דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לתקשר עם התבונה האינסופית? חלק ד' 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 1993 פעמים ]

‏שבת 31 יולי 2010 

התבונה האינסופית

איך לתקשר עם התבונה האינסופית? חלק ד'

בחלק ג' של "איך לתקשר עם התבונה האינסופית?", הוצגו בפניך שני גורמים מתוך חמשת הגורמים העיקריים אותם עליך להכיר על מנת לתקשר עם התבונה האינסופית: הדמיון וכוח הרצון. כפי שנאמר, כוח הרצון הינו גורם חשוב ביותר מאחר ומשם אפשר לומר: הכל מתחיל. כוח הרצון מגלם יכולת מאוד חשובה שעלינו לעשות בה שימוש מושכל- היכולת שלנו לבחור. היכולת להתמקד, להתרכז, להתכוונן ולהתחייב למשהו או מישהו. אומץ לב, משמעת, נאמנות, נחישות והתמדה, הם כולם חלק מכוח הרצון.

אם כוח הרצון לא היה נמצא בראש היכולות של השכל, ניתן היה לדמות אותנו לדמות של הדחליל בספר הילדים "הקוסם מארץ עוץ". כוח הרצון הוא גורם בעל ערך רב מאחר ואנחנו עושים בו שימוש בכדי לכוון את עצמנו לעבר המטרה שהגדרנו לעצמנו ולמקד את מעשינו לכיוון של אותה מטרה. בחלקים: א' וב' של המאמר הנ"ל, הוצג המוח המודע אשר אחד המאפיינים שלו הינה היכולת שלו לבחור מחשבות או לייצר מחשבות מקוריות. כאשר המוח המודע בוחר איזה מחשבה הוא מעוניין לקבל, איזה מחשבה הוא מעוניין ליצור עכשיו או במילים פשוטות: "על מה בא לו לחשוב עכשיו", הוא משתמש בכוח הרצון.

על מנת להחדיר מחשבות מרצון אל תת ההכרה, עלינו לעשות שימוש בכוח הרצון בכדי להפוך את אותה מחשבה לאחת המחשבות הדומיננטיות שלנו. וזאת מהסיבה הפשוטה שאנחנו נעים בעקביות לעבר המחשבות הדומיננטיות ביותר שלנו. בכדי להדגיש בפניכם את חשיבותו של כוח הרצון, אציג בפניכם את העובדה המרעישה הבאה: אנחנו מוצפים בכ-50,000 מחשבות ביום, כאשר 85% מהן חוזרות לעצמן (אינן מקוריות) ו-95% מהן במרבית המקרים הינן מחשבות שליליות.

עובדה זו מסבירה בקלות למה אנחנו חייבים להשתמש בכוח הרצון: על מנת לכבוש את השליטה על השכל ולחשוב מה שאנחנו רוצים לחשוב! כדי לחזק את טענתי, אזכיר לכם גם כי תת ההכרה פועלת במאמץ זהה על מחשבה חיובית כשם שהיא פועלת על מחשבה שלילית. מה שאומר שאם לא נפעיל את כוח הרצון בכדי לחשוב שוב ושוב את המחשבה שאותה אנחנו רוצים להחדיר לתת ההכרה, על מנת שתעביר אותה אל התבונה האינסופית, תת ההכרה תוזן בין כה וכה על ידי מחשבה אחרת שהיא תהווה את תמצית המסר שיועבר אל התבונה האינסופית לצורך תרגום פיזי. בקצרה, מה שיקרה זה שאנחנו נקבל מהיקום את "המשלוח הלא נכון" במקרה הטוב, ובמקרה הרע נקבל בדיוק את מה שאנחנו לא רוצים.

לאחר שהבנו את משמעותו של כוח הרצון, נעבור לגורם העיקרי האחרון שעלינו להכיר במערכת התקשורת עם התבונה האינסופית: השכנוע העצמי.

השכנוע העצמי

חשיבותו של השכנוע העצמי היא מכרעת. לא רק שהשכנוע העצמי למעשה מסייע לנו בנטיעת המסרים הרצויים בתוך תת ההכרה (תחנת השידור), אלא הוא גם מהווה את האמצעי המרכזי שלנו בפיתוח אמונה, שבלעדיה שום דבר לא יקרה. קרא שוב את המשפט האחרון, כי הוא מכיל את המפתח הבסיסי ביותר שיאפשר לך להיות מי שאתה רוצה להיות, לעשות מה שאתה רוצה לעשות ולהשיג כל מה שליבך חפץ בו.

מעניין? רוצה לדעת עוד על השכנוע העצמי? עבור לחלק ה' של "איך לתקשר עם התבונה האינסופית?

באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה 

אהבת את המאמר? רוצה לקבל במתנה את ספרון ה"פורמולה" שכתב יואב ובו הוא מגלה לך מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלך בחיים? הירשם עכשיו בחינם באתר: www.MentorMe.co.il 


יואב זילכה, המרצה המוביל בישראל למוטיבציה והצלחה, ו-מנטור מבוקש. מייסד ומנכ"ל חברת Mentor Me שנותנת שירותי מנטורינג להצלחה בחיים ובעסקים. יואב מעורר באנשים את גדולתם ועוזר להם להפוך את הפוטנציאל שלהם לתוצאות יוצאות דופן, בעיקר באמצעות: הרצאות וסדנאות, עבודה של אחד על אחד, וע"י פיתוח מוצרים, כלים ותכנים שעונים על הצורך בהצלחה!


אהבת את המאמר? רוצה לקבל במתנה את ספרון ה"פורמולה" שכתב יואב ובו הוא מגלה לך מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלך בחיים? הירשם עכשיו בחינם באתר: www.MentorMe.co.il   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב