הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן 

מאת   13/11/2007 |  נצפה 2606 פעמים

 

הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן

בדגש על מינוף עסקים חדשים בתחום

קצת רקע ראשוני

 100% מהעוסקים בתחום אירועי ההפעלה והתוכן בישראל מוגדרים כעסקים קטנים וברובם המכריע
 לא תמצא יותר מ  2-3 עובדים.
מספר העוסקים בענף מונה כאלף עד אלפיים עסקים ובמילים אחרות יש בארץ כ-2000 עד
4000 איש העוסקים ופועלים בתחום.
הענף מתאפיין בתקציבי פרסום ושיווק נמוכים ביותר וסל התקציב הממוצע לפרסום ושיווק עסק
 בענף נע בין 1,000 ל-10,000 שח בשנה.
הענף הינו ענף בעל מחזורי הכנסה נמוכים למדי ובהתאם ההשקעה בפרסום ושיווק.
עסקים הפועלים בתחום מבצעים פעולות שיווק מרחוק וקיימת התאמה מלאה בין ההשקעה בפרסום
ושיווק העסק לבין יכולתו לשרוד או להצליח.
מרבית העסקים פועלים מביתו של בעל העסק או ממשרדים חבויים ואין להם "חלון ראווה" בדמות חנות ברחוב.
שיטות הפרסום הרווחות בענף:

·         פרסום מודעות לוח קטנות במקומונים. (בודדים ולרובם אין נוכחות באינטרנט).

·         פרסום במדריכים מקצועיים כגון: "בידור ובמה" ומגזין "בר/בת מצווה".(מאפיין

    בעיקר עסקים גדולים בתחום או כאלה שעדיין לא הפנימו את עידן האינטרנט).

·         פרסום בדפי זהב (אלה שלא מבינים בשיווק עסקים בתחום הנ"ל)

·         פרסום בפורטלים מקצועיים בענף האירועים (מאפיין בעיקר את העוסקים הרציניים בענף)

·         פרסום בתשלום במנועי חיפוש אינטרנטיים כגון "גוגל" ו"מרלין" .

שיטות שיווק הרווחות בענף:

·         דיוור ישיר:  משלוח מכתבים פרסומיים ללקוחות פוטנציאליים (הכוונה ללקוחות

    מוסדיים,ציבוריים ולא לקוחות פרטיים.)

·         משלוח מיילים פרסומיים.

·         הפצת כתובת אתר אינטרנט.

·         רישום אתר האינטרנט במנועי חיפוש חינמיים.

·         שיווק תכניות,אירועים ותכני פעילות באמצעות מערכות מורכבות כגון:

                גוגל,מרלין ועוד....

·         פעולות מכירה אקטיביות כגון טלמרקטינג (כמעט ואינן קיימות בענף).

  מהו תהליך השיווק והפרסום המיטבי לעסק בראשית דרכו?...

  בדגש על עסקים עם תקציב פרסום ושיווק של עד 10,000 - לשנה.

 שלב1:  רכישת דומיין (שם מתחם) אינטרנט  כ- 100 שח לשנתיים.

שלב 2: הקמת אתר אינטרנט באמצעות "פלטפורמת עשה זאת בעצמך"-
כ  700-1300 שח לשנה.

שלב 3: רישום האתר והפצתו באינדקסי אינטרנט (חינמיים) רלוונטיים.

שלב 4: הרחבת ומילוי האתר בתכנים הכוללים מילות מפתח מרכזיות.

שלב 5: פרסום האתר בפורטל אינטרנט מוביל בתחום  1000-2000  לשנה.

שלב 6: הקמת ופיתוח מאגר ורשימות של לקוחות פוטנציאליים.

שלב 7: פרסום ושיווק תכניות ואירועים באמצעות גוגל כ 500 שח לחודש.

שלב 8 : הפקת פליירים ומשלוח בדיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים כ1000 שח לשנה.

שלב 9: קידום האתר לבד או באמצעות מקדם אתרים כך שיופיע בדף הראשון של גוגל מול ביטויי מפתח מרכזיים.

 

אורי מורג הינו הבעלים של חברת מעגלים חוויות בצוותא ומומחה לאירועי הפעלה ותוכן.
http://www.maagalim-events.co.il
http://hamekadem.co.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה