מאמרים מאת פרץ גילה

RSS ערוץ RSS של פרץ גילה

articles.co.il

שם: גילה פרץ

דואר: gilgula1@gmail.com

כתובת אתר: www.gilgula.com

חברה: גיל-גולה ייעוץ שינה לתאומים

תפקיד: בעלים

תחומי עיסוק: הורות היא שלב משמעותי מאד בחיינו כבוגרים.כאשר אנחנו הופכים להורים אנחנו חשים אחריות גדולה לצד אושר אין סופי ולעתים גם קושי המתלווה לכך.אנחנו מקבלים לחיקנו תינוק התלוי רק בנו, בטיפול ובחינוך שניתן לו ולמרבה הפלא אנחנו מגלים כי הדבר המופלא והמורכב הזה, אינו מגיע עם הוראות הפעלה .מה עושים? הצילו!

שלום! שמי גילה פרץ וגיל-גולה היא נקודת החיבור שלי לרגע הקסום שלכם,בו הפכתם להורים.
וממש בגלל זה פיתחתי סדנאות ותהליכי ליווי פרטניים שיעזרו לכם לעבור את הקשיים הרבים וייחודיים המלווים את ההורות ויניקו לכם שעות הנאה משותפים.

ליווי הורים:
סדנת "הורות בחיתולים", הנה סדנה ייחודית שמטרתה להעניק לכם "ספר הדרכה" ללימוד הטיפול בתינוק והתמודדויות עם הקשיים האופניים לתקופת החיים הראשונה שלו.
בנוסף להורים המתמודדים עם הורות מיוחדת לתאומים, יצרתי את סדנת "נעים בשניים", המעניקה כלים להתמודדות עם הדילמות האופייניות להורות, הלא אינטואיטיבית, לשני תינוקות או יותר במקביל.

ייעוץ שינה:
הרצאות, סדנאות ותהליכים אישים בייעוץ שינה על מנת להקל עליכם את הדרך בקושיה הקשה ביותר בחיי הורים צעירים - העייפות, וזאת על מנת לאפשר לכם לתפקד בצורה מיטבית כהורים, בני זוג ובחייכם המקצועיים וגם ליהנות מההורות .

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל
אודות הכותב:
גילה פרץ יועצת שינה לתאומים 0546805034   www.gilgula .com gilgula1@gmail.com">href="http://www.gil-gula.weebly.com">gilgula1@gmail.com    חפשו אותנו גם בפייסבוק

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי גילה פרץ