מאמרים מאת ארבל יעל

RSS ערוץ RSS של ארבל יעל

articles.co.il

שם: יעל ארבל

דואר: yael.arbel8@gmail.com

כתובת אתר: http://daretobeyou.co.il

תפקיד: מנחה בתקשורת מקרבת

תחומי עיסוק: מנטורית, מנחה ומטפלת בתקשורת מקרבת.
בעלת ניסיון של 7 שנים בהנחיית קבוצות וטיפול ו-14 שנים בתהליכי צמיחה והתפתחות אישיים.

לפני שנתיים, שלושה ימים אחרי שילדתי, איבדתי את הנשימה וההכרה, וכשהתעוררתי, מצאתי את עצמי בטיפול נמרץ, מונשמת ובסכנת חיים. במשך כמה ימים לא היה לי ברור אם ואיך אצא משם, והאם אזכה להכיר את התינוקת שילדתי.

כשהייתי בטיפול נמרץ הבנתי עד כמה החיים הם שבריריים שבתוך דקות הם יכולים להסתיים. ושכשאדם נמצא בסכנת חיים צפות ועולות לו השאלות החשובות ביותר - האם חייתי באופן מלא את חיי?
האם חיי היו משמעותיים? האם מימשתי את הפוטנציאל שלי?
האם אוהבים אותי ומעריכים אותי?

לשמחתי יצאתי מזה בלי פגע. חזרתי להנאות הקטנות של החיים והקמתי עסק שמטרתו לתת מוטיבציה, ידע כלים וסביבה תומכת לאחרים לחיות במלואם, לממש את עצמם, להיות משמעותיים ואהובים. כדי שכשכולנו נגיע לרגע האמת נוכל להסתכל לאחור בסיפוק והנאה ולדעת שהיו לנו חיים נפלאים.

דרך המאסטרי היא תוכנית הדרכה יישומית, שנולדה בפיתוח של חודשים רבים, שמראה צעד אחרי צעד איך ליצור מיינדסט של הצלחה, ועוזרת לפתח יכולות, הרגלים, דפוסי-חשיבה ודפוסי-פעולה התומכים בכך. כל אלו נותנים מוטיבציה גבוהה לעשיה, שנשמרת לאורך זמן, ומאפשרים ליצור חיים מלאים, שיש בהם משמעות, מימוש עצמי, ותוצאות חדשות שיוצרות חופש ומרחב חדש של אפשרויות.

תקשורת מקרבת - היא שיטה לתקשורת בין אנשים, שמייצרת אמון, הבנה, קרבה ושיתוף-פעולה מתוך דיאלוג ודוגלת בהנעת עצמנו וביצירת מוטיבציה אצל אנשים אחרים מתוך רצון ובחירה ולא מפחד. המודעות המקרבת ידועה בעולם בשמה "אי-אלימות" או "אהימסה", ומייסדיה מהטמה גאנדי ומרטין לותר קינג. תקשורת מקרבת הומצאה ע"י דר' מרשאל רוזנברג, תלמידו של קארל רוג'רס.

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל

קישורים:
http://master-plan.co.il
http://nvckid.co.il

אודות הכותב:
יעל ארבל היא מנחה בתקשורת מקרבת, יוצרת "דרך המאסטרי" - הפורמולה לחופש אישי ולמימוש הפוטנציאל. דרך המאסטרי היא תוכנית הדרכה יישומית המאפשרת ליצור מיינדסט של הצלחה, ועוזרת לפתח יכולות, הרגלים, דפוסי חשיבה ופעולה התומכים בכך. קבלו מתנה: שלוש הדרכות - איך לעבור מחיים של מחוייבות, אילוצים והתפשרות לחופש, משמעות ומימוש

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי יעל ארבל