מאמרים מאת סלור נאוה

RSS ערוץ RSS של סלור נאוה

articles.co.il

שם: נאוה סלור

כתובת אתר: www.mercaz-amirim.co.il

חברה: מרכז אמירים

תפקיד: מייסדת ומנהלת המרכז

תחומי עיסוק: מייסדת ומנהלת מרכז אמירים, יועצת חינוכית, פסיכותרפיסטית קוגניטיבית- התנהגותית (CBT). מטפלת בטראומה דרך הגוף, מטפלת בריברסינג (נשימה מודעת). שמחה לשתף אתכם שלפני 19 שנים ייסדתי את מרכז \\\\\\\'אמירים\\\\\\\' עם שותפתי לשעבר, ריבה שכטר, ומאז אני מנהלת אותו.
עבדתי 13 שנים במערכת החינוך כיועצת חינוכית בבי\\\\\\\"ס יסודי ובחטיבת ביניים. מאז שאני זוכרת את עצמי העבודה החינוכית טיפולית הייתה משאלת לב עבורי מתוך אהבה עצומה לבני אדם בכלל ולילדים בכל הגילאים בפרט ומתוך תשוקה ליצור תחושה אצל הילדים שהם \\\\\\\"שווים\\\\\\\", \\\\\\\"ראויים\\\\\\\", מיוחדים גם אם אינם התלמידים המצטיינים בכיתה.
כיועצת עבדתי במלוא הכוונה והרצינות עם מורים, שהרי המורה נתבע למלאכת קודש חינוכית קשה ותובענית ביותר. גם המורה זקוק לתמיכה, להכלה, לסיוע, להכרה... גם בקרב המורים חשתי לעתים את הקושי, התסכול, הכאב בלהתמודד עם כיתות עמוסות, עם מגוון של תלמידים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, עם דרישות מצד ההנהלה, הפיקוח, ההורים ? כמה קשה!!!
ובתוך כל אלה הרגשתי שהיכולת שלי לשנות, להזיז, להניע מהלכים ותהליכי עומק הינה מוגבלת. כוחה של המערכת הגדולה הינו מוחלט ועוצמתי.
הבנתי שיש צורך במקום שייתן מענה לאותם תלמידים מתוסכלים, חסרי ביטחון, ספוגי חוויות שליליות וחוויות של חוסר מסוגלות, מקום שיהיה בית מכיל, חם ומקצועי גם לילדים ומתבגרים, גם להוריהם, וכמובן לאנשי הצוות שלנו, שגם הם זקוקים לתמיכה המקצועית, הצוותית והרגשית.
הקמתי את מרכז \\\\\\\'אמירים\\\\\\\' מתוך הבנה מלאה שגם כשמערכת החינוך עושה את כל אשר ביכולתה, בנכונותה ובכוונתה הכנה, אזי יש ילדים ש\\\\\\\"יפלו בין הכסאות\\\\\\\", שיפלו \\\\\\\"בין עיני המורה\\\\\\\" ויישארו לבד עם תחושת הכאב והאכזבה מתפקודם ומהישגיהם הלימודיים, ההתנהגותיים והחברתיים.
כשהילד עם תחושת בדידות, כאב, אכזבה, תסכול, חוסר שביעות רצון ההורים דואגים, לחוצים ולעתים אובדי עצות כיצד לעזור ולשפר את התפקוד וההרגשה של בנם או בתם.
לקוחות יקרים, אל תישארו לבד עם ההתלבטות, הדילמה ועם מה שמטריד אתכם, אנו לרשותכם ולשירותכם מתוך רצון אמיתי לעזור, מתוך אכפתיות, תשומת לב, מסירות ומחויבות לכם ולפתרון הסוגיה בעטיה אתם פונים אלינו.





פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל

קישורים:
http://mercaz-amirim.co.il/

אודות הכותב:

נאוה סלור, מייסדת ומנהלת את מרכז אמירים, יועצת חינוכית, פסיכותרפיסטית קוגניטיבית- התנהגותית (CBT), מטפלת בטראומה דרך הגוף, מטפלת בריברסינג (נשימה מודעת). 

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי נאוה סלור