דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משווקים קוסמטיקאית? איך משווקים בניית ציפורניים? 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 7114 פעמים ]

קוסמטיקאית צריכה לדעת שבוע מראש מה צפי כמות הלקוחות שיגיעו בשבוע, קוסמטיקאית צריכה למכור חויה מלבד הטיפול הקוסמטי או בניית הציפורניים.


יש כיום פתרון מצויין עבור שיווק לקוסמטיקאיות ובונות ציפורניים, קיים שירות שמספק לך את השקט הנפשי של זרימת לקוחות למשך כל עונות השנה ולא רק בתקופות מסויימות, השירות מאפשר ליצירת קשר רציף עם לקוחות חדשים, ועם הלקוחות הקיימים הקבועים


איזו הרגשה נפלאה תהיה ללקוחה שלך כאשר היא תקבל מסר לנייד עם תזכורת לתור שקבעה


איזו הרגשה נפלאה תהיה ללקוחה שתקבל התייחסות ממך ליום ההולדת שלה, במהלך העבודה שלך את מתמקדת בטיפולי הפנים או בניית הציפורניים ואין לך את הזמן הדרוש "לליטוף" הלקוחחות, שאגב זה חלק מההצלחה שלך היכולת לגרום ללקוחות שלך להינות בטיפולים ובערך המוסף שאת מספקת.


בעזרת מיקוד נכון יהיה לך הרבה יותר קל למלא את היומן, יהיה לך גם ריווחי יותר כאשר תחליטי לבצע מבצע בחודש בעייתי זה יקדם אותך ולא יגרום לך לשבת בחיבוק ידיים בחודשי החורף למשל.


האם את יודעת מה לעשות כאשר אין זרימה של לקוחות חדשים?


האם את יודעת איך להניע לקוחות חדשים לעסק שלך או למכון שלך?


האם את יודעת את החשיבות של מועדון לקוחות?


האם נאמנות של הלקוחות שלך חשובה לך?


אם ענית כן לפחות פעמיים את צריכה לחשוב באופן רציני ולנקוט בשיטה שעליה מסופר במאמר זה.


איך להגיע ללקוחות חדשים?    איזה מבצעים להציע ללקוחות קיימים?   איך לשווק את עצמי?  האם אני צריכה אתר אינטרנט


ואיך מתחילים לצבור לקוחות בתחילת הדרך?


אלו הן חלק מהשאלות ששואלות את עצמן קוסמטיקאיות רבות, בדרך כלל הן שואלות אותי בתמיהה מדוע הן זקוקות לאתר אינטרנט ואני משתדלת להסביר שזו צורת שיווק נוספת, שזהו כרטיס ביקור לעסק שלך בעולם האינטרנט, ורק לאחר שהן בונות אתר הן מרגישות את ההבדל.


איך לגרום ללקוחות חדשים להגיע אליך.
כדאי רצוי וחשוב להתחיל עם הקרובים אליך, לפנות לכל מי שאת מכירה ולספר שאת קוסמטיקאית, את יכולה ליצור ערבי נשים, את יכולה ליצר מבצעים של "חברה מביאה חברה" את יכולה להגיע לבית הלקוחה ובכך לבדל את עצמך מהשאר בתחום, את יכולה ליצור שיתופי פעולה מקוריים, את יכולה להרצות בנושא קוסמטיקה, ועוד ועוד...


על מנת שאת תמשיכי לעשות את מה שאת הכי אוהבת כדאי שתעבירי את ניהול השיווק שלך לגוף אחר שיבצע עבורך את העבודה השיווקית


כדאי שתקימי מועדון לקוחות משלך ושינוהל באופן שוטף ורציף כדי שיניב תוצאות איכות.


 

טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי שיווק וטלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
פרוייקט ייחודי לקוסמטיקאיות, בונות ציפורניים, מכוני שיזוף המאפשר שקט נפשי בכל הקושר בהנעת לקוחות חדשים/זרימה של לקוחות ותיקים/יצירת ייחודיות מול המתחרים שלך.
תתקשרי עכשיו ותתחילי להתקדם עם שיווקית לתחום היופי. בהצלחה


http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב