מאמרים מאת ערן אורלי

RSS ערוץ RSS של ערן אורלי

articles.co.il

שם: אורלי ערן

דואר: orlyeran@gmail.com

כתובת אתר: www.orlyeran.co.il

חברה: אורלי ערן - אדריכלות ועיצוב פנים

תחומי עיסוק: משרדנו עוסק באדריכלות ועיצוב פנים של בתים (חדשים כמו גם ישנים). בעבודותינו אנו יוצרים חללים נוחים, עדכניים והגיוניים, המותאמים לסביבתם ובמיוחד לאנשים המשתמשים בהם. לצד זאת אנחנו מבקשים לשמר את הקיים, על כל היופי והייחודיות שבו.

תוך הימנעות מאופנות חולפות, אנו שואפים להעניק לבתים שלנו את אותן התכונות שמרחיבות את רוחם וליבם של המשתמשים בהם. אם אתם עומדים בפני בנייה או שיפוץ הבית, הדירה, החנות או המשרד, אנחנו כאן עבורכם.

נלווה אתכם לאורך כל שלבי הבניה והשיפוצים : תכנון ראשוני, תכניות הגשה לרשויות, תכניות עבודה, כתבי כמויות, בחירת חמרים ופיקוח אדריכלי. המשרד מתמחה גם בייעוץ חד-פעמי לפני שיפוץ או קניית בית, וכן מספק שירותי "חוות דעת נוספת" לנמצאים כבר בתהליך הבנייה או השיפוץ.

אנחנו מבטיחים לווי מקצועי, יצירתי ואמין, רעיונות חכמים, הקשבה מקסימלית לחלומות שלכם וכן שמירה קפדנית על מסגרת התקציב. וכמובן הרבה יופי.

אודות הכותב:
בעלת משרד לאדריכלות ועיצוב פנים בתל אביב. אנו עוסקים בתכנון ופיקוח על כל עבודות הבניה והשיפוצים, בתחומי האדריכלת ועיצוב הפנים , וגם קצת בתכנון גינות. יש לנו המון ניסיון, וגם המון התלהבות והאהבה לעבודה.  
אורלי ערן - אדריכלות ועיצוב פנים.

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי אורלי ערן