דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיק על סמים 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 3500 פעמים ]

עבירות סמים נחשבות למכה האחת עשרה של העולם המודרני. יש מי שצורך סמים כשהוא מבלה ונהנה מהחיים, יש מי שסמים מתקשרים לו דווקא לדיכאון ותקופת שפל. סמים קלים, שימוש עצמי, סמים קשים, שימוש ממושך. סחר, שידול לעבירת סמים, גידול והפצת סמים, הם רק חלק ממה שנכלל תחת הקטגוריה של תיק על סמים.

אליאב סבל מפריצת דיסק, עקב תאונת דרכים. אחרי שהרופא סירב להמשיך ולרשום לו משכבי כאבים, הוא החליט לעשות הכול על מנת להשיג סמים. כאשר הוא נעצר והובל לתחנת המשטרה, סיפר אליאב לחוקרים על מצבו הבריאותי ובתמימותו חשב שהסבר זה יספק אותם. כאשר הוא הבין שהולך להיפתח נגדו תיק על סמים, הוא פנה לעורך דין פלילי.

  • אם איזה כמות סם נתפסתם והאם היא עונה על ההגדרה של שימוש עצמי. אנשים רבים נוטים לחשוב ששימוש עצמי בסמים אינו נחשב לעבירה, אך חשוב לדעת שמדובר במעשה פלילי אשר תלוי בסוג הסם, תדירות השימוש ונסיבות האירוע. באם אתה צורך סם מסוכן באופן קבוע, אתה עובר על החוק וצריך לתת את הדין
  • מהן הסיבות שהובילו לשימוש בסמים. במידה ויש סיבות ברורות, כמו סיבה רפואית., חשוב לפנות לעורך דין פלילי שיכול לייצג אתכם ולהביא להפחתה בכתב האישום.
  • האם בעקבות השימוש המתמשך בסם, נעשו עבירות פליליות אחרות. האם נעשו עבירות בשם ולמען הסם.

עבירות סמים יכולות להוביל לתיק על סמים. לא פעם מדובר בסיטואציות אפורות הדורשות טיפול ומיומנות של עורך דין פלילי, המתמחה בעבירת סמים

שוטרים הגיעו אל ביתי, בטוענה שיש להם מידע שאני שיש לי מעבדת סמים בבית. לא היה להם צו חיפוש, אולם הם נכנסו לדירה בכל זאת. האם מה שהם מצאו בדירה, בעת החיפוש, יכול לשמש נגדי במידה ויוגש כתב אישום -
כאשר ישנו חשד קונקרטי לביצוע עבירה או מידע מהימן ומוצק לעבירה בתחומי הבית, שוטרים יכולים להיכנס אל המקום גם ללא צו חיפוש. אולם וזה אולם גדול. אתה חייב לעמוד על זכותך לשאול מהו המידע שהביא אותם אל מפתן הדלת. במידה ואתה חש שהחיפוש לא היה לגיטימי, אתה חייב להצטייד בעורך דין פלילי.

מעבר לכך, מה בדיוק מצאו בדירה, האם השוטרים הרחיבו את החיפוש, נכנסו לחדרים, למרתף, לחצר. רק עורך דין פלילי יכול לבדוק את הנושא לעומק, ביחס לכל שאר הראיות שיש למשטרה נגדך ולהימנע מתיק על סמים.

חבר שכנע אותי להשיג סמים למסיבת בריכה שערך. פניתי לחבר שהפנה לחבר והצלחתי להשיג כמות יפה ומגוונת של חומר. באותה מסיבה נערה אחת נלקחה לבית חולים עקב מנת יתר. עצרו את החבר שלי והוא נתן את שמי כספק סמים. איך אוכל להוכיח שזה היה מקרה חד פעמי, להימנע מתיק על סמים ולהראות שאני אדם נורמטיבי ?
מבחינת החוקרים אתה איש הקשר בין הסמים לאנשים ולכן סביר להניח שתיחקר במשטרה על סחר בסמים. בשלב זה חשוב מאוד שיהיה לך ייצוג משפטי הולם על מנת לבנות הגנה שתסייע לך להימנע מאישום או תיק על סחר בסמים.

חשוב להוכיח שמדובר במקרה חד פעמי, בקשר שלישי ולא בעיסוק קבוע בסמים. יכול להיות שיש פה מקום לעסקת טיעון, היות ויש לך מידע קרוב יותר לאנשי המפתח, אך חשוב מאוד שלא תנדב כל מידע, מבלי שתוודא שאכן האינטרסים שלך נשמרים. את כל זה אפשר להשיג רק עם עורך דין פלילי

מעבר לעסקת הסמים קיים כאן גם גורם של סיכון חיי אדם ולכן אתה חייב לדעת במה בדיוק המשטרה חושבת להאשים אותך.

נעצרתם ונחקרתם בחשד לשימוש או סחר בסמים - חשוב שתדעו שהמשטרה מנהיגה מדיניות של אפס סובלנות ולכן חשוב שלא תקלו ראש בנושא או שתמצאו את עצמכם עם תיק על סמים.

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב