מאמרים מאת לוי איריס

RSS ערוץ RSS של לוי איריס

articles.co.il

שם: איריס לוי

דואר: levyoa@bezeqint.net

כתובת אתר: www.iris-levy.co.il

חברה: איריס לוי - מומחית לטיפולים בטכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF בבני נוער ומבוגרים.

תפקיד: קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה, פצעי בגרות, פצעים פצעונים, פרונקלים, סבוריאה בפנים והבהרת כתמים.

תחומי עיסוק: תחום ההתמחות: טיפולי פנים ופתרון לבעיות עור עם ידע וניסיון רב - מעל 16 שנים בתחום.

טיפולים פוטותרפיים בטכנולוגיית IPL - קרן אור וגלי רדיו RF.

טיפול חדשני לאקנה, פצעי הבגרות סבוריאה בפנים, המונע את הצורך בשימוש בתרופות: רואקוטן ואנטיביוטיקה, מינוציקלין וללא תופעות לוואי.

התוצאות מוכיחות כי באחוזים גבוהים מהמקרים נרשמה הצלחה בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור וגלי רדיו RF - הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים ומנע דלקות וכתמים לאורך זמן.

הטיפול מתאים לבני נוער ומבוגרים בריאים מומלץ ע"י ידי רופאים.

המכשיר עטור אישורי בטיחות בינלאומיים: מאושר ע"י FDA משרד הבריאות האמריקאי, משרד הבריאות האירופאי CE מכון התקנים האנגלי BSI ומכון התקנים הישראלי. נבחן בקפדנות באקדמיה המדעית והוכח שאינו מזיק לבריאות - לטיפול יעיל ובטוח באקנה, פצעי הבגרות בכל אזורי הגוף.

הטיפול שניתן הנו אישי ופרטני על ידי בלבד, כטיפול פנימי וחיצוני בשילוב תוספי תזונה העובדים על הסימפטום ותכשירים פרא-רפואיים המותאמים אישית .

מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב -80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה, פצעי הבגרות והתופעות הנילוות לסבוריאה בפנים.

קרני האור בהם משתמשים בטכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט).

הטיפול הפוטותרפי בטכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

הטכנולוגיה יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים הנלווים לעור אקנתי,

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

נגעי האקנה, הפצעים, הפצעונים, הפרונקלים (עמוקים כואבים וגדולים) והכתמים המופיעים באזורים מוסתרים (חומים אדומים), ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים ישבן וגב, נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם. אך בסיטואציה אינטימית...או כשרוצים ללבוש בגד סקסי עם מחשוף גב...ובקיץ בגד ים או גופיה...!!!

ואם היום לא תטפל/י באקנה פצעי הבגרות, זה עלול ללוות אותך עד אחרי הצבא ולהמשיך וללוות אותך אפילו אחרי גיל 40...!

התקשר/י עוד היום ל- 0558833337 או 09-7969145 לתאום פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות לטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית ipl קרן אור כי זה עובד...!

כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי.


אודות הכותב:

 איריס לוי - קוסמטיקאית פרא-רפואית, מומחית לטיפולי אקנה פצעי בגרות, בטכנו' IPL וגלי רדיו RF - אקנה בגב/בישבן/בפנים/סבוריאה בפנים/ הבהרת כתמי אקנה/קרטוזיס פילאריס/בבני נוער ומבוגרים. 


0558833337 /09-7969145. 

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי איריס לוי