מאמרים מאת אספינו ברגמן עדי

RSS ערוץ RSS של אספינו ברגמן עדי

articles.co.il

שם: עדי אספינו ברגמן

כתובת אתר: http://www.ady.co.il

חברה: עדי אספינו Dip.Ac, B.A

תפקיד: טיפולי דיקור להרזיה, תופעות גיל המעבר ואורח חיים בריא

תחומי עיסוק:

עדי אספינו-ברגמן, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית Dip.Ac מטעם מכללת רידמן, בעלת תואר B.A של האוניברסיטה העברית. בוגרת תוכנית הלימודים של ד"ר ריצארד טאן, ושיטת הטיפול במחלות פנימיות לפי מאסטר טאנג.
מומחית בטיפולי דיקור להרזיה, אורח חיים בריא ובתופעות גיל המעבר.

דיקור להרזיה:
בעזרת דיקור סיני אני מצליחה לעזור לנשים לחזור למשקל היעד שלהן בדרך טבעית בטוחה ויעילה.
טיפולי הדיקור להרזיה משולבים עם ייעוץ תזונתי ובמידת הצורך תוספי תזונה או צמחי מרפא.

הדיקור המותאם לך באופן פרטני מצליח לשפר את תפקודי האיברים והמערכות הרלוונטיות ולעודד לירידה במשקל. מרבית נקודות הדיקור המתאימות לעידוד ירידה במשקל ממוקמות על הגפיים, הבטן והאוזן ובחירתן נעשית לאחר אבחנה מדויקת ומקצועית הדיקור משולב עם טכניקות שונות המופעלות על המחטים כגון: גירוי חשמלי וחימום.

כמו כן, נעשה שימוש בדיקור אוזן שהוכח כיעיל במיוחד לירידה במשקל. אחד מהיתרונות הבוטלים של דיקור האוזן הוא האפשרות להמשיך ולהשפיע על התיאבון, מרכז השובע, תפקוד בלוטת התריס ועוד גם כשהמטופלת איננה נמצאת בקליניקה.

דיקור לטיפול בתופעות גיל המעבר:
הצלחתי לפתח פורמולת דיקור המתאימה לתמונת הסימפטומים האופיינית לגיל המעבר, לרבות: גלי חום, הזעות לילה, נדודי שינה, עצבנות ודיכאון, חרדה, עייפות, בחילות, שלשול ו/או עצירות, נוקשות והתכווצויות שרירים, כאבי פרקים, יובש וגינאלי, דימום ווסתי מוגבר, אובדן החשק המיני ועוד.

בעזרת טיפול הדיקור הייחודי ניתן להביא להקלה משמעותית ולשיפור אורח החיים של נשים הסובלות מתופעות גיל המעבר. לכל מטופלת אני "תופרת" טיפול דיקור שיתאים באופן מושלם לתמונת הסימפטומים.

התמחותי בטיפול בתופעות גיל המעבר מאפשרת לי לסייע לנשים הסובלות משילוב של תסמינים מעיקים המונעים מהן לנהל שגרת יום נוחה ורגועה. נשים אלו הגיעו לקליניקה לאחר שניסו ללא הצלחה טיפולים הורמונאליים חלופיים (HRT)
או נמנעו מטיפולים אחרים לאור הסיכונים הטמונים בהם. מטרת הטיפולים להקל ואף לפתור את תסמיני גיל המעבר ולעזור לך "לחזור לעצמך".

לאחר תשאול מקיף אודות התסמינים מהן את סובלת, אתאים לך סדרת הטיפולים שתביא להקלה משמעותית בתסמינים ותחזיר את האיזון והשליטה לחייך.
הטיפולים בהם אני מתמחה משלבים:דיקור, צמחי מרפא/ תוספי תזונה והתאמה תזונתית. לצפייה בתעודות הסמכה .

תני לי לעזור לך לחזור לעצמך.


לתיאום פגישת אבחון ללא תשלום וללא התחייבות צרי קשר
072-2499861
052-6146854

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל
אודות הכותב:
עדי אספינו- ברגמן B.A, Dip. Acגיל המעבר - רפואה סינית טיפולי דיקור  ודיאטה מאוזנתwww.ady.co.il  | 052-6146854רעננה, אחוזה 198

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי עדי אספינו ברגמן