רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק א
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק א 

מאת   14/09/2011 |  נצפה 2811 פעמים

לאחרונה נתקלתי בלא מעט אנשים אשר סיפרו לי כי הם אינם אוהבים כלל וכלל להירשם לרשימות דיוור שונות- גם בנושאים אשר מעניינים אותם ואף יכולים לתרום להם באופן כזה או אחר. למען האמת, גם אני בעצמי (באופן אישי) איני אוהבת את אותן רשימות דיוור וכבעלת עסק איני מנהלת רשימת תפוצה. הסיבה המשותפת לאותם אנשים אשר אינם אוהבים להירשם לרשימות תפוצה או לנהל רשימות תפוצה- הינה כי הם מעדיפים לגשת לדפי האוהדים בפייסבוק אשר מנוהלים על ידי בעלי עסקים- שם הם מקבלים מידע רב וטיפים באופן שוטף (דבר אשר רובם עושים בכל מקרה כיוון שהמידע המועבר ברשימת הדיוור מוגבל).

מטרות רשימת הדיוור

רשימות הדיוור נועדו למעשה בסך-הכל לסייע לבעלי עסקים שונים לשלוח טיפים על פי תחום עיסוקם לנרשמים לתפוצה שלהם- ישירות למייל. המדוורים (האנשים אשר נרשמו לרשימת התפוצה ואשרו הרשמתם) מקבלים כל כמה ימים טיפ או כל מידע אחר ישירות למייל האישי שלהם. יחד עם זאת, למרות הנוחות בקבלת המידע ישירות למייל- ישנם גם חסרונות לרשימת דיוור.

חסרונות רשימת דיוור

יתרונות רשימת דיוור

בחלק השני של המאמר אציג את היתרונות והחסרונות של הענקת טיפים באופן שוטף בעמוד העסקי- וננהל השוואה בין היתרונות והחסרונות של רשימת דיוור לעומת הענקת טיפים בעמוד העסקי....

 

בהצלחה

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת

https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת


https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה