולמשוך בקלות את תשומת לב הגולש אל הטופס.

- השאלה הבאה, וככל הנראה הגדולה ביותר בעת עיצוב טופס 'צור קשר' היא מהו אורכו הרצוי של הטופס? זו שאלה בעייתית, כי אורכו של הטופס מוביל בהכרח לאיזון זה או אחר בין הכמות לבין האיכות של ה'לידים' שהעסק יקבל. טופס קצר מניע בדרך כלל יותר אנשים למלא אותו, וכך העסק ייצר יותר 'לידים', אבל ה'לידים' האיכותיים ביותר יגיעו בזכות גולשים שמוכנים למלא יותר טופס מפורט יותר ובכך לספק לעסק יותר מידע על עצמם ועל מה שהם מחפשים.

- הגורם הקריטי השני הוא לבחון איזה תחומים או שדות צריכים להופיע בטופס 'צור קשר'. איזה מידע הטופס ידרוש מהגולש למלא? לעתים קרובות, עסקים מבקשים בטפסי צור הקשר המקוונים שלהם יותר מדי מידע, או מידע מסוג לא נכון. העיקרון המנחה צריך להיות איסוף מספיק מידע כדי לאפשר לעסק ליצור קשר עם הגולש ולהפכו מגולש שיכול להפוך ללקוח, ללקוח.

במאמר הבא נמשיך ונעסוק בטופס צור הקשר עם דגש על בחינת השדות שמרכיבים אותו.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה