דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר מצאתם מקום לחתונה? 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2079 פעמים ]

 

להתחתן בראש שקט! מאיפה מתחילים? אז עכשיו אפשר לקרוא ולהבין את כלל הפרטים הראויים לציון בתחום חתונות מדהימות... הינכם מוזמנים להתוודע אל ענף החתונות והאירועים: גני ארועים, שירות ארגון חתונות וזרי כלה!

כבר מצאתם מקום לחתונה?

הפרט החשוב ביותר שצריך להטריד אתכם, הוא לא אחר מאשר גן הארועים בו תחגגו. זה עשוי להיות גן אירועים, ויכול להיות ביער. רק לאחר בחירת מקום האירוע, זה אפשרי לחשוב ברצינות על מועד הארוע, קונספט האירוע ואף לבחור את כל הדברים הרבים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לבלתי נשכח באמת. מוכנים כבר לערוך את החתונה?

על פי מה להחליט על מקום רומנטי לחתונה? רוצים אירועים קטנים בשרון?

הרבה מהזוגות יכולים להתלבט זמן רב לפני שמצליחים להכריע, וזה לגיטימי. אולמות ארועים שונים האחד מן השני בכל מיני דברים; כמות האורחים המקסימאלית, מערכת הסאונד, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. חובה לדעת איזה אירוע ברצונכם להרים, זה יעזור בזמן שתחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לאולם חתונה בשביל לראות את המקום, חובה לשים לב לפרטים מסוימים: האם האזור מספיק מצוחצח ונקי? המרחב בכלל מספיק לכמות האורחים? כמה בערך מגישים באמת עובדים במקום? אף אחד לא רוצה מקום מפוקפק או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... על מנת למנוע פאדיחות במהלך החתונה, צריך לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את היום שלכם תעברו כנראה רק פעם אחת (אנו מקווים...), לכן כאן אין אפשרות לטעות. חייבים לדעת כיצד עושים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להסכים להתפשר על שום דבר! במילים אחרות, אם אתם רוצים אולם אירועים רומנטי, מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וסוף סוף השגתם גן אירועים - אפשר להתחיל לחשוב על הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים... אם עדיין לא ידעתם שדבר כזה קיים, מדובר על אמנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודת עיצוב וחן, אתם יכולים לגרום לכך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מנקר עיניים ויחודי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, אתם יכולים לשדרג במהירות את התפאורה. המוזמנים שלכם שיבואו יחושו ממש מן ההתחלה שיש כאן איזשהו אירוע בלתי נשכח והם יחגגו באופן שבטוח לא יצא להם בעבר... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסיימתם עם ענייני העיצוב, ניתן לטפל בדברים חשובים…

לרוב האנשים נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות באירוע. ארועים אלה הם תמיד בנאליים - מזטים, יין אדום והפעלות זולות. בשביל לעשות מסיבה באמת שונה, יש צורך בקצת השקעת משאבים ויצירתיות. רק כך יזכרו את החתונה שהרמתם גם שבועות אחרי... מחפשים בנרות מקום לכנסים?

אוכל כבר בחרתם?

בעבור האורחים שלכם הדבר המעניין ביותר הוא האוכל בחתונה. ההחלטה על הקיטרינג יש לה השפעה על החוויה מאותה מסיבה, בגלל זה אי אפשר להתפשר או לזלזל בבחירה הזאת. מומלץ להשתדל לבחור אוכל באמת מצוין ומנות בגודל סביר. איש אינו אוהב לצרוך אוכל רקוב או, למשל, אחד שמוגש בצלחות זערוריות. משתלם מאוד להוציא כמה גרושים נוספים על מנת שהאוכל שתגישו יהיה עשוי טוב ובריא!

מחפשים עוד מידע על ארועים עסקיים? מוסיקה עדיין לא בחרתם?

רק לאחר שפיטמתם את כלל המוזמנים, ניתן גם לדאוג להם לבידור, ויש המון דרכים לעשות את זה. אז במה מתחילים? לא ניתן לתכנן חגיגה ראויה בלי לציין דיג'י. לא רוצים לבחור תקליטן מומחה? עם אחד כזה תוכלו להקפיץ ולהרקיד את המוזמנים לאורך כל הארוע... כל מה שאתם צריכים הוא להחליט על סוג מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה עבורכם.

עם כל המידע שכאן, תכנון חתונה אף פעם לא היה קל יותר... לטיפים ועוד מידע - 

הקליקו על לינק האתר http://www.halenby.co.il/. יאללה לעבודה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב