מאמרים מאת בוטרקליי משה

RSS ערוץ RSS של בוטרקליי משה

articles.co.il

שם: משה בוטרקליי

דואר: maurise55@gmail.com

כתובת אתר: http://against-all-odds.co

תחומי עיסוק: שמי משה בוטרקליי בן 57, נשוי לאשה שומעת ואב לשלושה ילדים שומעים. אני לקוי בשמיעה על סף חרשות מגיל שלוש. הנני מרכיב מכשירי שמיעה בשני האוזניים שעוזרים לי לשמוע ולתקשר עם הסביבה.
עברתי כיברת דרך ארוכה מאז שנחשפתי לכוחו של תת המודע. אישתי קנתה לי ליום הולדתי ה-26 מתנה ספר כוחו של תת המודע, אשר שינה את חיי והעיר לי את עיניי, ונחשפתי לראשונה לעבר העבר שלי ונזכרתי בהרבה ארועים חיוביים שאבא שלי עזר לי על מנת להתמודד עם הנכות שלי. עד לאותו גיל (26) לא הייתי מודע כלל וכלל עד כמה אבי הטמיא בי את השפעותיו החיוביות, והטמיא בי גם כן את המשפט שלו שאני משתמש בו עד היום "אתה יכול, אתה מסוגל!"
מאז החשיפה למדתי רבות על עצמי מדוע אני כל הזמן שואף להצלחה, שואף להתגבר על האתגרים ולא פוחד ממכשולים בדרך.

פרופיל פייסבוק
אודות הכותב:
שמי משה בוטרקליי בן 57, נשוי לאשה שומעת ואב לשלושה ילדים שומעים. אני לקוי בשמיעה על סף חרשות מגיל שלוש. הנני מרכיב מכשירי שמיעה בשני האוזניים שעוזרים לי לשמוע ולתקשר עם הסביבה. עברתי כיברת דרך ארוכה מאז שנחשפתי לכוחו של תת המודע. אישתי קנתה לי ליום הולדתי ה-26 מתנה ספר כוחו של תת המודע, אשר שינה את חיי והעיר לי את עיניי, ונחשפתי לראשונה לעבר העבר שלי ונזכרתי בהרבה ארועים חיוביים שאבא שלי עזר לי על מנת להתמודד עם הנכות שלי. עד לאותו גיל (26) לא הייתי מודע כלל וכלל עד כמה אבי  הטמיא בי את השפעותיו החיוביות, והטמיא בי גם כן את המשפט שלו שאני משתמש בו עד היום "אתה יכול, אתה מסוגל!" מאז החשיפה למדתי רבות על עצמי מדוע אני כל הזמן שואף להצלחה, שואף להתגבר על האתגרים ולא פוחד ממכשולים בדרך. http://against-all-odds.co      

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי משה בוטרקליי