דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות ומסיבת יום הולדת לנשים 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3495 פעמים ]

אתן קבוצה של חברות טובות ולאחת מכן יש יום הולדת? מישהי מכן מתחתנת בקרוב עם בחיר לבה ואתן מעוניינות לארגן לה מסיבת רווקות שונה? ואולי אתן סתם רוצות להיפגש לערב שכולו רק בנות ולעסוק בנושאים שמעניינים רק בנות ולדבר עם בנות על בנים... ארגנו את כל החברות והתפנקו בערב פעיל שמלא בחוויות, הרצאות ופעילויות.

בין כל הפעילויות שתוכלנה לערוך בערב ניתן למצוא סדנאות אמנות כמו ציור, גזירה, עיצוב אלבומים, יצירת תכשיטים בעבודת יד ועוד. במהלך הערב תוכלו גם לארגן משחקי חברה מגבשים ומשעשעים המשלבים בתוכם אתגר אינטלקטואלי לצד רעיונות מקוריים והפתעות מרגשות. כל משחק גיבוש יזכה את זו שתזכה בו בפרס קטן. משחקי אלתור ומשחק, פנטומימה וניחוש, זיכרון וחוויות גורמים לגיבוש של כל החברות ולקירוב ביניהן.

אם אתן נשים בעלות קריירה ואחת מכן מתחתנת בקרוב תוכלו לארגן לה מסיבת רווקות עם מאמנת אישית שתנחה אתכן להשתמש בדמיון מודרך ובחשיבה חיובית על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות בחייכן. באמצעות טכניקות שונות ודמיון מודרך תוכלו לזהות את השאיפות והרצונות שלכן ולהציב מטרות על מנת להשיג יעדים אלו.

כמו כן תוכלו להביא למסיבת הבנות שלכן יועצת לכלכלת המשפחה שתסביר בנועם ובפשטות על ניהול וחיי המשפחה. כולכן תצאנה נשכרות מכך, הן הכלה העתידה להקים תא משפחתי משלה והן אלו מביניכן שעצמאיות או שבעלות משפחה וילדים. כלכלת משפחה מבוססת על הכנסות והוצאות. ההכנסות הן המשכורות של בני הזוג וההוצאות הן כל ההוצאות והבזבוזים שאנו מוציאים במהלך החודש, כמו לדוגמא: הוצאות אחזקת בית שכירות או משכנתא, מים, חשמל, טלפון, נסיעות ודלק, טלפונים ניידים, מיסי עירייה, ועד בית, אוכל, ביגוד בילויים מסעדות, הצגות, חתונות של חברים. הבנות מקבלות טבלה בה נרשמות כל ההוצאות לעומת ההכנסות ולומדות לנהל תקציב משפחה חודשי. כולן דנות באילו הוצאות ניתן לחסוך וישנן הוצאות שנחשבות כמותרות. בנוסף לומדות הבנות לא לפחד מכסף ולדעת שהרצון לכסף הוא לא דבר רע, כיצד להשתמש בו לתועלת המשפחה ובכלל כיצד להפוך את כל המשפחה לעסק כלכלי של ממש ומצליח.

במידה והנכן מעוניינות בערב יותר אמנותי ופחות כלכלי, תוכלו לארגן ערב מסיבות ימי הולדת או ערב מסיבת רווקות שיכלול הכנת תכשיטים ושזירת חרוזים. אומנית חרוזים מגיעה למסיבה ומחלקת לבנות חרוזי פלסטיק מצבעים שונים בגדלים של עד 1 סמ' גובה וחוטים. המשתתפות בונות בעזרת החרוזים והחוטים קופסאות אדומות העשויות מחרוזים, תכשיטים, עגילים, צמידים ושרשראות.

לא משנה איך תחליטו להעביר את ערב הבנות המיוחד שלכן ואיזו הפעלה תביאו לערב הזה, הדבר העיקרי הוא ההנאה, הלמידה והחוויה. זו חוויה מגבשת ומקרבת שתגרום לכולכן להיות שמחות יותר וחברות טובות יותר - וגם אם אף אחת מכן לא מתחתנת בקרוב או לא חוגגת את יום הולדתה, תוכלו לארגן ערב נשים סתם כך בשביל החוויה, כי לא ממש צריכה להיות סיבה למסיבה....

 

לילך, מסיבות ואירועים, מסיבת יום הולדת לנשים, מסיבות רווקות ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב