מאמרים מאת אבניאלי דורון

RSS ערוץ RSS של אבניאלי דורון

articles.co.il

שם: דורון אבניאלי

דואר: dravnieli@gmail.com

כתובת אתר: www.avnieli.co.il

חברה: מרפאת דר דורון אבניאלי

תפקיד: רופא מומחה

תחומי עיסוק: מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר.

אצלנו במרפאת השיניים תקבל את כל מכלול השירותים של השתלת שיניים - כל השירות ניתן במקום אחד. אנו מבצעים גם את השיקום על השתלים, ומונעים את הצורך לעבור ממרפאה למרפאה, בין השתלה לשיקום. המעבר ממרפאה למרפאה גורם לקצר בתקשורת שבין רופא משתיל לרופא משקם. כאשר אנחנו מבצעים את הכל המקום אחד, דבר שמבטיח לך שיש רק גוף אחד שאחראי לאיכות הטיפול שלך ולתוצאות.

אנו דואגים לשימור העצם, הנדרשת לצורך השתלה עתידית כבר בשלב תכנית הטיפול הראשונית, ומקפידים בשלב העקירה לא לאבד עצם יקרה, שתדרש לנו לצורך השתלה בהמשך. אנו מתחייבים, הן בהשתלה, והן בשיקום לרמה המקצועית הגבוהה ביותר.

יש לנו ניסיון של 25 השנה העומד כולו לרשותך.

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל
אודות הכותב:
מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי דורון אבניאלי