מאמרים מאת שוורץ עדי

RSS ערוץ RSS של שוורץ עדי

articles.co.il

שם: עדי שוורץ

דואר: adischwartz.hroute@gmail.com

כתובת אתר: http://adischwartz.wordpress.com/

חברה: HR ROUTE: לווי בתהליכי חיפוש עבודה ושירותי גיוס והדרכה מקצועית למעסיקים.

תפקיד: פרילנס - מתן שירותי משאבי אנוש והכוון תעסוקתי

תחומי עיסוק: שירותי לווי והכוונה מקצועית למחפשי/ות עבודה ? לכל מי שאבד לו החזון והמחשבה על מה הוא רוצה להיות, רוצה למצוא אותו מחדש למרות ואולי על אף קשיי שוק התעסוקה בישראל וזקוק ל"פנס" שיאיר לו את הדרך, לכל מי שצמד המילים "ראיון עבודה" מעורר בו רמות שונות של צרבת ובכלל, זקוק לעידוד וכתף תומכת יחד עם הכוונה וחשיבה משותפת ותכל'סית על "איך ? לעזאזל ? צולחים ? את ? חיפוש ? העבודה ? המייגע ? הזה ומה אפשר כבר לעשות אחרת?"

* מתן שירותי ניהול משאבי אנוש/מיון, גיוס ואבחון? לכל מי שצריך/זקוק ל"מקצוענית אבחון", שתסייע לו בהובלת תהליכי גיוס ואבחון זוטרים עד בכירים ובמגוון עולמות תוכן (מנציגי/ות שירות ומכירה, מנהלי/ות צוותים ואחמ"שים, מנהלי/ות מחלקות, עולם הביטוח, מפשטים, פיננסים, תפקידים טכנולוגיים/מערכות מידע ועוד).


* לכל מי שזקוק לאיש מקצוע שילווה אנשי המקצוע בארגון/עמותה שמנהל ? אני אשמח להיות הכתובת, בין אם מדובר בתהליך חניכה אישי, שיקנה מתודות ראשוניות ובסיסיות לאנשי משאבי אנוש, בין אם מדובר בהנחיית מנהלים והקניית כלי ניהול משמעותיים כמו משוב והערכת עובדים (פיתחתי סדנא מרתקת ויישומית, שקושרת בין מודלים חינוכיים לשיפור בצועים ארגוניים ואישיים וכל זה דרך משוב ובין אם נדרש תהליך שימור עובדים ו/או לווים בתהליכי פיתוח קריירה בארגון או סיוע למעסיקים בכל הנוגע לדיני עבודה .


כמו כן, אשמח לסייע למנהלים/ות ועובדים/ות זקוקים להכוון במגוון היבטים ? מרמת דילמות ניהוליות "הוא לא משתלב בצוות כמו שציפיתי כשגייסתי אותו", "איך אני יכול לגרום לו להישאר בארגון" ועד "אני כבר שלוש שנים בתפקיד ומרגיש שלא ממצה את היכולות

אודות הכותב:
בעלת ניסיון של כשמונה שנים במגוון תחומים בעולמות משאבי אנוש לצד הכשרה אקדמית כסוציולוגית, ארגונית ומנחת קבוצות מוסמכת וכיום בשלבי הסמכה כמאמנת מטעם מרכז ההשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן.   עומדת (בגאווה) מאחורי המותג HR ROUTE: לווי בתהליכי חיפוש עבודה ושירותי גיוס והדרכה מקצועית למעסיקים.
 
הייעוד שלי הוא ללוות עסקים (קטנים, בינוניים וגדולים) בהשבחת תהליכי משאבי אנוש, בדגש על אבחון , גיוס/ניוד העובדים המתאימים לדרישות המערכת והתפקיד, לחנוך ולמקצע את מיומנויות אנשי משאבי אנוש ומהצד השני, לסייע למחפשי/ות עבודה בהתמודדות עם אתגרי החיפוש ובבחירת המקום שהולם את כישוריהם, צרכיהם והכיוון התעסוקתי שלהם בצורה הנכונה ביותר עבורם    
 
משלבת אהבת אדם, אהבת מקצוע, יכולות אבחון,לווי והנחייה מותאמות לעומד מולי וזאת לצד אמונה גדולה ביכולת של מערכות ופרטים לעבור שינוי משמעותי.   
 
המשפט המנחה אותי ביום יום הינו : "כאשר ההשראה לא באה אלי, אני יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך" (זיגמונד פרויד)  

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי עדי שוורץ