מאמרים מאת לישה יקיר

RSS ערוץ RSS של לישה יקיר

articles.co.il

שם: יקיר לישה

אודות הכותב:
מהו הכוח שמניע אותך? איך מגיעים למימוש משמעותי? ומהו הרצון המשמעותי ביותר?
 הנה מאמר שיעורר בכם השראה ויעזור לכם לכוון אל המשמעות והמימוש הנשגב  ביותר שלכם.
 
מהו רצון משמעותי?
ככל שאדם גדל ונהיה מודע לעצמו כך הרצונות שלו הופכים למשמעותיים יותר ובעלי טעם רב יותר, רובנו יכולים להבין שהמימוש האמתי של כל אדם אינו מגיע מהרגשות שהוא חווה לא מהכסף שהוא צובר.. וגם לא משום תואר או דבר חומרי אלא ממשהו עמוק הרבה יותר.
 
אז איך לומדים לכוון לרצון הנשגב ביותר?
נשמה ירדה לעולם עם תפקיד מאוד ברור והיא תהיה בחיפושים עד שהיה תמצא את הרצון המשמעותי שלה, היא תשלח לגוף מידי פעם תחושות של כעס/תסכול/אכזבה עד הרגע שהיא תתחבר אל הרצון המשמעותי שלה.
 
מהי הדרך לגילוי הרצון המשמעותי?
במהלך חיינו אנחנו נבדוק אם אנו נמצאים במשמעות שלנו ע"י התבוננות הארות וסימנים שאנו מקבלים, וברגע שנמצא את הרצון המשמעותי שלנו אנחנו לא נעזוב אותו לעולם.
 
איך ממשים את ה"רצון המשמעותי" ?!
 
שימו לב!! המימוש האמתי שלנו מגיע באמת, כאשר אנו מעצימים את הדבר היקר לנו ביותר, זה יכול להיות הילדים שלנו, אידאולוגיה שנדגול בה, ערך שנאמין בו, עלייה הרוחנית שלנו, או משהו שמכיל את כל הדברים ביחד..
 
אז מהו הדבר שמכיל את הכול ביחד? מיד תגלו...
 
מטבענו אנו מיועדים לעשות תהליך התפתחותי מאגואיזם לאלטרואיזם וכאשר אנו נעים על הסקלה הזאת אנו מבינים שחיינו צריכים לשרת משהו שהוא לא האגו שלנו.. משהו גדול יותר שמכיל בתוכו את כל מה שבאמת חשוב לנו.. והמשהו הזה חייב להיות ה"בורא" הנשגב והגדול ביותר שהכרנו/חווינו!
 
אז מהו הבורא הזה!? טיפים להמחשה ולהשראה של מיהו "הבורא".
 
הבורא כולל בתוכו את כל הידע שקיים כולל מה שעובר לנו בראש :-).
הבורא הוא חלק טהור ביותר שנמצא עמוק בתוך כל אחד מאתנו.
הבורא חייב להיות הדבר הנשגב ביותר שמוצג לנו.
הבורא הוא שפע אינסופי של אהבה.
הבורא זה האור/המתנה הגדולה ביותר שאנו יכולים לתת למישהו.
הבורא ברא את הכול ומחייה את הכול בכל רגע מחדש.
 
הבורא הוא הדבר שמאחד את כל הנשמות והוא נמצא במקום הזה ממש.
 
האם רצון הבורא הוא הרצון המשמעותי ביותר? בוא נבדוק..
 
הבורא רוצה מה שאנו באמת צריכים, הוא רוצה להיות מחובר לתודעה שלנו, שנאמין ביכולות שלנו, שנדע שהוא תמיד מעודד וחפץ בהתפתחות הרוחנית של כל אחד מאתנו ושל כולנו יחד, הוא היה רוצה שנלמד ונתבונן בדרך ובנק' המבט שלו, שנדע ונבין את הדרך שבה חוקיו עובדים שנלמד להכיל ולקבל ולהעניק אהבה לבורא ולנבראים שלו ואולי עוד כמה דברים J...
 
לסיכום
לכולנו יש "כוח מניע" שמניע אותנו למימוש והוא בתוכנו הצעד שנדרש לעשות הוא לעבוד על זה שהמניע לפעולות יהיה האהבה לבורא ע"י התבוננות והתקרבות לבורא אנו לומדים להכיר את עצמנו ולדעת מה הבורא רוצה מאתנו באופן אובייקטיבי וברגע שנעשה את זה אנו נהיה בהוויה של משמעות שליחות וחיבור לבורא, מקווה שקיבלתם השראה ודעת להתחבר לכוח המניע שלכם "אהבת חינם" ולהידבק ברצון הבורא :-) בהצלחה!!

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי יקיר לישה