מאמרים מאת ויצמן אסף

RSS ערוץ RSS של ויצמן אסף

articles.co.il

שם: אסף ויצמן

אודות הכותב:
אינסטלטור בחיפה
 
התשתית הישנה והמבנים הוותיקים אשר נמצאים בחיפה מאלצים אותנו להתמודד עם נזילות ושיבושים במערכת האינסטלציה. למרות החשש הראשוני שלנו מפני הוצאות גדולות, כדאי לדעת שאינסטלטור מיומן יכול להעניק פתרונות מהירים בזכות טיפול נקודתי בשורש הבעיה. בעזרת שימוש בטכניקות מתקדמות ובכלים חדשניים ניתן לתקן במהירות כל דליפה.
 
איתור מקור הנזילה
 
אחד האלמנטים החשובים ביותר בטיפול בבעיות אינסטלציה בחיפה היא הבנת מקור הבעיה. נזילות רבות הם תולדה של צינורות אשר אינם מוברגים כהלכה, אשר התבלו במהלך השנים או כאלו אשר נסדקו עקב לחץ מים גבוה. איתור מקור הנזילה הוא אחד האספקטים החשובים ביותר בעבודתו של כל אינסטלטור משום שהיא חוסכת ממכם את הצורך בשבירה של קירות או מרצפות ושומר על החזות של הבית שלכם. יתרה מכך, היעדר טיפול בנזילות עלול לגרום לרטיבות ולפגיעה בחיפויי הקיר והרצפה - דבר אשר עלול לגרום להוצאות כבדות.
 
פתיחת סתימות מורכבות
 
פתיחת סתימות מורכבות היא המומחיות שלנו ואחד האתגרים שעומדים בפני כל אינסטלטור בעידן המודרני. סתימות מורכבות ניתנות לפתיחה בכמה דרכים: בעזרת הזרמה של מים בלחץ גבוה, בעזרת חומרים אשר ממיסים שומן ( חומצות ייעודיות), בעזרת שימוש בקפיץ ברזל מתקדם או בעזרת פתיחה ידנית של הצינור הפגום והחלפתו בצינור מהדור החדש. בדירות רבות בחיפה אנו נפגשים עם צינורות הברזל ודואגים להציע אלטרנטיבה זולה יותר בדמותם של צינורות פלסטיק או PVC אשר מונעים התפתחות של סתימות רבות.

שיפור לחץ מים בדירות גבוהות
 
בזכות תנופת הבנייה בחיפה אל מול היעדר התשתיות המתקדמות, אנו נאלצים במקרים רבים ליצור שיפור בזרימת המים. העלאת לחץ המים ניתנת להשגה בעזרת שני דרכים מרכזיות: בעזרת מנוע חיצוני אשר מתחבר לצינור המים הראשי של כל דירה או בעזרת החלפה נקודתית של סוגי הברזים וראשי המקלחת. על אף שהאפשרות הראשונה נחשבת ליקרה יותר, היא משתלמת בטווח הארוך ולכן היא אפשרות שכדאי לשקול אותה.

יחס אישי ושירות מסביב לשעון
 
מתוך הבנה שבעיות אינסטלציה קורות בכל זמן ועשויות לגרום לפגיעה משמעותית בשגרת החיים שלכם, אנו מציעים שירותי אינסטלציה מסביבי לשעון. אנו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכדי לטפל באופן מהיר בכל תקלה ולמנוע התפתחות של בעיות מורכבות. אנו מודעים לכך שיחס אישי הוא חלק אינטגרלי מכל שירות אינסטלציה איכותי ולכן מסבירים לכם מהי הבעיה ומה העלויות שלה בטרם אנו ניגשים לעבודה. יתרה מכך, אנו נציג בפניכם את האלטרנטיבות הזולות ביותר לפתרון ונאפשר לכם לבחור את הדרך המשתלמת ביותר לביצוע כל תיקון,
אינסטלטור בחיפה חייג/י עכשיו

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי אסף ויצמן