מאמרים מאת בושי צביקה

RSS ערוץ RSS של בושי צביקה

articles.co.il

שם: צביקה בושי

כתובת אתר: http://www.pasoron.com

חברה: פס אורון

תפקיד: מנכ"ל

תחומי עיסוק: חברת פסאורון, מאז 1974, עוסקת בייצור שלטים מוארים והיא בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים.

ידע וניסיון מאפשרים לחברת פסאורון להציע מגוון פתרונות תאורה לכל פרויקט ופרויקט: שלטים לעסקים, שילוט מוא, שילוט ניאון, תאורות נסתרות, פסי תאורה, נורות לד ועוד פתרונות מודרניים מהמתקדמים בעולם.

מעבר לידע ולניסיון העשיר בתכנון, עיצוב וייצור גופי תאורה מחומרים שונים, מגוונים ומורכבים, לחברה פטנטים רשומים בתחום זה, כמו גם זכויות בלעדיות על פטנטים מחו"ל.

חברת פסאורון עוסקת בייעוץ, תכנון, עיצוב ובניית שילוט לכל מטרה ובכל גודל. החל מנורות ניאון מעוצבות ועד לבניית קונסטרוקציות מורכבות בהן מותקנות תאורות מודרניות מהמתקדמות בעולם.

אודות הכותב:
צביקה בושי, חברת פסאורון, מאז 1974, ייצור שלטים מוארים. בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים. 03-5377750 www.pasoron.com  

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי צביקה בושי