ה-EBAA דורש התחשבות בטיסות פרטיות בהקצאת סלוטים בשדות תעופה
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

ה-EBAA דורש התחשבות בטיסות פרטיות בהקצאת סלוטים בשדות תעופה 

מאת   09/10/2011 |  נצפה 3368 פעמים

ה-EBAA: הקצאת הסלוטים בשדות התעופה חייבת להתחשב בכל משתמשי המרחב האווירי

ארגון התעופה העסקית האירופי (ה EBAA), הזהיר מפני הקלת ראש בבחירת המדדים לחלוקת הסלוטים (חלונות הזמנים המוגדרים לנחיתה והמראה של מטוסים בשדות תעופה) למטוסי התעופה העסקית

מר אלק ורנר, הנשיא הכללי ומנהל הקשרים העסקיים בחברת NetJets אירופה, אחת החברות הגדולות בארגון התעופה העסקית, אמר בנאומו בסמינר שהתקיים בספטמבר האחרון : "ב-2010, תעשיית התעופה האירופאית, החזיקה בצי התעופה העסקית השני בגודלו בעולם, הכולל למעלה מ-4,000 מטוסים המבצע למעלה מ-700,000 טיסות בתוך אירופה ומחוצה לה. למרות הכלכלה הבעייתית, התעופה העסקית מייצגת 7.3% מסך הטיסות במרחב האוירי הארופי, נתון המבהיר את הצורך של העסקים האירופים בתחבורה אוירית ישירה, מתוזמנת ובטוחה. אך בכדי שכל זה ימשך, חובה לאפשר גישה לתשתיות".

תרומה אדירה לכלכלה

"הדו"ח הזה עיוור להשפעה המלאה שיש לכלל תעשיית התעופה על הכלכלה המקומית והאזורית. כל הטענות המועלות בו, מבוססות על ההנחה שתפוסת נוסעים מקסימלית היא המטרה העיקרית, וכתוצאה מכך, הוא בעקביות מחפש דרכים למקסם את תפוסת הנוסעים, ללא התחשבות בהשפעה הכלכלית על מגזרים שונים חוץ מחברות ושדות תעופה", אומר בריאן האמפריז, יו"ר ארגון ה EBAA. "ועדיין, כפי שמספר דו"חות של הנשיאות האירופית והפרלמנטים האירופים הדגישו, כל מגזרי התעופה מחזיקים בתפקיד חשוב בצמיחת הכלכלה האירופית ". (טיסה פרטית למוסקבה)

לתעופה העסקית (טיסות פרטיות) אין צורך מיוחד בשימוש בשדות תעופה ראשיים, במיוחד לאור העובדה כי אלו הותאמו לשימושן של חברות תעופה מסויימות. במקום זאת, המגזר ניסה תמיד להשתמש בשדות תעופה מקומיים או אזוריים בכדי להקל על העומס בשדות הראשיים. במהלך העשור האחרון, התרחבות התעופה המסחרית, דחקה באופן עקבי את המפעילים הקטנים, מה שגרם להגבלה על חלונות הזמן בהם מאופשרת נחיתה והמראה (סלוטים) של מטוסים פרטיים בשדות התעופה ולהשפעה שלילית משמעותית על הצמיחה הכלכלית האפשרית.

לאור זאת, ה-EBAA הציע כי הפתרון היעיל ביותר יהיה הקצאת מספר סלוטים ליום (בהתבסס על נתוני השימוש הקודמים) למפעילי מטוסי התעופה העסקית בשדות תעופה אזוריים, ובכך לאפשר למפעילים אלו בשיתוף, בדומה להסדרים בין חברות התעופה.

טיסות עסקיות אינן תחרות לתעופה הפרטית

פאביו גמבה, המנהל הביצועי של EBAA מסר כי "יש לזכור כי התעופה העסקית איננה מתחרה של חברות התעופה, אלא פשוט עונה על צורך מסויים. היא לוקחת את הלקוח משדה התעופה הקרוב אליו ביותר לשדה התעופה הקרוב ביותר ליעדו. כחלק חשוב ומבוסס מתשתית התחבורה האווירית של אירופה, אנו סומכים על כך שתהיה התחשבות משמעותית בזכות האבות שאמורה להיות לתעופה העסקית (טיסות מנהלים) בשדות התעופה המשניים בהם התעופה העסקית יצרה מקומות תעסוקה רבים ומשרתת את הכלכלה האירופית בשליחות".

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין, למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.
בראש החברה עומד צור בנר, טייס משנת 1994, המחזיק ברישיון טיס בקטגוריה הגבוהה ביותר (רישיון - Airline Transport Pilot) מטעם רשות התעופה האזרחית בישראל ומטעם מנהל התעופה הפדרלי האמריקאי, ה- FAA. כמו כן, משמש צור מדריך טיסה מטעם שני הגופים הללו.
http://www.lynxjet.aero/default.asp?PageID=4

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה