דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המותג EVERLAST 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 939   [ נצפה 2550 פעמים ]

EVER LAST הוא מותג מוכר וידוע זה זמן, ברחבי העולם. כל מי שיש לו הבנה בסיסית בתחום האופנה נחשף כבר אליו מזה זמן. ומה משמעות הדבר? – היום מותג זה זמין לזכיינות, וניתן להשתמש בו לצורך הפצתו ושיווקו על ידי רכישת הזכות לעשות שימוש בלוגו שלו ובסימן המסחרי הידוע, על כל המשתמע מכך. 

אם במקרה, אינכם מהתחום והעניינים לא לגמרי בהירים וברורים לכם, הרי הסבר קצר. ברגע שיש לזכיין, רישיון לסימן מסחרי, למעשה אותו זכיין מקבל רישיון לשווק מוצרי אופנה, או כל מוצר אחר, הנושאים את הלוגו, או הסמל המוכר והידוע. ומה משמעות הדבר בהיקפיים רחבים יותר? כל אחד שנכנס אי פעם לתחום העסקים,או שקל לעשות זאת יודע, שבניית עסק, או לחילופין, השקת מותג מהיסוד הוא תהליך, ארוך, מורכב ובעיקר מאוד יקר. ברגע, שזכיין רוכש רישוי למותג הוא עושה קיצור דרך משמעותי, בכל הקשור ליצירת המותג, פרסומו, בידולו מאחרים, ויצירת הנישה המסויימת שאליה הוא שייך. כל אלה הם למעשה נגזרות של המשמעות של קניית זיכיון למותג, וברגע שרכשת זאת, קיבלת את כל הדברים האלה, למעשה מראש. ומה פירוש הדבר? הדברים מאוד פשוטים, מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי מצד אחד, צמצום הסיכונים מאידך, ואולי הכי חשוב, הגדלת נפח הרווח כבר מהשלבים הראשוניים של השקת המותג לשוק.

 למעשה, מה שקורה, הוא שמישהו אחר, עשה כבר את כל העבודה הקשה הזו בשבילך, ואפשר אפילו להגיד, עבורך. לא צריך להיות מבין גדול בעסקים, כדי לקלוט ששם מוכר, ידוע ומהימן עושה לך את העבודה, ומסייע לך כזכיין, ומשקיע להגיע תוך זמן קצר יחסית, להכנסות נאות, בסיכון מינימאלי. כידוע, בעצם ההגדרה של מותג אנחנו אומרים שיש פה, יצירת ציפייה מצד הלקוחות שהמותג, על איפיוניי השונים אמור לענות עליהם. על בסיס זה נוצרים עסקים, ומאוד חשוב שהמותג כמו EVERLAST  יעמוד בהם, ויאשר את נאמנות הצרכן, בצורה של פגישה, עם הציפיות שיש לו ממנו. וידוע גם שככול שנאמנות הלקוחות למותג גוברת, כך גדל גם ערכו של הסימן המסחרי, וערך הרישיון של המותג.

 כלומר זכיינות מציעה דרך בטוחה יחסית למשקיע להיכנס לשוק תוך זמן קצר וסיכון נמוך, וזה מה שעושה אפיק זה לכדאי ומבוקש כל כך. תוך זמן קצר ניתן לרשת את המותג דרך סניפים שונים, להגדיל באופן ניכר את תזרים המזומנים הנכנסים לעסק, וכמובן את הרווח. היום העולם, הוא עולם שלמותגים, של שמות מסחריים, שנבנים על מוניטין ידוע מראש, ובעיקר חיובי, שבונה קשר מהיר ומידי עם הצרכנים חדשים ובמקביל דרך הפרסום חוזרים אליך גם הלקוחות הותיקים.  

ומהו יתרונו של מותג כגון EVERLAST? הדברים בעצם פשוטים יותר ממה שניתן לחשוב עליהם. ברגע שלקוח פוטנציאלי, רוכש מותג מוכר, שקיבל רישיון, הרי הוא בעצם מוגן, מפני מוצרים בלתי חוקיים ויודע שהוא קיבל כאן משהו שיש עליו חותמת של אמינות מצד החברה. הצרכנים מרגישים בשל כך בטוחים יותר. הם יודעים שיש תמורה נאותה לכספם.ואין זו תגלית חדשה. הלקוחות חשובים לחברה הזכיינית כמו, שהיא חשובה להם. אלו יחסים של תועלת הדדית. ולא פלא לפיכך, שכבר למעלה משלושים שנה, תחום המותגים הוא תחום פורץ דרך מבחינה כלכלית, שהנפח שלו הולך וגדל מדי שנה. ולמעשה, בכול שנה גדלה כמות המותגים המוכרת. ובמקביל גדלים מספר הלקוחות, שמבקשים ורוצים לרכוש אותם.  

אין ספק שמותג כגון EVERLAST הידוע בקרב אוהדיו, עושה רושם רב על הצרכנים הפוטנציאליים, שמחפשים את הלוגו המוכר שלו. לכל מותג כזה יש קהל יעד מוכר ידוע מראש, שמחפש את המוצרים הרלבנטיים לו וגם יטרח לרכוש אותם, לפעמים גם במחיר גבוה יותר, מזה של המתחרים. ומדוע? משום שכאן ברור להם, עבור מה משלמים, אבל חשוב מכך- יודעים גם מה מקבלים. מה שיוצא הוא שמותגים הפכו בעשורים האחרונים לטכניקת זיהוי המגבירה את המכירות הזכיין ומעודדת את הצרכנים לחזור ולרכוש מאותו זכיין את אותו מוצר עצמו, או מוצרים אחרים נלווים, הנמצאים תחת אותו לוגו או סימן מסחרי.

 ההיכרות המוקדמת הזו בין הלקוח לבין הסמל המסחרי המסויים, מבוססת על הידיעה הזו. מקורות ההיכרות עם מותג יכולים להיות מגוונים, זה יכול להיות מתוך הכרות, של מישהו מבני המשפחה הקרובים שרכש מותג זה או אחר. אלו יכולים להיות החברים, שממליצים על משהו כזה, ויכול גם להיות, שהמותג מגיע לתודעה של אותו צרכן אנונימי, דרך הפרסום והשימוש שעושים בסלבריטאים כמשווקים של מוצר כלשהו. כי מי לא רוצה להידמות אליהם, ואולי על הדרך, לקבל כמה ניצוצות מאבק התהילה. אבל ההיכרות הראשונית כמובן אינה מספיקה, צריך לבסס אותה. שכן הלקוח בא כבר עם ציפיות בסיס. לפיכך עליו לפגוש עם זאת גם איכות מוכחת, ושהמוצר המסוים יענה על צפי הביצועים והציפיות שיש ללקוח ממנו. מיותר לומר, שחלק גדול מבניית מותג בבסיסו היא ההבנה ויכולת החיזוי הזו, של מה יוביל צרכן פוטנציאלי לרכוש את אותו מוצר חדש, ובעיקר ליישם ולפגוש את אותן ציפיות. למעשה זהו תהליך כמעט מדעי ומורכב, שכל מי שמשיק מותג חדש מן היסוד צריך לעשות. אך – אם רכשת זיכיון למותג, הרי כל התהליך הזה כבר נמצא, בילט-אין, בתוך הסימן המסחרי והרישיון וזהו רווח גדול מאוד למי , שרוכש זאת.

 לכן סימן מסחרי כמו EVERLAST הוא משהו שבאופן מיידי מגדיל את ערך המוצרים שלך ואת יכולת השיווק שלהם. זהו שם מסחרי חזק, שמבוסס כבר על קהל צרכנים נאמן. כל מי שירכוש זיכיון למותג זה ייהנה מהמוניטין שלו. ושוב הרווח הוודאי המובטח גדול, הסיכון קטן וחשוב לקחת את כל ההיבטים הללו בחשבון. אז מי שעוד לא הבין, נסכם בכך את דברינו- רכישת זיכיון לרישוי המותג EVERLAST הוא הדרך הטובה והבטוחה, עבורך המשקיע, להגדלת ההכנסות שלך כחברה. אתה מקבל על הדרך לקוחות נאמנים שיתמידו איתך לאורך הדרך. זו הדרך שלך לפרוץ להצלחה ולייחד את המוצרים שלך מהמתחרים. ואין כידוע משהו שחשוב יותר מלקוח מרוצה. לקוח כזה יחזור אליך וישוב ויקנה את המותג שלך, משום שהוא רוצה, משום שענית על ציפיותיו. כי הצרכן יודע בדיוק היכן יפגוש איכות, אמינות ועמידות ואת כל אלה ניתן להבטיח רק ברכישת הזיכיון למותג כגון EVERLAST וכך הופך מותג זה למשהו שאתה כמשקיע רוצה לקנות , והלקוח רוצה לפגוש בשווקים. ההשקעה שלך תהיה משתלמת לכולם.

 

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום Brand licensing.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב