כיצד להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

כיצד להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם?  

מאת   20/11/2011 |  נצפה 1372 פעמים

אתרי האינטרנט הם העולם הווירטואלי שלנו. בעולם האמיתי, נסו לדמיין את עצמכם נכנסים לחנות ורואים עומס בכל מקום: מדפים עמוסי סחורה ללא כל סדר, שולחן המכירה עמוס פריטים ואפילו כמות רבה מידי של מוכרים. איך הייתם מרגישים? גם אם המחירים סבירים והפריט שאתם מחפשים נמצא בחנות (בידיעה שאכן אתם בשלב בו אתם יודעים...), כאשר חנות לא מסודרת ומאורגנת, רוב הסיכויים שתעשו "אחורה פנה" ותצאו לאחר מספר שניות. כך בדיוק קורה גם בעולם הוויראוטלי. זוהי הסיבה העיקרית לנטישת אתר או כפי שהיא נקראת בז'רגון המקצועי - bounce rate.

מה אנשים מחפשים באינטרנט? 

כאשר אנשים נכנסים לאתר לרוב הם מחפשים משהו ! בין אם זה לצורך רכישה או לצורך מידע, בין אם זה פתרון לבעיה, או אף התעניינות וסקרנות. אולם, כאשר האתר אינו מספק צורך זה, משהו בו אינו מושך את העין שלהם והתחושה שהם מקבלים לא גורמת להם חשק להישאר בו, הם יוצאים מייד. מחקרים רבים נעשו על הנושא ונמצא כי אדם אשר לא מרוצה מהאתר יוצא ממנו תוך 3 שניות לכל היותר. 

אז מה צריך לעשות בכדי להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם?

זו שאלת מליון הדולר. איך לגרום לאנשים גם להישאר באתר, גם למצוא את מבוקשם או את המענה לפתרון בעייתם, ולאחר מכן גם לבצע את הפעולה אותה אתם מעוניינים מהלקוח? הפעולה יכולה להיות החל מרכישה ועד השארת פרטים והצטרפות לרשימת תפוצה.

איך להפוך את האתר שלך ידידותי למשתמש?

כדי להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם, עליכם לדאוג שיהיה זה אתר מוצלח וידידותי, והמשתמש ייכנס אליו וימצא בו את מבוקשו. כך תוכלו לשמר את הלקוחות ולהוריד את אחוז הנטישה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה