מאמרים מאת שם נוית

RSS ערוץ RSS של שם נוית

articles.co.il

שם: נוית שם

דואר: abuagela@gmail.com

כתובת אתר: www.abuagela.co.il

חברה: סטודיו אבועגלה סרטי תדמית ואנימציה

תפקיד: מפיקת סרטי אנימציה מאיירת וגרפיקאית

תחומי עיסוק: סטודיו "אבועגלה" מפיק סרטים מאז שנת 2007, תחת ניהולה של נוית שם, זהו סטודיו בוטיק העובד מול קהלים פרטיים ועסקיים כאחד ומעניק מגוון פתרונות בתחום הקריאייטיב, עיצוב, אנימציה והפקה. לקהל הפרטי- מציע הסטודיו אנימציה דוקומנטרית מותאמת אישית, מרגשת ויצירתית לאירועים ועיצוב מצגות ייחודיות.
לקהל העסקי- מציע הסטודיו מגוון נרחב של מוצרים ? סרטוני תדמית משולבי אנימציה, איור ועיצוב דמויות לאתר או אפליקציות, גרפיקה מתקדמת למצגות עסקיות, עיצוב ומיתוג לעסקים וכתיבת תוכן שיווקי. בין לקוחותינו נמנים משרדי פרסום, חברות הפקה, מנהלות רווחה, עסקים קטנים כגדולים מכל התחומים וכל מי שמעוניין להכניס לעסק שלו ייחודיות ויצירתיות מושכות את העין. הסטודיו מספק ללקוחותיו מוצר מושקע, בולט בצורה יוצאת דופן, מלא באהבה ויצירתיות. כל אלה מוצעים כשירות מלא ? החל בשלב גיבוש והגיית הקונספט הראשוני, דרך כתיבת התסריט ופס הקול ועד למוצר הסופי המוכן לשידור והכולל קריינות ועיצוב מלאים. כל זאת באיכות לא מתפשרת ובמחירים תחרותיים. כל אלה מתאפשרים בזכות היכולת של נוית, מנהלת הסטודיו,לנצח מקרוב על כל השלבים השונים במקצועיות ויסודיות חסרות פשרות.

נוית היא גם מתעתעת- מעצבת קעקועים זמניים מדהימים ויש לה עסק בשם "תעתועים" בו היא מוכרת קעקועי מים שנשארים עד שבוע על הגוף.

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל

קישורים:
www.abuagela.co.il
www.tatooim.com

אודות הכותב:

נוית שם- מולטיסיסטם בע"מ


אנימטורית, מאיירת ומעצבת גרפית,במאית צלמת ותסריטאית


בעלת סטודיו לאנימציה "אבועגלה - סרטים מצוירים"


לפרטים: 054-5309400

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי נוית שם