מאמרים מאת אסיאג מגי

RSS ערוץ RSS של אסיאג מגי

articles.co.il

שם: מגי אסיאג

דואר: meggi.as@gmail.com

כתובת אתר:

חברה: מנדלה

תפקיד: מדריכת התפתחות אישית בתנועה לילדים

תחומי עיסוק: שיעורי התנועה במנדלה פונים אל גופו של הילד דרך תכנים מעולם הטיפול בתנועה, היוגה, המחול והיצירה. השלב הראשון במנדלה הוא העצמת היש בכל ילד וילד, מציאת התכונות הייחודיות לו והמשרתות אותו: האמת הילדית, רוח המשחק, ההנאה והקלות בה הילד עובר ממצב אחד למשנהו, שמחת החיים, הסקרנות היפהפייה, הרצון ללגום כל רגע, מבט, מגע וקול, החוויה של הכאן ועכשיו.
לאחר הדגשת קשת הצבעים הייחודית לכל ילד אנו מוסיפים כלים אשר נרכשים דרך תשומת לב לגוף, לתנועה ולנשימה, באופן שמסייע לילדים לחשוף מנעד של תחושות חדשות בגופם ובנפשם, להגדיל את מרחב ההתנסות שלהם, כל ילד בדרכו שלו, דרך קסם ילדי, דרך הפריה ואינטראקציה קבוצתית, דרך עולם המושגים של הילד, בסביבה הטבעית היומיומית, כהרפתקה מעולם אגדות קסום, על מנת שהכלים יוטמעו בגוף ויהפכו לשמישים בחיי היום-יום גם מחוץ לשיעור.
החוויה במנדלה מאפשרת לגופו של הילד זמן של שקט, שבו תשומת הלב פונה פנימה, אל תחושותיו הפיזיות, אל הרגשות העולים בו, אל הרצון האישי שלו, אל מקומו מול אחרים, ואל האופן האמיתי שבו הוא רוצה לנוע בעולם.

אצלנו במנדלה, בעזרת שיטת טיפול ייחודית, אנו למדים למצוא את הקשר בין התנועה לרגש המלווה אותה ועל ידי כך הילד יכול להתמודד עם אתגרים, לפתח ביטחון עצמי ולחיות חיים פשוטים ומהנים יותר. השיטה מיועדת לגילאי 1-6, ומאפשרת לילדים התפתחות תקינה ועשירה.
שמי מגי, ואני מדריכת התפתחות אישית לילדים דרך תנועה,
בשנים האחרונות הפעלתי חוגי תנועה ויוגה ייחודיים לילדים,
וכן הרחבתי במידה רבה את השכלתי והכשרתי במגוון תחומי תנועה וטיפול.
בתפקידיי כגננת וכמדריכת התפתחות אישית אני מביאה עמי כישורים מיוחדים של משחק, חוש הומור, תקשורת פתוחה, קשב, תשומת לב אישית, יצירתיות ודינמיות, ובעזרת כל אלה מלווה את הילדים אל תוך עולמם דרך תחושות, רגשות, חוויות והתנסויות של שחרור ושל שקט, מיקוד, שלווה והמון הנאה.

להנאתכם, מצורפים שני קישורים:
סרטון התדמית של מנדלה:
www.youtube.com/watch?v=Hx3mM5bH984&list=HL1339962175&feature=mh_lolz
עמוד הפייסבוק של מנדלה, המכיל מידע, תמונות וסרטונים:
www.facebook.com/mischakef

פרופיל פייסבוק

קישורים:
www.youtube.com/watch?v=Hx3mM5bH984&list=HL1339962175&feature=mh_lolz
www.facebook.com/mischakef

אודות הכותב:
מגי אסיאג מדריכת התפתחות אישית לגיל הרך דרך תנועה, קצב ויצירה 052-3695901

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי מגי אסיאג