דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: הבסיס להצלחה עולמית 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2081 פעמים ]

כל שרשרת חזקה רק כמידת החוזק של החוליה החלשה ביותר מבין כלל החוליות המרכיבות  את השרשרת. אמת זו ידועה לכל מי שעיניו בראשו והוא מבין את הדרך שבה המציאות שלנו פועלת והדרך שבה ארגונים פועלים בתוך הסביבה שלהם. עסק או ארגון שמבקש ליהנות מהגלובליזציה ולהרחיב את עסקיו אל מעבר לגבולות המדינה חייב להקפיד ולזכור את העובדה הזאת. הצלחה עולמית אפשרית רק במידה ולעסק יש יכולת שילוח בינלאומי מספיקה, איכותית ויעילה. עסק שלא ישכיל לפתח את היכולת הזו או להשתמש בשירותיה של חברת שילוח בינלאומי איכותית ייכשל בניסיון להרחיב את עסקיו גם אם המוצר שלו הוא איכותי יותר מכל מוצר אחר.

כאשר חושבים על הרחבת העסקים אל העולם ומעבר לגבולות המדינה, ישנם כמה וכמה גורמים שביחד יוצרים את האפשרות לבצע זאת. אין ספק שבראש ובראשונה יש צורך במוצר מוצלח שיש לו ביקוש מעבר לשוק המקומי ושיכול להתחרות בהצלחה עם מוצרים אחרים בשווקים אחרים. מרכיב חשוב נוסף הוא יכולת השיווק. ישנה חשיבות אדירה ליכולת לשווק את המוצר מעבר לגבולות המדינה. שיווק בארצות אחרות ובשווקים אחרים דורש התאמות והבנת קהל היעד שאינו זה בצורה מוחלטת לקהל המקומי. רק מי שיכול לשווק את המוצר בשפה אחרת – ושפה היא הרבה יותר מאוסף מילים ומבטא – יצליח לעמוד במטרה של הרחבת המכירות שלו אל מדינות אחרות. מרכיב נוסף שאותו אנשי עסקים שוכחים לפעמים בלהט העשייה הוא המרכיב של שילוח בינלאומי: היכולת לשנע את המוצר מנקודה א' לנקודה ב'; מהיצרן לצרכן; מהעסק אל הלקוח.

החשיבות של שילוח בינלאומי שווה לחשיבות של מוצר מוצלח ושיווק נכון. ללא שילוח בינלאומי יעיל המוצר לא יגיע בזמן אל הלקוח או שהוא לא יגיע בכלל. שילוח בינלאומי סוגר את המעגל החשמלי שהוא היחס בין המוכר והקונה: רק כאשר הסחורה מגיעה אל הלקוח המעגל פועל בדיוק כמו שהנורה נדלקת רק כשהמעגל החשמלי נסגר. צריך לזכור שעסק יציב מתבסס על יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות ולא על קנייה חד פעמית. שילוח בינלאומי יעיל מבטיח למוכר שהיחסים בינו לבין הקונה יושתתו על אמינות ועל אמון. ללא שילוח בינלאומי איכותי ואמין הלקוח יאבד את האמון שלו במוכר ואו ביצרן. לכן כאשר אנחנו מדברים על שילוח בינלאומי איכותי איננו מדברים רק על שילוח בינלאומי שמצליח לעשות את העבודה פעם אחת אלא על שילוח בינלאומי שמצליח שוב ושוב בצורה קבועה ושגרתית.

הארגון יכול לבחור לנהל בעצמו את כל התחום של שילוח בינלאומי או שהוא יכול לבחור להעביר את התחום הזה לטיפולם של מומחים בתחום. כאשר הארגון בוחר להשתמש בשירותיה של חברת שילוח הוא חייב להיות משוכנע שזו החברה הנכונה. בחירה בחברת שילוח בינלאומי איכותית ואמינה מבטיחה לעסק שהתחום של השינוע בין מדינות ניתן בידיים מקצועיות שיוכלו להבטיח שהמרכיב החשוב הזה מטופל בצורה הטובה ביותר. בעולם שבו יש העדפה להתמחות ארגונים רבים משאירים ברשותם את פיתוח המוצר ואילו את התחומים שבהם הם לא מתמחים הם מעבירים למומחים חיצוניים: שילוח בינלאומי, במקרה הזה, בידיה של חברה בעלת ניסיון, יעילה אמינה ואיכותית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב