דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכינה לעיצוב - הדרך לקריירה מצליחה 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2712 פעמים ]

לימודי עיצוב ואדריכלות הפכו לאחרונה ליוקרתיים ביותר, הודות להתפתחותו של ענף העיצוב והצלחתו המטאורית בשנים האחרונות. כתוצאה מהביקוש הגובר, רק קומץ מכלל המתמודדים מצליחים בפועל להתקבל ללימודים. מכינה לעיצוב משפרת משמעותית את סיכויי הקבלה של המתמודד, ועל כן לא פלא שהמכינות הפכו לאחרונה למקפצה חשובה בקריירה של מעצבים רבים.

מכינה לעיצוב - למי זה מתאים?

מכינות לעיצוב מתאימות לכל מי שמעוניין לפתח קריירה בתחום העיצוב על ענפיו השונים. מכינות מסוג זה מאפשרות לסטודנט הצעיר להתקבל למסגרת לימודי עיצוב פנים, לימודי עיצוב או לימודי אדריכלות, בהתאם לנטייתו ולתחום העניין שלו.

מכינה לעיצוב מתאימה גם לאנשים בעלי רקע בעיצוב, שכן לא די ברקע בסיסי בתחום זה כדי להתקבל ללימודים, אלא רצוי לרכוש השכלה נרחבת יותר ולבנות תיק עבודות מבוסס. נתונים סטטיסטיים הראו שמרבית המתקבלים ללימודי עיצוב בשנים האחרונות הם בוגרי מכינות לעיצוב, כך שמדובר בכרטיס כניסה חשוב עבור כל מי ששוקל לטפח קריירה בתחום.

יתרונותיה של המכינה לעיצוב

היתרון הבולט של בחירה במכינה לעיצוב, נובע מן העובדה שהיא איננה גנרית, אלא מותאמת לצרכיו ויכולותיו של כל סטודנט. במהלך הלימודים במכינה ניתן יחס אישי לכל תלמיד, אשר מרכיב תיק עבודות הייחודי לו באמצעות הכלים שהוא מקבל.

מכינה לעיצוב מבוססת על אבחון אישי שנועד לאפיין את ענף העיצוב המתאים עבור כל תלמיד. בנוסף לידע התיאורטי שמועבר לסטודנט במהלך הלימודים, ניתנים לו כלים מעשיים שנועדו לאפשר לו לצלוח בהצלחה את בחינות הקבלה למוסד הלימודי הנחשק.

מכינות עיצוב שונות

לימודי מכינה לאדריכלות שונים למשל מלימודים במסגרת מכינה לעיצוב פנים. התכנים המועברים בכל מכינה מותאמים כמובן לתחום שבו בחר הסטודנט לעסוק, כדי למקד אותו ולחדד את הכישורים שלו בתחום הספציפי הזה על כל דרישותיו. בצורה זו המכינה מהווה הכשרה מעשית אמיתית לקראת הלימודים והקריירה עצמה.

לימודי מכינה - אפשרויות תשלום

כדי להבטיח שלימודי המכינה לא יהפכו לנטל כלכלי על התלמיד, שיתבקש בהמשך לממן גם את לימודיו המקצועיים, קיימים תנאי תשלום גמישים שנועדו להקל על כלל הסטודנטים במכינה. התשלום עבור המכינה הוא חד פעמי, ולא נדרש תשלום נוסף גם אם יש צורך בלימודים משלימים. בנוסף, מכינה לעיצוב מוכרת לצורך פירעון הפיקדון הצבאי של החיילים המשוחררים.

מכינת עיצוב - סיפורי הצלחה מוכחים

הלימודים במכינה מתפרשים על פני שלושה סמסטרים אשר במהלכם רוכשים הסטודנטים ידע רב בעולם העיצוב ובניית תיק העבודות. הלימודים במכינה לעיצוב מזניקים את הסטודנטים למוסדות הלימודיים היוקרתיים ביותר בעולם העיצוב, כמו שנקר, HIT, אוניברסיטת תל אביב והטכניון, ובהמשך להצלחה מוכחת בענף העיצוב.

אם תבחנו את גרעין המעצבים הישראלי, תגלו שרבים מהם למדו במסגרת מכינה לעיצוב, והם יוכלו לדבר בשבחה של המכינה וביתרון העצום שהעניקה להם על פני המתמודדים האחרים. אמנם הקבלה ללימודים אקדמאיים תלויה בעיקר באופיו ובכישרונו של הסטודנט עצמו, אך אין עוררין על כך שלימודים במסגרת המכינה משפרים את סיכויי הסטודנט להצליח בתחום העיצוב בארץ ובעולם.

את ההתאמה ללימודים במכינה לעיצוב יש לבדוק ראשית על פי מידת האהבה שלכם לתחום. המכינה תצריך עבודה קשה והשקעה ויש צורך בתשוקה רבה למקצוע כדי לעמוד בך. עם המעט הזה שהוא בעצם המון, גם אתם יכולים להיות מועמדים פוטנציאליים מושלמים ללימודים במסגרת מכינה לעיצוב.

סטודיו 6B - לימודי עיצוב פנים, לימודי עיצוב גרפי, לימודי עיצוב אופנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב