דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המותג למבורגיני 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 780   [ נצפה 2839 פעמים ]

העולם החדש בו אנו חיים, שהוא למעשה, עולם ללא גבולות, פותח אפשרויות חדשות בפני כל מי שמחפש דרך חדשה, ליצור מיזמים עיסקיים- ודרכים חדשות נפתחות מידי יום. בעולם שפועל תחת חסות האינטרנט און-ליין, אין עוד בעיה להגיע לקהל העולמי. הכול למעשה פתוח, צריך רק לנסות, להעז ולהצליח. בניגוד לעבר בו גבולות סגרו על מדינות והפרידו בניהן בנושאי הצריכה, כשהיה דגש גדול על ייצור סחורה מקומית, היום אין לדבר הזה כבר משמעות. צעירי כל העולם, אולי אינם מאוחדים בשום מובן אחר, אך האופנה העולמית בהחלט מחברת בין כולם. כך תוכלו לראות צעיר באיטליה, לובש חולצה ועליה הלוגו של למבורגיני, מישהו אחר בהודו יכול ללבוש כובע עם הלוגו הזה, וכך גם בחורה באוסטרליה, יכולה להשתמש במעיל רוח, שעליו סמל המותג. ומדוע כל זה קורה? הדבר למעשה מאוד פשוט.

 אנשים למדו להעריך מהי איכות , ולא רק זאת הם רוצים אותה, ומוכנים לשלם עבורה. וכך מתחבר המותג למבורגיני לנושא זה. שכן, מי לא שמע על מכונית היוקרה המהודרת למבורגיני, תוצרת איטליה. המכונית הזו, שהיא הרבה יותר מרכב, היא למעשה סמל סטאטוס, מושא חלומות של רבים על פני הגלובוס משום שהיא מסמלת כוח, יכולת, איכות מזוככת וגם הרבה כסף. או במילים אחרות, זהו סמל להצלחה, כמו גם לאיכות. וכך השם של המוצר, הפך בעצמו למותג. כל סמלי הלוגו של החברה, הם יעד מבוקש לצרכנים ברחבי העולם, ששואפים, שמותג זה יחבר בניהם לבין ההצלחה, לפחות מבחינה ויזואלית. כמו כן בעצם האמירה, שמישהו לובש למבורגיני, הוא אומר משהו. הוא אומר שהוא מבין, מהו מוצר טוב ואיכותי ושהוא חלק מזה, ולו רק בשאיפתו לדבר. וכך מי שרוכש  זיכיון למותג זה , פותח לעצמו למעשה צוהר להצלחה עולמית, כאשר בעצם רכישת המותג, אתה מזהה מראש את קהל הייחוס, קהל היעד שלך.

 כל אחד בתחילת דרכו העיסקית חושש מעט, מגודל ההשקעה וממידת הסיכון שבה, ובעיקר מהיכולת שלה, להחזיר את עצמה ברווח. ברגע, שלקחת את רישוי המותג למבורגיני מתחת ידיך, כבר עשית את חצי הדרך לכך. מישהו עשה כבר את העבודה הקשה בשבילך. הוא חיפש מה רוצה קהל היעד שלו, הוא מצא מיהם האנשים , שאליהם מיועד המותג וייצר כבר, את אותו מוצר, אותו מותג שידבר ליבם. וכך לצורך העניין יש לך מלווים עיסקיים. מעין מנטורים, שיעזרו לך לצלוח את הדרך הראשונית, שהיא כה מאיימת. אם תשקיע מעט מחקר, לאיתור קהל הייעד שלך באזור בו אתה מעוניין, תגלה עד מהרה, שאתה בונה מערכת יחסים עיסקית, שיש לה טווח ארוך, ושעתידה לשרוד שנים הרבה. 

כי יש דבר ידוע לכולם- לקוחות מרוצים הם הדרך האולטימטיבית ליצירת מאגר לקוחות חוזר,והם למעשה נושאי הדגל של מאמצי המיתוג שלך. אין מישהו שעומד מול התווית היוקרתית של למבורגיני.

גם הלקוח יודע להעריך, את התהליך, שבעל המותג עשה עבורו, במיצוב המוצר שלך מול האחרים. הלקוח יודע שאתה עושה עבורו כל מאמץ, כדי שיקבל את הדבר הטוב ביותר. וכך כל מי שרוצה למבורגיני, שואף ללמבורגיני, ישמח לקבל את המותג למבורגיני.  

אחת השאלות שתמיד שואלים הן, איך יידע הלקוח להעריך את מה שנעשה עבורו במותג? ובכן גם פה התשובה מאוד פשוטה.עליך להאמין במוצר שלך , וליצור לו מאגר לקוחות נאמן.ומה מוכר יותר מלמבורגיני, שם שיש לו מהימנות ומוכר בעולם המערבי בכל בית משך דורות.

 חשוב לך להיות קשוב ללקוחותיך, לשמוע אם יש להם הערות בונות. לראות בביקורות מקור לצמיחה, גדילה ותיקון לעסק שלך. כשאתה בעל זיכיון רישוי למותג למבורגיני, אינך חושש מההערות, שכן המותג שלך מוכר ורשום כחוק. אינך עוד חיקוי , שנמצא שם, וזה מגדיר אותך טוב מול מתחריך. חשוב גם להיות קשוב לתנודות השוק , להקשיב מה הצרכנים רוצים. הקשבה שכזו יכולה להביא רק לשיפור הביצועים שלך. יש שאומרים, שכשמחקים אותך, זה סימן שאתה מצליח, שזו מעין מחמאה. אבל הדבר הזה,הוא לגמרי חד צדדי. הוא נכון רק כאשר אתה היצרן בעל עסק מורשה כחוק. זו יכולה להיות חוויה מאוד מתסכלת עבור המתחרים שלך במידה ויש לך את הרישוי. רישוי מותג יוצר נורמות ברורות , שאחריהן כולם אמורים להתיישר. מעין קווים מנחים שאחריהם אמורים כולם לעקוב. כשאתה , בעל רישוי המותג למבורגיני, אתה מרתיע בעצם את המתחרים שלך, מלנהוג בדרך עיסקית בלתי נאותה.

 ומה אנחנו בעצם אומרים? קבלת רישוי המותג למבורגיני, היא הדרך הנכונה. אין זה נכון לעשות פשרות, כדי להשיג קצת כסף מהיר. עדיף לעבוד, נכון, מדוייק ורווחי. שכן, קיצורי דרך יכולים לגרום נזק למוניטין שלך , מוניטין אותו רכשת בעבודה קשה ובהרבה מאמץ.לפיכך, נכון יהיה ליצור לעצמך שם מכובד, שתעמוד מאחוריו לאורך זמן.ומהי הפעולה הנכונה ביותר? לרכוש רישוי למותג למבורגיני, ולהתחיל לעבוד חזק ונכון.גם אם אין לך ניסיון קודם בתחום זה, תקבל את כל ההדרכה הנדרשת, כדי לצאת לדרך העיסקית שלך, בהצלחה וברווחיות. זהו הצעד האולטימטיבי הנדרש. זיהוי שלך עם מותג מכובד כמו למבורגיני, יסייע לך להתברג נכון בעולם העיסקי. הבחירה בו היא בחירה גורלית, שחשוב מאוד לעשות אותה. ולכן, שווה לך לקחת את הזמן, לבדוק ביסודיות, ביחד עם אנשים נוספים ולהגיע למסקנה הנדרשת, שלמבורגיני, הוא המותג הנכון, במקום הנכון.

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום brand licensing .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב