דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחוץ לארץ - הבחירה הנכונה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3392 פעמים ]

לפני מספר ימים פניתם לסוכנות של השכרת רכב, בחרתם את הדגם המתאים וחתמתם על החוזה של השכרת רכב בחו"ל. זו לא פעם ראשונה שאתם משכירים רכב, אבל זו אכן הפעם הראשונה שאתם עושים זאת מחוץ לגבולות המדינה.

ויש כאן הבדל מהותי. בארץ אתם לא זקוקים לשירותים של חברה להשכרת רכב. כאן אין לכם תלות באיש. כשהחלטתם לטוס לחו"ל, שמחתם מאוד לשמוע שקיימת האפשרות של עריכת כל הסידורים של ההשכרה עוד לפני הטיסה.

יש היום הרבה אנשים שעומדים לערוך טיול במדינה זרה ורוצים ליהנות מהנוחות של נסיעה ברכב משלהם לכל נקודה. הם נהנים עוד יותר כשכל התהליך של בחירת הרכב המושכר נעשית עוד בהיותם בארץ. לכן, כשמדברים על השכרת רכב בחו"ל, הנהיגה עצמה אכן מתבצעת שם, אך כל העניינים הסבוכים נעשים ממש כאן, בישראל.

אין כמו השכרת רכב באירופה

היום רבים בוחרים לערוך את טיוליהם באירופה באמצעות רכב שכור. השכרת רכב בחו"ל הפכה לעניין שבשגרה, וביבשת הזו מדובר בעניין ששינה לחלוטין את אופי הטיול: חלפו הימים שבהם היינו נרשמים לטיול מאורגן לחו"ל, משלמים הון תועפות לחברת נסיעות, ובמשך כשבוע עוברים ביעף מיעד ליעד במדינות שונות עם מעט זמן להתרשמות ממשית.

הקיץ הקץ לטירונות באמצע החיים, ולא זולה בכלל, בתי מלון ברמות דירוג שונות, מעט זמן לצילומים והסברים שמפאת הלחץ בקושי היינו מקשיבים להם. אופציה זו עדיין קיימת, אך היא פחות קוסמת מבעבר. במיוחד היום, כשההגה בידיים שלנו.

מהפופולאריות ביותר: השכרת רכב בברצלונה

בין היעדים המועדפים על המטייל הישראלי ניתן למצוא את העיר ברצלונה שבספרד - אחד המקומות הקסומים שיש לאירופה להציע. בהתאם לכך, גם השכרת רכב בברצלונה הפכה למבוקשת ביותר. היעדים המרכזיים שבהם ניתן לבצע השכרת רכב בעיר הקטאלונית הם שדה התעופה ותחנת הרכבת שנמצאת במרכז העיר.

יודע מה שאתה צריך לדעת על השכרת רכב בחו"ל?

כאמור, כדאי לטפל בענייני השכרת רכב בחו"ל עוד לפני היציאה לחופשה. כך יימנע בזבוז זמן יקר בחופשה עצמה. חישבו על זה: יש לכם חשק וכוח להגיע למדינה זרה ולשרוף כמה שעות טובות רק בחיפוש אחר אוטו, חתימה על הסכם בשפה זרה ותשלום על ההשכרה?

אל תשכחו כי במדינות רבות בחו"ל לא כל התושבים שולטים בשפה נוספת. אם בניתן עם ניהול משא ומתן באנגלית, כדאי שתחשבו שוב. ישנן סוכנויות השכרת רכב בחו"ל שעובדיהן כלל לא מדברים בשפה הזו.

יש עוד מספר דברים שכדאי להכין מראש עוד לפני הנסיעה: הכרת חוקי התנועה ודרכי התחבורה העיקריות במדינה שאליה אתם נוסעים תהיה עניין מבורך. בנוסף, אל תשכחו שבמדינות רבות בחו"ל גיל המינימום של הנהג הוא 21, ויש מקומות שבהם הגבלת הגיל גבוהה יותר. כדאי לדעת את הדברים האלו מראש, כדי שלא תופתעו כשכבר תהיו שם.

באילו חופשות משתלם לבצע השכרת רכב בחו"ל?

בדרך כלל, משתלם להזמין השכרת רכב בחו"ל כשרוצים לעבור בין מדינה למדינה במהלך החופשה. לדוגמא, כשאתם נמצאים באזור מסוים באיטליה ורוצים להגיע גם לצרפת או לשוויץ, תחבורה ציבורית תהיה אופציה מתישה מאוד. כך נכון גם לנסיעה ברחבי ארה"ב.

אם אתם נהגים מנוסים ואם תצטיידו בראש במפות מפורטות, הנהיגה לא צריכה להיות בעייתית גם בארץ זרה. וזהו הטיפ החשוב ביותר עבור השכרת רכב בחו"ל: עליכם להתכונן לכך מראש. ולכן עדיף לעשות את הכל עוד בישראל.

אופרן - השכרת רכב בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב