דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - פוליסות שונות 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 704   [ נצפה 2354 פעמים ]


 

הרגע רכשת את רכב חלומותיך, עבדת שעות כימים כדי לחסוך ולרכוש את הרכב היוקרתי הזה. בשעה טובה. אך למעשה, אין זה בעצם משנה אם רכשת רכב מפואר, חדש מבית היוצר או רכב יד שניה, בטרם תוכל להעלות את הרכב אל הכביש לנהוג בו ולגמוע מרחקים, עליך לטפל בעוד מספר עניינים, הנוגעים לנושא ביטוחי הרכב השונים. מומלץ כי תתקשר עוד היום אל סוכן הביטוח שלך ותבקש ממנו כי יעזור לך לבחור פוליסת ביטוח רכב לרכב החדש.

 

ביטוח חובה לרכב


סוכני הביטוח על פי רוב, משתייכים לאחת מחברות הביטוח הרבות שבארצנו. ישנם סוכני ביטוח ויועצי ביטוח בתחומים שונים. ברור כי במקרה של ביטוח רכב, עליך לפנות אל סוכן שהתמחותו היא בכל הקשור לביטוחי רכב. הוא יוכל להסביר לך את כל הפרטים הקשורים לסוגי ביטוחי הרכב הקיימים ובוודאי שידע גם להמליץ אלו מהביטוחים אתה חייב לרכוש ואלו מהם בבחינת בחירה אישית. פוליסת הביטוח בה אתה מחויב על פי חוק, היא ביטוח חובה לרכב. זהו ביטוח בסיסי, המגן עלינו הנהגים, במקרה שחלילה אנו מעורבים בתאונת דרכים. למען הסר הספק, הביטוח מכסה אותנו ואת הנוסעים שנסעו עמנו ברכב ונפגעו. גם אם פגענו בהולך רגל בעת שנהגנו ברכב, הוא מכוסה. נהיגה ברכב ללא ביטוח חובה היא עבירה על החוק שבגינה צפויים עונשים כבדים עד כדי "שלילת רישיון". אין זה משנה עם הרכב הוא חדש, או שהוא רכב מיד שניה או יותר, כל רכב חייב להיות מכוסה על ידי פוליסת ביטוח רכב חובה.

חשוב לדעת כי לעיתים ישנם מקרים בהם הפוליסה לא תהיה תקפה. כך למשל אם נהג ברכב בעת התאונה, נהג ללא רישיון, או בשלילת רישיון. אם הנהג חלילה נפגע, בעת התאונה. חשוב כי כל נהג יקפיד שהוא מאפשר רק לנהגים אחראים לנהוג ברכבו ושיהיה לו ביטוח מתאים גם בעבורם.

 

ביטוח מקיף לרכב

בנוסף לביטוח החובה, סוכן הביטוח שלך אולי יציע לך לעשות גם ביטוח רכב מקיף. ביטוח זה יכסה אותך במקרים שחלילה יגנבו את רכבך, או שיגרם לו נזק כתוצאה מפריצה לתוכו, או שנגרם לו נזק כתוצאה מגורמי טבע שונים, כגון שריפות, שיטפונות,רעידת אדמה וכו'. ניתן גם לבטח את הטלויזיה ומערכת הגברה, או כל ציוד יקר ערך נלווה הנמצא כדרך קבע באוטו. במקרים כאלה שמבטחים גם רכוש יקר, חברת הביטוח תדרוש שיהיה קוד סודי שרק באמצעותו ניתן להתניע את הרכב, חובה גם להתקין מערכת אזעקה, ויש להפעיל את כל אמצעי המיגון לרכב, כדי שבמקרה הצורך, הפוליסה תהיה תקפה.

אחת השאלות הנוספות שסוכן הביטוח שלך בוודאי ישאל אותך היא: האם ישנם נהגים נוספים הצפויים לנהוג ברכבך ובני כמה הם? שאלה זו רלוונטית משום שמחירו של ביטוח מקיף מושפע גם מגיל הנהגים, במקרים של נהגים מתחת לגיל 24 הפוליסה יקרה יותר. נקודה נוספת המשפיעה על מחיר פוליסת הביטוח היא: האם יש לנהג הסטוריה של עבירות תנועה? או שלילת רישיון לתקופה מסויימת. אם כך זכור שהפעולה הראשונה מיד לאחר רכישת הרכב, היא לפנות אל סוכן ביטוח ולבטח את הרכב.

 

 

.

 

 

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב