איך לא לנהל משבר תקשורתי
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך לא לנהל משבר תקשורתי 

מאת   17/12/2007 |  נצפה 4263 פעמים

איך לא לנהל משבר תקשורתי

מאת: רמי הסמן

                                                                                                                                                                

השטויות שעושים חברות, תאגידים, פוליטיקאים ורשויות ממשל בניהול משבר תקשורתי.

רשימת האל תעשה

חוסר הכנה.

אי התייחסות לסימני אזהרה.

קבלת החלטות איטית מידי.

כשל בתקשור עם כל קהלי היעד.

אי הכנת חומר ומידע להפצה מראש - דפים הסוקרים את פעילות הארגון/הממשל.

אי החזרת פניות טלפוניות למדיה.

חוסר התייחסות לאנשי תקשורת בכבוד ובהערכה.

לשקר, להוליך שולל, לא לומר את האמת.

לא לתקשר ולהשיב ב-"אין תגובה" לשאלות המדיה.

ליצור רושם כמתחמק, לא מודע לבעיה או מתנער מאחריות.

נותנים לחדשות הרעות לטפטף לאורך זמן.

אחרי שמודיעים על החדשות חוזרים לעסקים כרגיל.

לתקשר מסרים מבלבלים.

להאמין שתקשורת סודית ופנימית, היא אכן סודית ופנימית.

להקשיב לאנשים הלא נכונים.

לא לאסוף מידע, תגובות או שאלות מהציבור.

לא להקים ערוצים לקבלת פניות - רעיונות, הצעות, ביקורות, שאלות.

חוסר נכונות לבצע שינויים נדרשים.

                                                                                                                                                                

רוצים לקרוא עוד: למקראה מקיפה בניהול משברים הקליקו בקישור מטה.

 

רמי הסמן MBA, מומחה לאסטרטגיה שיווקית. מרצה לשיווק מדיני וחברתי במרכז הבינתחומי בהרצליה. עמית מחקר בבית הספר לממשל ולמדיניות, אוניברסיטת תל אביב.
http://rhmarcom.blogspot.com

למקראה מקיפה בניהול משברים הקלק על הקישור: http://rhmarcom.blogspot.com/2007/05/blog-post_6467.html
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה