דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2181 פעמים ]

‏שבת 12 דצמבר 2009
מנטור מנטור מדבר על החוקים

מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה

מנטור מתאר את החוק האחרון

זהו החוק האחרון מתוך שבעת החוקים שמנהלים את היקום. במילים פשוטות, הוא אומר שאנרגיה משנה צורות כל הזמן. היא נעה כל הזמן אל תוך צורות שונות ויוצאת מתוך צורות שונות. הבנת החוק הזה ואיך הוא עובד, היא הכרחית בשביל ליצור כל מה שרק תרצו. במאמר הזה, שהוא האחרון במהדורת המאמרים המיוחדת "מנטור מדבר על החוקים", מנטור מסביר את החוק השביעי ואיך לרתום אותו לטובת ההצלחה שלנו בחיים.

מנטור מסביר כיצד החוק השביעי "סוגר מעגל"

אם קראת את כל המאמרים של מנטור במהדורה זו, אתה כבר יודע שהיקום כולו עשוי מאנרגיה (החוק הגדול אומר שהכל זה אנרגיה) שנעה כל הזמן ברמות שונות של מהירות (חוק הוויברציה). כל שדות האנרגיה מחוברים, החל מהגוף שלך ועד לקרני השמש. ולכן, יש לנו את החוק האחרון הזה שסוגר מעגל ואומר שכל אנרגיה עוברת בעקביות מצורה אחת של וויברציה לצורה אחרת. חשוב להדגיש שהאנרגיה הזו גם עוברת מהמישור הגבוה יותר (הלא פיזי) למישור הנמוך יותר (הפיזי).


דוגמא של מנטור מהטבע

אותי לימדו שהדרך הטובה ביותר ללמד אנשים כך שיבינו ויזכרו את הנלמד, היא באמצעות דוגמאות ועובדות. אז הנה דוגמא של איך החוק הזה עובד בטבע: השמש זורחת והקרניים שלה (חום, אור ואנרגיה אלקטרומגנטית) פוגעות בעגבניות שצומחות בגינה. העגבניות משתמשות באנרגיה של השמש בשביל לגדול על ידי יצירת מולקולות. האנרגיה הזו נאגרת במולקולות של העגבנייה ועוברת אחר כך אלייך כשאתה אוכל את העגבנייה וממיר למעשה את האנרגיה שהגיעה מהצומח לאנרגיה שאתה צריך בשביל הפעילויות שלך.

אתה יכול להשתמש עכשיו באנרגיה הזו שנקראת כעת "אנרגיה מטבולית", בשביל לרכב על אופניים במעלה ההר, בעודך משתמש ב"אנרגיה מכאנית" כדי לפדל וממיר אותה ל"אנרגיה תנועתית". כשתגיע לראש ההר, תוכל לרדת את כל הדרך עד למטה מבלי להתאמץ, זה נקרא "אנרגיה פוטנציאלית". כשתרד מההר ברכיבה על האופניים, האנרגיה הפוטנציאלית תהפוך חזרה לאנרגיה תנועתית ותגרום לאופניים לנסוע במהירות במורד ההר כתוצאה מהתנועה של האופניים בעצמם. רצף האירועים הזה מראה את ההמרה של אנרגיה בצורות שונות.

אנרגיה לא נוצרת וגם לא נהרסת (מנטור)

אנרגיה נעה בעקביות ולנצח אל תוך צורות שונות ומתוכן. למעשה היא אינה נוצרת או נהרסת לעולם, היא רק מחליפה צורות. ישנן צורות אנרגיה שאתה יכול לראות, אך את מרבית האנרגיה כפי שהיא קיימת ביקום, אינך יכול לראות באמצעות עינייך. צורות שונות של אנרגיה מחלחלות אל התאים שבגוף שלך, בכל פעם שאתה נושם.

מנטור מסביר למה החוק הזה חשוב לך

הדבר החשוב ביותר שעלייך להפנים במסגרת החוק הזה הוא שהמחשבות שלך מהוות את צורת האנרגיה בעלת העוצמה הרבה ביותר, אשר חודרת לכל מרחב וזמן. למחשבות שלך יש את הפוטנציאל הפנימי להמיר את עצמן מהלא פיזי אל הפיזי, כל הזמן! לכן קיימות אימרות, כגון : "מחשבות הם דברים", "מחשבה יוצרת מציאות".

מאמר זה נכתב בהשראתו של מנטור 
בשם ג'ון אסרף (John Assaraf)
באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה

אהבת את המאמר? רוצה לקבל במתנה את ספרון ה"פורמולה" שכתב יואב ובו הוא מגלה לך מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלך בחיים? הירשם עכשיו בחינם באתר: www.MentorMe.co.il 


יואב זילכה, המרצה המוביל בישראל למוטיבציה והצלחה, ו-מנטור מבוקש. מייסד ומנכ"ל חברת Mentor Me שנותנת שירותי מנטורינג להצלחה בחיים ובעסקים. יואב מעורר באנשים את גדולתם ועוזר להם להפוך את הפוטנציאל שלהם לתוצאות יוצאות דופן, בעיקר באמצעות: הרצאות וסדנאות, עבודה של אחד על אחד, וע"י פיתוח מוצרים, כלים ותכנים שעונים על הצורך בהצלחה!


אהבת את המאמר? רוצה לקבל במתנה את ספרון ה"פורמולה" שכתב יואב ובו הוא מגלה לך מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלך בחיים? הירשם עכשיו בחינם באתר: www.MentorMe.co.il   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב