מאמרים מאת חקשוריאן זיו

RSS ערוץ RSS של חקשוריאן זיו

articles.co.il

שם: זיו חקשוריאן

כתובת אתר: www.onefx.co.il

חברה: onefx

תחומי עיסוק: חברת OneFx הינה חברת למסחר בשוק ההון אשר מאופיינת בפלטפורמות המסחר המהירות והמתקדמות ביותר בתחום של מסחר באינטרנט. החברה מציעה לסחור במטבעות חוץ, סחורות, מדדים, ומניות חו"ל.
חברת OneFx מספקת טכנולוגיה חדשנית אשר בה מאות של נכסים פיננסים עבור הסוחר, כמו"כ החברה מציעה הכשרות, הדרכות וייעוץ מקצועי לכל לקוחותיה.
חברת OneFx מאפשרת ללקוחותיה לקבל מעטפת ורציפות במסחר החל מהמכשיר הסלולרי, טאבלט, מסחר WEB מכל מחשב, ותכנה חכמה.
שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה
בחברת OneFx עושים כאמור שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה של הלקוחות. ללקוחות של חברת OneFx יש מגוון רחב מאוד של כלים טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים להם להיות במקום הראשון ולסחור בצורה טובה ובטוחה. בעזרת הכלים הללו יכולים כלל הלקוחות לבצע את המסחר בצורה נכונה ויעילה. בנוסף, החברה מוציאה בכל יום יומן אשר כולל עדכונים וטיפים חשובים המסייעים לכל לקוח ולקוח לבצע בחכמה רבה יותר את ההשקעות שלו , סקירות שוק יומיות, סקירות וידאו, פורום מקצועי ועוד מגוון כלים.
שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר
אחד מן הדברים העיקריים עליהם מקפידה חברת OneFx הוא נושא שירות הלקוחות.
חברת OneFx מקפידה להעניק ללקוחות שלה את השירות הטוב האדיב והמקצועי ביותר,
לחברה צוות מקצועי אשר מדריך כל לקוח ולקוח ומנתב אותו אל הדרכים הבטוחות להשקעה. כל המידע מועבר ללקוח בשקיפות מלאה, כולל כל העמלות, המרווחים והעלויות אשר מפורסמים באתר ואף נשלחים ללקוח בדואר האלקטרוני על פי דרישתו.
בנוסף, חברת One Fx מחזיקה מערכות אבטחת מידע מתקדמות מאוד אשר מאפשרות ללקוח להגן על הפרטיות שלו בצורה הטובה ביותר וכל פרט אותו הוא מזין למערכת (כולל כרטיסי אשראי וכדומה) מוגנים בצורה הבטוחה ביותר.
מגוון כלים מקצועיים למסחר
הלקוחות בחברת One Fx נהנים ממגוון רחב של כלים מקצועיים אשר מאפשרים לבצע את המסחר בצורה מקצועית ונבונה. לקוחות החברה נהנים מסקירות כלכליות יומיות, ושבועיות, כתבות מקוריות, נציגים טלפוניים להדרכה חינם במשך חמישה ימים בשבוע ועוד. כמו"כ חברת One Fx מציעה ללקוחות גם אפשרות להיות חברים במועדון VIP של החברה אשר מעניק להם תנאי מסחר משופרים והטבות ייחודיות.

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל
אודות הכותב:
One Fx המפתח שלך להצלחהwww.onefx.co.il

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי זיו חקשוריאן