דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי טלמרקטינג לעסקים 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3756 פעמים ]

בעלי עסקים, יזמים מטבעם בדרך כלל, למדו על בשרם כי התנהגות פאסיבית לא מביאה לתוצאות. בעולם העסקי חשוב ליזום, במטרה לזכות בעוד לקוחות. בדיוק לשם כך נועד שירות טלמרקטינג, אשר תפקידו ליצור קשר עם קהל הלקוחות ולהניע אותם לפעולה.

מדוע בעלי עסקים זקוקים לשירותי טלמרקטינג?

בשנת 2006 נכנסו לתוקף רגולציות חדשות האוסרות על הפצת ספאם (דואר זבל) בקרב הלקוחות. כתוצאה מכך, נאלצו בעלי עסקים לשנות את טקטיקת המכירה שלהם ולאמץ דפוסי שיווק יעילים יותר, שנועדו למשוך לקוחות מבלי שיעברו על החוק.

החל מאותה שנה, טלמרקטינג הפך להיות כלי חשוב לעסקים המעוניינים ליצור קשר עם הלקוחות הקיימים ולמשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלי. כעת יותר ויותר בעלי עסקים שוכרים שירותי טלמרקטינג לצורך מינוף העסק.

איך זה עובד?

טלמרקטינג לעסקים הוא כלי מקצועי, המבוסס על עיבוד מידע מדויק, וגישה למאגר לקוחות שעשויים להתעניין במוצר החברה. יכולות הדיוק של הכלי הזה מאפשרות לנציגי השירות לבצע עבודה יעילה וממוקדת, שתוצאותיה ברורות לכל.

טלמרקטינג מבוסס על עבודתם של נציגים בעלי אוריינטציה מכירתית מובהקת, תוך איסוף חומר רלוונטי אודות פלח השוק אליו פונה החברה. עסק שאינו מעוניין לנוח על זרי הדפנה ולהתבסס על שיחות נכנסות בלבד, מחזיק בסוללה של נציגי שירות, שמטרתם ליזום שיחות במהלך שעות הפעילות של החברה וגם בשעות שבהן העסק אינו פעיל.

טלמרקטינג הוא כלי חשוב

כך, במקום שבעלי עסקים ישבו בחיבוק ידיים בזמן שעוד ועוד לקוחות נודדים לעסקים אחרים, נולדה יוזמת הטלמרקטינג המאפשרת ניצול נכון של המשאבים העומדים לרשותו של העסק. מלבד איסוף המידע והמחקר, נעשה גם הליך של ניתוח העסקים המתחרים ובדיקה מדוקדקת של צרכי הלקוח, תוך הצבת יעדים ברורים.

טלמרקטינג עשוי להניע את הלקוחות לפעולה באמצעות שירות משלים: טלמיטינג. במסגרת שירות זה, נקבעות פגישות של פנים מול פנים בין נציג המכירות לבין הלקוח הפוטנציאלי, תוך חתירה לסגירת העסקה. שילוב בין פונקציית הטלמרקטינג לטלמיטינג הוא זה שמביא לעלייה ברורה ומבוססת ברמת ההכנסות של החברה.

טלמרקטינג נובע ממסקנות ולקחים ברורים

שירותי טלמרקטינג לא מתבססים רק על ניתוח המידע לצורך התייעלות. בסיומו של כל רבעון, ישנו גם תהליך של הפקת לקחים מהפעילות השוטפת. הלקחים שמופקים מיושמים באופן מיידי על כלל מערך המכירות, כך שמדובר במנגנון ששואף להתייעל, להתחדד ולשפר את הישגיו בכל עת.

אחת המסקנות החשובות ביותר שהופקו לאחרונה היא שלא די בתחזוק שירות טלמרקטינג בשעות הפעילות של החברה, אלא יש להפעילו גם מחוץ לשעות הפעילות, משום שאלו הם הזמנים האופטימליים ליצירת קשר עם הלקוח. מערך המשווק את עצמו מסביב לשעון (במסגרת טווח שעות הגיוני), הינו מערך שהיעילות שלו משמעותית יותר.

כיצד בוחרים ספק טלמרקטינג?

על מנת לבחור בספק יעיל שיבצע את עבודת המכירות על הצד הטוב ביותר, חשוב לבחון את תוכנית העבודה של כל ספק וספק בתחום. גוף איכותי יעמיד בפני הלקוח כוח עבודה מיומן, לא לפני שעשה עבודת מחקר ואיסוף מעמיקה, גיבש תוכנית שיווק רלוונטית וחקר את התחרות בשוק מכל צדדיה.

טלמרקטינג לעסקים צריך להיות שירות ממוקד ויעיל, שכן אין כאן מקום לטעויות. לשם כך, יש להקפיד בסינון ולוודא העסקת ספק מקצועי. זכרו כי שירותי טלמרקטינג מקצועיים עשויים לתרום רבות לעסק, אך באותה מידה, טלמרקטינג לא יעיל עשוי אף לפגוע במוניטין שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב