דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בפסנתרים 

מאת    [ 16/02/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 10489 פעמים ]

כל מי שיש לו פסנתר יודע, עד כמה הכלי הזה נכנס ללב ולנשמה ועד כמה נקשרים אליו. הדבר נכון לגבי פסנתרים מודרניים, והוא נכון על אחת כמה וכמה לגבי פסנתרים ישנים. אם תשאלו אדם שיש לו פסנתר עד כמה הפסנתר חשוב לו, סביר להניח שתשתוממו לשמוע את התשובה. אנשים שיש להם פסנתר שנים ארוכות – קשורים אליו בנימיה הבלתי נראים של המוזיקה, וכנראה לא יסכימו להיפרד מהפסנתר בעד שום הון שבעולם. זאת בדיוק הסיבה, שיש מקום למקצוע מיוחד מאוד – שיפוץ פסנתרים.

שיפוץ פסנתרים – מחזירים את המוזיקה לבית

פסנתרים ישנים, מטבעם, מאבדים את חיותם החיצונית ולעתים גם חלקים מסוימים שלהם מצריכים החלפה או חידוש. בדיוק לשם כך נולד מקצוע שיפוץ הפסנתרים. שיפוץ פסנתר כולל החלפת חלקים תקולים או שחוקים (כגון צירים, לבדים, עוריות ועוד) שעבודתם נפגמה, וכמובן – שיפוץ מראהו החיצוני של הפסנתר. לאחר שיפוץ פסנתרים שנעשה על ידי משפץ פסנתרים מנוסה, הפסנתר יכול בהחלט להיראות ולעבוד כמו חדש. במהלך שיפוץ פסנתרים כדאי לוודא כי משפץ הפסנתרים מבצע כיוון פסנתר מקצועי, כדי שהמנגינה שתחזור לביתכם תהיה ערבה לאוזן. כיוון פסנתר הוא פעולה פשוטה יחסית, שמכוון פסנתרים בעל ניסיון יכול לעשות בזמן קצר. לאחר שיפוץ הפסנתר וכיוונו, תוכלו שוב לנגן את מנגינת חייכם בפסנתר המקורי שלכם.

שיפוץ פסנתרים – החלפת ישן בחדש

אם אתם מעוניינים למכור את הפסנתר הישן שלכם, בין אם כי אתם כבר לא עושים בו שימוש ובין אם כי אתם רוצים לרכוש פסנתר חדש, טוב תעשו אם תקראו קודם לאיש מקצוע על מנת שיבצע שיפוץ פסנתרים. ביצוע שיפוץ פסנתרים יכול להעלות מאוד את ערך הפסנתר, וכך התמורה עבורו תהיה משתלמת יותר. אם אתם חוששים שעלות שיפוץ הפסנתרים יעלה לכם יותר מהתוספת שתקבלו למחיר הפסנתר – הסירו דאגה מלבכם. ברוב המקרים שיפוץ פסנתרים מעלה משמעותית את שווי הפסנתר, ולכם יישאר סכום כסף נאה.

שיפוץ פסנתרים – אנשי המקצוע

כאשר מזמינים בעל מקצוע לשיפוץ פסנתרים, מומלץ מאוד לשאול להכשרתו ולניסיונו. שיפוץ פסנתרים, כמו גם כיוון פסנתרים, אפשר ללמוד בארץ או בחו"ל. על מנת לדעת בדיוק מהי הכשרתו ומהו ניסיונו של משפץ הפסנתרים, מומלץ לשאול אותו על כך, ואם הפסנתר מאוד יקר לכם – גם לבקש הסמכות. אחרי הכול, שיפוץ פסנתרים שלא נעשה כמו שצריך עלול לפגוע ביכולתו של הפסנתר להפיק צלילים ערבים ולגרום לעוגמת נפש גדולה מאוד לבעליו.

שיפוץ פסנתרים – שני טיפים לסיום

על מנת שלא תזדקקו לשיפוץ פסנתרים, לפחות לא בטווח השנים הקרוב, מומלץ לשמור על הפסנתר שברשותכם עד כמה שניתן; הדרך הנכונה לעשות זאת הוא לדאוג להזמין מכוון פסנתרים אחת לחצי שנה, שיבצע כיוון פסנתר מדויק. כיוון פסנתרים תקופתי יסייע לכם לשמור על מיתרי הפסנתר לאורך זמן. אם קיבלתם פסנתר בירושה, ואתם לא מחסידי הכלי, אל תמהרו לזרוק אותו, גם אם הוא ישן מאוד. ישנם חובבי פסנתרים ישנים שישמחו לרכוש מכם את הפסנתר, במיוחד אם מדובר בפסנתר שעבר שיפוץ פסנתרים. בהצלחה, ושתמיד תתנגן לכם מנגינה בלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב