דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באלרגיות - האם אפשר להפסיק להיות אלרגיים? 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 3884 פעמים ]

 

האם אתם זוכרים פעם אחת בחורף מסוים שעבר שמכר או אפילו אתם התקררתם והצטננתם?

במעבר עונות, ידועה תופעת האלרגיות. ישנם סוגים שונים ומגוונים לאלרגיות.

ישנה אלרגיה לאבק, אלרגיה למעבר במזג האוויר, אלרגיה לחלב והרשימה ארוכה.

מה עושים כאשר אנו מתקררים ומצטננים? התשובה פשוטה מאד, הולכים לרופא.

ברוב המקרים, הרופא יתן לך אקמול או סירופ כדי להקל לך על כאבי הגרון או הנזלת, אך האם ניתן לטפל בתופעת האלרגיה גם ללא תרופות כימיות אלא באמצעות תרופות טבעיות?

מספר האנשים אשר אלרגיים אינו קטן ולכן צריכים ללכת לרופא המתמחה באלרגיות והוא, בחלק מהמקרים, יזריק לך מספר זריקות ביד, וזה יראה  כאילו יצאת מאיזה מתקפת דבורים, ועליך להמתין בסביבות חצי שעה לאחר הזריקות, והיה ומתוך זריקות שאותן הוא סימן, יהיה נפיחות, יהיה זה הסימן שאתה אלרגי. זמן ההמתנה לאחר הזריקות הוא רק לוודא שלא קורה לך משהו רציני, כי הגוף מגיב לכל אחד באופן שונה, וישנם תופעות קיצוניות המחייבות טיפול רפואי בבית חולים.

ניתן לחסוך לך גם זמן יקר וגם כאבים מיותרים. באמצעות רפואה הומאופתית ניתן לעשות איבחון מיוחד ומדויק ולא פולשני, אשר יוכל לומר לך בדיוק מה יש לך וכיצד ניתן לטפל בסוג האלרגיה שיש לך.

אז מדוע עדיין תרצה ללכת לרופא רגיל אשר ימלא אותם בחומרים כימיים כאשר יש לך אלטרנטיבה אחרת ומועילה לא פחות.

לאחר מחשבות רבות, החלטתי לטפל באלרגיה שלי, שאני סבור שזו אלרגיה מסוג עונות מעבר. בתקופה של עונות מעבר העיניים שלי אדמדמות ודומעות, והאף שלי מטפטף ללא הפסקה ולפעמים חום מתלווה על הדרך.

כמו רבים כמוני, הלכתי לרופא המשפחה שלי מטעם קופת החולים בה אני חבר, וביקשתי שיעשה לי בדיקת אלרגיות. הרופא הפנה אותי לאחות, אמר לה מה לשים במזרק, ואני לא מגזים פה, האחות דקרה אותי ביד לא פחות משמונה פעמים, בדיוק כפי שאמרו שיהיה. ראיתי במרפאה, בחדר המתנה ליד הטלוויזיה, ילדים קטנים שעשו את הבדיקה הזו וכאב לי הלב לראות את הידיים שלהם ככה.

לאחר שהמתנתי חצי שעה, האחות באה אליי ואמרה לי שזמן ההמתנה הסתיים ושאני יכול ללכת. שאלתי את האחות, אם אני לא צריך לחזור לרופא אז למה אני הייתי צריך להמתין חצי שעה? ואז האחות הסבירה לי,שכאשר מקבלים את הזריקות לאלרגיות, כל אחד מפתח סיפטומים שונים. יש כאלה שמגיבים בצורה קיצונית וצריכים לקחת אותם למיון, ישנם אנשים שיקבלו כדור לאלרגיות וישנם אנשים שזה לא יראה עליהם שום תופעות לואי.

עכשיו אחרי שכבר לקחתי את הזריקות יצאתי יותר מפוחד ממה שבאתי. התחלתי לחשוב ולהריץ סרטים בראש שאולי בדרך הביתה תופעות הלואי יתחילו, ואז מה אני אעשה.

ניגשתי לאחות ושאלתי מה עליי לעשות אם בדרך הביתה או בבית יתחילו תופעות הלוואי לפעול? האחות מיד לקחה פתק ורשמה לה משהו זריז ונתנה לי. שאלתי את האחות, מה זה? ענתה לי האחות, זהו השם של הרופא והטלפון שלו בבית. אם אתה מרגיש לא טוב ויש לך שאלות, תתקשר אליו בכל זמן.

מצד אחד הרגשתי מצוין שעכשיו יש לי את הטלפון של הרופא והוא זמין לי, אבל מצד שני, למה שאני אצטרך אותו? למה האחות תיתן לי את הטלפון הפרטי של הרופא? לא זכור לי אף מקרה בו האחות נותנת טלפון פרטי של הרופא. חשבתי וחשבתי, התקשרתי לכמה חברים והחלטתי, אם לא תהיינה תופעות לוואי וגם אם כן, אני רוצה לנסות טיפול הומאופתי ולקבל לכל הפחות ייעוץ מרופא הומאופתית.

אם אני יכול לחסוך לעצמי זמן יקר,כאבים, מחשבות שרצות לי הלוך ושוב,אז למה לא לעשות זאת?

קיבלתי המלצות רבות על רופאה ידועה בתחום ההומואפתיה בשם ד"ר אסתר יוגב, אשר משלבת רפואה רגילה עם רפואה הומאופתית, דבר שסיקרן אותי יותר. מה שבטוח זה שאני בהחלט אדבר איתה ואבדוק דברים נוספים בטרם המשיך עם טיפול האלרגיות בזריקות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב