מאמרים מאת יזרעאלי יהודה

RSS ערוץ RSS של יזרעאלי יהודה

articles.co.il

שם: יהודה יזרעאלי

דואר: yehuda@tovana4u.co.il

כתובת אתר: www.tovana4u.co.il

חברה: תובנה - הגשר שלך להצלחה

תפקיד: בעלים

תחומי עיסוק: "תובנה" עוסקת בצרכנות וכלכלת-המשפחה.

יהודה יזרעאלי - יועץ פיננסי לעסקים ומשפחות. מנחה סדנאות ומרצה בפיננסים, צרכנות וכלכלת-המשפחה.

בעל תואר ראשון .Bsc, בהצטיינות מהטכניון, תואר MBA כללי מאוניברסיטת הריוט-וואט, הכשרה אוניברסיטאית בכתיבת פטנטים ובניהול פורטפוליו של פטנטים מאוניברסיטת-חיפה. בעל הכשרה פורמלית בייעוץ לכלכלת המשפחה . מלווה עסקים (חונך) מטעם התמ"ת.



יהודה יזרעאלי, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. במשך 25 עסקתי במיגוון תפקידים בהיי-טק. החל בהנדסה מיקרואלקטרוניקה, תפקידים שדרשו דיוק, אמינות, בדיקת אופציות מראש, קשר עם לקוחות וספקים, קשר עם מערך היצור, יצירתיות (רשמתי כ-3 פטנטים ברשם הפטנטים האמריקאי USPTO וכן הצגתי מאמרים בכנסים בינלאומיים).

בתפקידי האחרון עסקתי בהכנת הראיות הטכניות (כעוזר לעו"ד) בתביעת ענק בגין הפרת כ-10 פטנטים שהוגשה הן בבית המשפט לענייני מסחר (ITC) והן בבית המשפט הפדרלי של ארה"ב. התביעה על סך XYZ$ (התביעה מתבררת בימים אלו ולכן אני מנוע לרשום מספרים מדויקים בשלב זה) מנוהלת על ידי משרד עו"ד אמריקאי.



בכלכלת המשפחה אני עוסק כ-20 שנים. הן בניהול שקול (עם אישתי) של משפחתי והן בניהול כלכלי מלא של שתי משפחות נוספות. הניהול הכלכלי מכסה הוצאות מול הכנסות, ביטוחי בריאות וחיים והכנה לפרויקטים עתידיים ומימוש חלומות, ביטוח לאומי והטיפול בעובדת זרה. היעוץ המשפחתי כולל לקיחת משכנתאות המותאמות להכנסה ולריבית הנהוגה במשק.

בחרתי בתחום כלכלת המשפחה כתחום לחיים ופרנסה בגלל האושר שהוא מביא לי. היכולת לקחת משפחה שיש לה דילמה: הרצון לקנות דירה ללא קריסה כלכלית, לנסוע לחו"ל מפעם לפעם ועדיין לשמור על רמת חיים רצויה הכוללת חוגים לילדים, לימודים גבוהים וכדומה מניעה אותי קדימה ומכניסה אנדרלנין לדמי.

התודה, החיוך, האושר והביטחון של המשפחה שבטוחה ב-"אני יודע מה יקרה" לעומת משפחות שחיות ב-"אני מפחד מהלא ידוע" כי לא הגיעו ליעוץ - מעיר אותי לעוד ליום ארוך של עשייה.

היעוץ המקצועי שלי, בעיניים אוביקטיביות, ישים לכם (כמו מראה) את העובדות והרצונות שלכם וביחד נגיע למטרה שהצבתם לעצמכם.



בנושא הצרכנות אני עוסק מגיל 10 לערך. כבר אז עמדתי על זכותי למחיר הוגן ויחס כמו של מבוגר (מה שעלה ביוקר למוכר בחנות שכונתית). מאז עסקתי בכל נושאי הצרכנות המשפחתית עבורי ועבור חברים בעבודה. הנושאים כללו טיפול לפני קניה, שיטות חיפוש והשוואת מוצרים, קריאת חוזה קנייה (למוצרים ושירותים בהם לא נדרש לקחת עו"ד), קניה נבונה זולה ואמינה, טיפול בשירות לאחר קניה ובהבטחת שירות לפי חוזה כשדרוש.

כבר מזמן אמרו לי לפתוח עסק בנושא בגלל שיטות העבודה שלי ה"פורצות קירות". הדיבור הנימוסי אך התקיף, הדרישה בדיוק למה שמגיע אבל לא יותר (לא מנסה לסחוט פיצויים למיניהם) מביאה אותי להצלחות באחוזים גבוהים מאוד.

בטיפולי בלקוחותי אשמח לתת מהידע שלי ולהביאם לחוף מבטחים ביחסם עם החנות, חברת הסלולאר, הכבלים או כל רשות/ספק אחר. אני בטוח שגישת המגשר/מפשר האוביקטיבי תעזור לי לטפל בצרכים הצרכניים שלכם בצורה יעילה ולא אמוציונאלית כפי שקורה בדרך-כלל לדברים "שלנו". כמובן שאני מעדיף את שיטת "לפני הקניה" כדי לעשות זאת נכון אולם אשמח להיות מאותגר גם בבעיות שלאחר הקניה כי לכולם מגיע לחייך.



מכיוון שצריך קצת לנפש, אני מתנדב ב"מתמיד זבולון" (המשמר האזרחי של משמר הגבול) בו אנו מנסים למנוע גניבות חקלאיות ופריצות לבתים תוך כדי בדיקת נהגים אקראית (שהניבה תוצאות טובות).

הקמתי רשת תיקשורת בדואר-אלקטרוני (רשימת-תפוצה) בנופית, דבר המאפשר תקשורת מהירה, אמינה תוך כדי דיון ענייני מיידי תוך-ישובי.

הנני ממקימי רוטרי-נופית (מועדון בהקמה) ואנו מריצים בצוותים כבר מספר פרויקטים.

כחלק מצוות ההיגוי של "נופית יוזמת עסקים" אנחנו מריצים את פרויקט עסקים קטנים במועצת זבולון בשיתוף מועצת עמק יזרעאל, מגידו ובניצוח מעברים-בעמק.



אודות הכותב:
יהודה יזרעאלי - תובנה  צרכנות וכלכלת המשפחה  משרד: 077-5-4357-63 נייד: 057-7-556-335  yehuda@tovana4u.co.il | www.tovana4u.co.il

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי יהודה יזרעאלי