יסודות ההצלחה בשיווק הרשתי - מעגל ההצלחה א'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יסודות ההצלחה בשיווק הרשתי - מעגל ההצלחה א' 

מאת    [ 15/02/2011 ]
מילים במאמר: 515   [ נצפה 2771 פעמים ]

 
 

יסודות ההצלחה בשיווק הרשתי – מעגל ההצלחה א'

השיווק הרשתי מושתת על חמישה יסודות מרכזיים המהווים את הבסיס להקמת עסק יציב מהבית וליצירת עצמאות ובטחון כלכלי. במאמר זה נסקור ונסביר אותם, ואת הציר סביבו הם סובבים.

רף הכניסה הנמוך, המאפשר לכל אחד להצטרף לתעשיית השיווק הרשתי ולהתחיל לבנות עסק מהבית הוא גם עקב אכילס שלה. כל מי שמעז לחלום על בטחון כלכלי, על הכנסה נוספת למשכורת או על חיים של חופש מתפתה להצטרף לחברת שיווק רשתי. אולם ככל שקל להצטרף לתעשייה – כך גם קל לפרוש ממנה. כדי להצליח בשיווק רשתי חייבים להבין את חמשת היסודות המרכזיים האחראים להצלחה. זהו חלק ראשון מתוך שני מאמרים, העוסק ביסודות ההצלחה בשיווק רשתי.

יסוד א' - האמונה בשיווק הרשתי

ישנן 4 רגליים עליהם נשען כל עסק של שיווק רשתי, ואם חסרה לנו אחת מהן, כמו בשולחן או כסא – אנו עלולים ליפול. אלו הן 4 האמונות ההכרחיות כדי להצליח:

  1. אמונה במוצרים – חברת השיווק הרשתי שאיתה בחרנו לעבוד היא "האוטו" שלנו. היא בעצם מספקת לנו את כל התנאים הלוגיסטים כדי להצליח, אבל גם אם הרכב שלנו משוכלל מאד הוא לא יניע בלי שנמלא את המיכל בדלק (או נטעין את הבטריה...) הדלק הזה הוא המוצרים.
  2. תכנית התגמול – עלינו לסמוך על חברת השיווק הרשתי אליה הצטרפנו שתאפשר לנו את כל התנאים להרוויח כפי שמגיע לנו, כדי שנגיע לבטחון הכלכלי אליו אנו שואפים.
  3. החברה – הבחירה המשמעותית ביותר שנעשה, מלבד הקמת העסק בשיווק רשתי, היא בחירת החברה איתה נחליט לעבוד. עלינו לדעת בוודאות שאנו במקום הנכון (שיווק רשתי) ועם החברה הטובה ביותר עבורנו, שמייצרת את המוצרים האיכותיים ביותר בתחומה.
  4. תעשיית השיווק הרשתי – זוהי הרגל הרביעית עליה נשענת ההצלחה שלנו. עלינו להרגיש (לא רק להאמין) ששיווק רשתי הוא באמת הפתרון לחוסר השוויוניות בעולם, הדרך לחינוך כלכלי עצמאי, והשיטה היחידה המאפשרת לאנשים רבים ללא הבדלי גיל, מין, השכלה, מקום מגורים וכו' לחיות חיים טובים ובריאים יותר.

יסוד ב' – הידע הנחוץ בשיווק רשתי

המשוואה ידועה. ידע = הצלחה. הפשטות של הקמת עסק בשיווק רשתי גורמת למשווקים לחשוב בטעות שהם יכולים לנהל את העסק מהבית בלי ללמוד את הכללים ואת הכלים הנחוצים כדי להצליח. הטעות הזו גורמת למשווקים רבים בתחילת דרכם למצוא עצמם מול שוקת שבורה. הם אומרים לעצמם – הרי אמרו לי שהעסק הזה כל כך פשוט, אז מה לא בסדר אצלי? למה אני לא מצליח? ומכיוון שלרובנו קשה להתמודד עם תחושת אי- הצלחה, אחוזי הפרישה של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי גבוהים מאד, במיוחד בחודשים הראשונים שלהם בעסק.

הידע אותו יש לרכוש, גם אם הוא טריוויאלי יחסית לתחומי עיסוק אחרים, הוא חיוני להצלחת כל משווק בעסק השיווק הרשתי. כמו כל דבר – אם רוצים להצליח, צריך ללמוד, להעמיק, לפתח מיומנויות, להתנסות וללמוד גם מטעויות.

ההחלטה הראשונה אותה צריך לקבל כל משווק שהחליט לייצר לעצמו הכנסה נוספת או להקים עסק של שיווק רשתי מהבית היא: האם זהו עסק או עיסוק. ההבדל ברור. עיסוק (או הובי) גורם לנו להוציא כסף. עסק מייצר הכנסה. מה תעדיפו?

 

בחלקו השני של המאמר נעסוק בשלושת היסודות הנוספים ובמניע העיקרי שאחראי להצלחת המשווקים בתעשיית השיווק הרשתי.

לחץ כאן לחלק הבא של המאמר

 


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב