דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערסל - חשיבות הרגיעה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2970 פעמים ]

 

רוצים לשדרג את הגינה? להפוך אותה למיוחדת יותר, אסתטית יותר ומהנה יותר לכם ולילדים? ערסל לגינה ישדרג במהרה כל גינה, ויהווה אטרקציה ומקום להתפנק בו!

דמיינו את עצמכם יוצאים החוצה, ביום שטוף שמש, עם הספר האהוב עליכם, הלפטופ או העיתון היומי, נשכבים על הערסל בגינה ונהנים מהחיים! ערסל בגינה הינו שדרוג אמיתי, ומקום לשכב ולהתפנק בו אחרי ארוחת הבוקר המשפחתית בגינה, בעת קריאת העיתון היומי, יחד עם קפה איכותי, או בשעת ערב מוקדמת, עת שיחה. ערסל איכותי נותן הזדמנות ליצירת מנוחה קלה בסדר היום העמוס והמלחיץ המקובל.

סוגי ערסלים

ישנם סוגים רבים של ערסלים, שיתאימו לכל גינה, בין אם יש לכם עצים ובין אם לא. ישנה אופציה למתקן יעודי עליו תתלו את הערסל, בלי צורך בעץ. הערסל מגיע במגוון עיצובים, גדלים וסוגי מזרונים, לנוחות מרבית והתאמה אישית!

בין סוגי הערסלים הקיימים תמצאו ערסל זוגי, ערסל בצורת חצי כדור, ערסל בצורת נוצה ועוד. הסתכלו בתמונות, ערכו השוואות ובחרו ערסל שיתאים בצורה האופטימאלית לעיצוב הגינה שלכם, לנוחות שלכם, לטעם שלכם, וכמובן- לגב שלכם!

 

חשיבות הרגיעה

התרבות המודרנית המערבית מאופיינת באופייה המלחיץ והתחרותי, ומדינת ישראל בולטת משעות העבודה הארוכות המקובלות, במצב הביטחוני המלחיץ ובתחרותיות גבוהה בענפים העסקיים. אנשים רבים סובלים מלחץ וחרדות וכתוצאה מכך גם מבעיות רפואיות כמו לחץ דם גבוה. חשיבות הרגיעה הינה גדולה ומרפאת- 10 דקות ביום של מנוחה, נמנום קל ורגיעה על ערסל מפנק יכולה לעשות את ההבדל בין יום בלתי נסבל ליום קליל, ולתת הזדמנות לצבירת אנרגיות, רגיעה, ולשמש כמעין "פסק זמן" יומי.

 

אך לבחור ערסל איכותי?

מעוניינים בערסל איכותי וייחודי שיתאים לגינה שלכם ולמשפחה שלכם? לא יודעים מה לבחור? יש מגוון רחב של ערסלים מסוגים שונים, הסתכלו התמונות שונות, נסו ערסלים שונים ותנו לעיניים ולגב שלכם להחליט! הערסל הינו אטרקציה מפנקת לכל המשפחה וכל אחד ייהנה ממנו- גם אתם ובני בנות זוגכם וגם הילדים והאורחים. בין אם אתם עושים ארוחת בוקר משפחתית בגינה, גריל עם כל החברים, או סתם רוצים לצאת קצת החוצה, לשאוף אויר ולהירגע, הערסל הינו הכלי המושלם בשבילכם. חשוב לדעת, שעל מנת ליהנות מהערסל בצורה המקסימאלית חשוב להשקיע בערסל איכותי הישרת אתכם לאורך זמן. ערסל איכותי יכלול מזרון נוח ויהיה מעוצב בצורה יפה, חפשו ערסל איכותי ועם אחריות, על מנת שישרת אתכם במשך שנים וינעים את זמנכם ואת בילויי המשפחה!

ניר עפרי,
מנכ"ל Yarok4You,
ייבוא ושיווק של כל מוצרי האיכות לגינה שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב