מאמרים מאת מנצור שמעון

RSS ערוץ RSS של מנצור שמעון

articles.co.il

שם: שמעון מנצור

כתובת אתר: http://www.barcode.org.il

חברה: פורום הברקוד הישראלי

תפקיד: מנכ"ל

תחומי עיסוק: אתר פורום הברקוד הישראלי הוקם ע"י שמעון מנצור עם וותק של 22 שנה בתחום הברקוד, ראיתי צורך להקים פורום מקצועי בתחום הברקוד, פה ניתן למצוא את שחקנים הראשים בעולם הברקוד, החברות המובילות והספונסרים בתחום, ואיגודם תחת קורת גג אחת.
באתר, תוכלו לקבל מידע ומענה רחב ומושלם לכל צורכיכם בעולם הברקוד, פתרונות ייחודיים ,פרזנטציות ומאמרים שונים, סרטוני מוצרים, ערכות הדרכה פורום מומחים ופורמים ייחודים, ומידע רחב מאוד שנצבר במשך שנים רבות ע"י מייטב המומחים בתחום.
יש אפשרות לחברות שבתחום הברקוד לפרסם , כמו כן לחשוף פתרונות בתחום הברקוד, מצגות, מידע רלוונתי למוצרים שפורסמו באתר, תכנות של קוראי ברקודים, מידע על תמיכה למדפסות ברקוד.
ישנו באתר מקום לפורומים בכל התחומים של הברקוד, פה ניתן להשאיר הודעות לענות על שאילות, כמו כן יש פינת מומחים בתחום הברקוד שניתן לשאול שאלות מקצועיות ולקבל תשובות.
יש אפשרות באתר לפרסם על מוצרים יד שניה או מוצרי ברקוד חדשים שהלקוחות מעוניינים למכור, פינה נוספת בשם חנות-ניתן לראות את כל מוצרי הברקוד בארץ וחשיפה לספקים שמספקים את המוצרים , ניתן להשאיר הודעות לקבלת הצעת מחיר מספק בודד, או כל הספקים שמספקים את המוצר.
חדש בפורום הברקוד הישראלי
1. פינה חדשה להשתלמויות/כנסים בתחום הברקוד.
2. בקרוב יעלה לאתר יועצים בתחום הברקוד.
3. בתחילת שנת 2011 שמעון מנצור ודורון אביעד הקימו את חברת SAP-SDK, החברה עוסקת בפיתוח תוכנה עבור SAP Business One. www.sap-sdk.co.il
4. בתחילת שנת 2012 שמעון מנצור ואלי אזולאי הקימו מיזם חדש בתחום הנדל"ן, החברה עוסקת במכירת קרקעות חקלאיות , שם המיזם: דניה-השקעות ייזום בנדל"ן. www.dania.co.il

פרופיל פייסבוק

קישורים:
www.dania.co.il
www.logistica.co.il
www.sap-sdk.co.il

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי שמעון מנצור