דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרית חדד הכוכבת הגדולה של המוזיקה המזרחית 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 3357 פעמים ]

 

שרית חדד היא אולי האישה היחידה בזמר המזרחי שבאמת זכתה למעמד של כוכבות. עם גל הפופולאריות העולה של המוזיקה המזרחית בשנים האחרונות, שרית חדד הייתה ונשארה האישה היחידה, החזקה, והמשפיעה ביותר בתחום. בגיל 32, עם לא פחות מתשעה-עשר אלבומים מאחוריה ואלבום מס' 20 בדרך, נראה שאין משהו שיעצור אותה. וטוב שכך.

שרית חדד החלה את הקריירה המוזיקלית שלה לפני יותר מ-16 שנים, אך החיבור לשירה ולמוזיקה החל עוד בילדות, אז הופיעה ברסיטלים, בתחרויות שירה, והחלה ללמוד לנגן על פסנתר. הוריה, שלא רצו שתעסוק בתחום, אסרו עליה לשיר במועדונים ולא נתנו לה לצאת מהבית. את הזמן בבית ניצלה ללמוד לנגן על כמעט כל כלי אפשרי: תופים, פסנתר, צ'לו, גיטרה, וכו'. רק מאוחר יותר, בגיל 15, הצטרפה לחבורת זמר שם גם התגלתה ע"י אמרגנה לעתיד, אבי גואטה.

16 שנים אחרי ואפשר לומר בקלות שהיא האישה הבולטת והמצליחה ביותר במוזיקה המזרחית. גם בתקופה האחרונה בה ניתן להבחין בשלל זמרים צעירים חדשים שנכנסים לתחום ומנסים את מזלם, פרצו בעיקר גברים ורק נשים מעטות שמקוות לתפוס את מקומה של חדד או לפחות להיות כמוה. גם אייל גולן, אולי מתוך הכרה בעובדה שהיא יחידה במינה בתחום, מחפש בתוכנית הריאליטי החדשה שלו "אייל גולן קורא לך" רק בנות זמרות שלזוכה יפיק אלבום.

כמובן שאת ההצלחה בנתה שרית חדד בזכות ולא בחסד. שנים של עבודה קשה ומאמצים מרובים השקיעה כדי לפרוץ בתחום ולבסס את עצמה למותג שהיא היום. רק בשנת 98' היה זה אלבומה החמישי שהביא לפריצה האמיתית בקריירה שלה. העבודה המשותפת עם להקת אתניקס האגדית, שהביאו לה את הלהיט "הכל סגור", ועם זמרים אחרים, מפורסמים לא פחות, שכתבו חלק מהשירים באלבום כמו "ירח שחור" ו"לב זהב", תרמו להצלחתה.

היום, כאמור, שרית חדד עובדת במרץ לקראת אלבומה ה-20 במספר שייצא כבר בחודש מרץ הקרוב. אחרי פגרה ארוכה ניתן לשמוע את הסינגלים החדשים מתוך האלבום הקרב ברדיו, וכן לראות אותה חורשת את בימות הארץ מחממת את הקהל.

בין הסינגלים החדשים ניתן לשמוע את "אל תשבר", "Do You Love Me" שהפך ללהיט גדול בעיקר בזכות הלחן המנצח, וכעת גם את "מאחלת לך" שיצא לפני מספר שבועות וכבר זוכה לביקורות מפרגנות ולגרסת קליפ מושקעת ויפה במיוחד. הקליפ, אגב, צולם ביפו העתיקה ובו שרית משחקת אישה שחוותה אהבה נכזבת. ניתן בו לראות לראשונה מזה זמן רב את שרית חדד בשיער שחור ולא בבלונד שכל כך מזוהה אתה. ההפקה עצמה מרשימה במיוחד ועושה חסד לבלדה הכל-כך יפה שלה.

במהלך העבודה על האלבום אחד משיריה של שרית חדד גרם לסערה. השיר "אור כוכב" שדלף לרשת, והפך ללהיט, לא היה אמור להיכלל באלבום. כשהודעה בדבר הגיעה לקהל מעריציה הם חתמו על עצומה בדרישה להכניס את השיר לאלבום. לפני שעוד הספיקו, הגיעה השמועה אל חדד ומפיקיה והם החליטו להיעתר לבקשה. אקט של כוכבת אמיתית!

 

 

בלוגר חובב מוזיקה מזרחית...תתפלאו יש כאלה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב