דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר אקטיבי לאירועים: האם כדאי ולמה? 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2288 פעמים ]

            אחרי הצעת הנישואין המרשימה, הזוג שעומד להתחתן נתקל בבעיות האמיתיות: סגירת אולם, מעצב, די ג'יי, בר ועוד. הרבה זוגות שואלים את עצמם למה כדאי לקחת בר אקטיבי ומה זה בכלל אומר? כאן ניתן את התשובות.

            בר אקטיבי כשמו כן הוא: אקטיבי- כלומר פעיל. הברמנים שמאיישים אותו חייבים לתת שרות מקצועי ואדיב, והכי חשוב לעשות שמח. חלק עיקרי מהנאת האורחים תלויה באיכות של הברמנים, וגם אם יוגשו על הבר משקאות יוקרתיים והבר נראה מיליון דולר בעיצובו, אך הברמנים יגישו אותה בצורה שלא תואמת את האירוע, אז לא עשינו כאן כלום. הרי אלכוהול אפשר לשתות גם בקיוסק ליד הבית. בר אקטיבי מוכר שרות ברמה אחרת לחלוטין. 
     
            הרבה זוגות משתפים אותי בדילמה שמלווה לא מעט מהם: האם לקנות בקבוקים לבר של האולם, אולי לשים את השתייה על השולחנות או שמא להביא בר אקטיבי שיהיה אחראי למזיגה של האלכוהול?
א. אמנם אם הזוג קונה את השתייה החריפה הם יכולים לחסוך סכום נכבד של כסף אם הם לא משתוללים עם הכמות, אבל הבעיה יכולה לבוא במהלך הערב אם תיגמר השתייה במהלכו (מה שיכול להוביל לכישלון של הערב) או במצב פחות גרוע אבל עדיין בעייתי- להישאר עם כמויות אדירות של שתייה שתמשיך עם הזוג לחתונת הכסף. הרי בינינו, מה יש לאנשים לעשות עם שני ארגזי וודקה ושישה בקבוקי וויסקי? מיותר לגמרי.
ב. בנוגע לבר של האולם, הרבה אולמות מציעים ברים מעוצבים ברמה של בר אקטיבי, אבל הם בד"כ מעסיקים חבר'ה צעירים שלא עברו קורס ואין להם מושג מה ההבדל בין רום לג'ין והקוקטייל היחידים שהם מכירים זה וודקה רד בול.
כאן נכנס הבר האקטיבי: הוא מונע מהזוג כאב ראש לא נחוץ על כמויות של שתייה כי הוא מביא אלכוהול ללא הגבלה כל הערב, יש לו היצע גדול של משקאות כך שגם אורחים שלא חובבים שתייה חריפה יכולים להנות ממנו, הברים האקטיביים כיום מעוצבים ברמות של פאבים יוקרתיים וכיוון שהם מתפרקים הם יכולים להתמקם בכל אזור באולם, עפ"י דרישת הלקוח. עוד סיבה לקחת בר ולא לשים שתייה על השולחנות כדי להרים את האנשים מהכיסאות שיבואו לרחבת הריקודים. אחד הדברים החשובים באירוע הוא כמות האנשים שמגיעים לרחבה, ואם השתייה על השולחנות שלהם, יש להם עוד סיבה להישאר לשבת.

            לסיכום, אמנם אני לא אובייקטיבי בעניין, אבל לפי דעתי בר משקאות איכותי עם אנשים מקצועיים שיודעים לעשות את העבודה, זה דבר שיכול להפוך כל אירוע טוב למעולה. אז לפני שאתם שוללים הבאה של בר אקטיבי, תקדישו לזה כמה דקות של מחשבה. זה עלול להשתלם לכם.

 

                 

           

דודו אלבז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב