דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היגיינת הגוף חשובה בעיניכם ? אין ספק כי אתם צריכים דאודורנט 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 721   [ נצפה 3777 פעמים ]

אין ספק, כי אחד הדברים החשובים ביותר לבריאות העור הוא שמירה על היגיינה. שמירה על מראה העור, טיפוח שלו, השקעה בתכשירים מתאימים – כל אלה יקנו לנו מראה נאה ועור חלק ומתוח. כל אלה כבודם במקומם מונח, אולם חשוב להבין כי אחת הנקודות החשובות ביותר הקשורות בשמירה על היגיינה היא ההימנעות מהפצת ריחות רעים, הנגרמים בשל אי שמירה על היגיינה ובשל שימוש בתכשירים לא מתאימים. אם אתם מעוניינים לשמור על היגיינה, אם הגוף שלכם חשוב לכם וסביבתכם חשובה לא פחות, הרי שדאודורנט הוא הצעד הראשון שלכם לביטחון עצמי ולהיגיינה בריאה.

 

השמירה על היגיינה יומיומית מתחילה במקלחת

אי אפשר להקל ראש בחשיבותה של מקלחת יומיומית, בעיקר בימי הקיץ ובעיקר למי שעוסקים בפעילות גופנית, באים במגע עם קהל ובאופן כללי – מעוניינים להימנע מהשארת שובל ריח רע. לרחצה יש השפעה מרעננת ומחזקת על הגוף, היא ממריצה את הדם ומפנה לכלוך (גם המצוי מתחת לעור, שאדי המקלחת מפנים החוצה). אין ספק, כי שמירה על היגיינה מתחילה בראש ובראשונה במקלחת, וכי בזכותה מושגת תחושת ניקיון שאין דומה לה.

 

שוב ושוב נדגיש את חשיבותו של דאודורנט Rexona בשמירה על ההיגיינה

הפריט העיקרי בשמירה על היגיינת הגוף הוא הדאודורנט, דוגמת רקסונה או כל דאודורנט אחר:

  1. השימוש בדאודורנט אנטיפרספירנט דוגמת Rexona  הוא הדרך המרכזית להגן על הגוף מפני ריחות רעים.
  2. יש לעשות שימוש בדאודורנט רקסונה רק לאחר מקלחת. לעולם אין לעשות שימוש בדאודורנט (רקסונה או כל אחד אחר) שלא לאחר מקלחת, כניסיון לטשטש ריחות זיעה. במקרים אלה אין לדאודורנט Rexona סיכוי להתגבר על ריח הזיעה, ותמהיל הריחות שנוצר בין השניים גרוע ביותר.
  3. התאימו את הדאודורנט להעדפותיכם האישיות. יש מי שיעדיפו לעשות שימוש בדאודורנט רקסונה בצורת תרסיס ספריי (שפחות מותאם לשימוש לאחר גילוח), דאודורנט רקסונה רול און או דאודורנט Rexona סטיק. כל אחד מאלה ממלא ייעודו בצורה מושלמת והבחירה ביניהם תלויה לחלוטין בהעדפה האישית של המשתמש.
  4. עשו שימוש בדאודורנטים שאינם משאירים סימנים לבנים על החולצה או הבגדים. דאודורנט רקסונה נבדק גם בתחום הזה ונמצא כבטוח לחלוטין.

 

שמירה על היגיינה אישית חשובה בעיקר למתבגרים שדאודורנט רקסונה מתאים להם בדיוק

תקופת ההתבגרות היא תקופה קשה מבחינה גופנית – השינויים במבנה הגוף, צמיחת שערות, גדילת השדיים לבנות והעור המשנה את מרקמו, משנים מאוד את תחושותיו של המתבגר לגבי עצמו וגורמים בדרך כלל לתחושת חוסר בטחון קשה. אחת הנקודות החשובות עליהן יש לדון עם מתבגרים הוא נושא ההיגיינה, ואחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בגיל הזה הוא מקלחת יומיומית ושימוש בדאודורנט.

בחירת הדאודורנט עבור מתבגרים היא פעולה משמעותית וקובעת, זאת לנוכח חשיבות השימוש בחומרים בטוחים ללא תופעות לוואי או השפעות ארוכות טווח. אחד הדאודורנטים הבטוחים ביותר למתבגרים הוא דאודורנט Rexona , שהוא אנטיפרספירנט היפו אלרגני המיועד במיוחד לעור עדין כדוגמת עורם של מתבגרים.

באמצעות שימוש יומיומי בדאודורנט רקסונה יכולים המתבגרים להיות בטוחים בעצמם ובריח הנודף מהם. אופן הפעולה של Rexona מאפשר את ההזעה תוך שהוא מונע לחלוטין ריחות רעים, מה שמאפשר למתבגרים לרוץ, להתאמן, לרקוד ולהתרוצץ (כמו כל מתבגר עם קוצים בישבן) מבלי לדאוג לתופעות לוואי בלתי נעימות.

יתרון נוסף של דאודורנט Rexona עבור מתבגרים הוא הריח העדין שלו. לא רק זאת שמאוד לא מומלץ למתבגרים לעשות שימוש בתכשירים המכילים ריחות כימיים מוגברים, הרי שגם לא מאוד נעים להריח ריחות חזקים ממתבגרים, ה"זוכים" בגינם להתבגרות מוקדמת עוד יותר. הפתרון? שימוש בדאודורנט עדין גם מבחינת הריח שישאיר את ריחם של מתבגרים עדין ונעים – בדיוק כפי שהוא צריך להיות.

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב