מאמרים מאת טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי אלבינה קונץ בר

RSS ערוץ RSS של טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי אלבינה קונץ בר

articles.co.il

שם: אלבינה קונץ בר טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי

דואר: info@albina.co.il

כתובת אתר: http://www.albina.co.il

חברה: אלבינה קונץ בר - טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי

תפקיד: מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית ומנחה סדנאות

תחומי עיסוק: טיפול משפחתי וטיפול זוגי מסייעים למשפחות, זוגות ויחידים להבין ולשפר את הדרך בה הם מתקשרים ומתייחסים זה לזה. ייעוץ זוגי וייעוץ משפחתי יכולים לעזור לטפל בבעיות ספציפיות או קונפליקטים בתוך המשפחה והזוגיות ולהרהר על האופן שבו נושאים מטופלים וקונפליקט נפתרים.

באמצעות טיפול זוגי וטיפול משפחתי, משפחות וזוגות לומדים דרכים בריאות יותר להתייחס, לתקשר ולקיים מערכות יחסים מאושרות יותר ולפתור יחד בעיות וקונפליקטים בצורה יעילה יותר.

באופן כללי, כל מי שרוצה לשפר מערכות יחסים בעייתיות יכול להפיק תועלת מטיפול או ייעוץ זוגי. זה כולל זוגות לא נשואים, זוגות חד מיניים מהקהילה ההומו לסבית, זוגות בפרק ב', ועוד.

טיפול או ייעוץ משפחתי הינו יעיל בטיפול בבעיות ספציפיות רבות, בין היתר קונפליקטים בין הורים וילדים, דאגה לילד מסוים במשפחה סביב בעיות התנהגות בבית הספר או כל התנהגות חריגה אחרת, וההשפעות של בעיות שונות (לדוגמה, דיכאון, בעיות פיננסיות, שימוש בסמים, חולי קשה או מוות במשפחה) על כל המשפחה.

מחקרים מצביעים על כך שטיפול זוגי וטיפול משפחתי הינם יעילים באותה מידה, ובמקרים מסוימים אף אפקטיביים יותר, מטיפול פרטני בבעיות נפשיות מגוונות.

קישורים:
www.albina.co.il

אודות הכותב:
אלבינה קונץ בר - טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי. מנחה סדנאות זוגיות וליחידים, פנויים-פנויות. קליניקה בכפר סבא. אתר: www.albina.co.il  

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי אלבינה קונץ בר טיפול פרטני, זוגי ומשפחתי