דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשות סקי בעולם 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2630 פעמים ]

כמה פעמים דמיינת את עצמך עושה סקי? יש לנו חדשות בשבילך: עכשיו זה באמת יכול לקרות. טניס, גולף וסקי הם ענפי ספורט שהיו פעם נגישים לאליטות בלבד, אך היום הם נגישים לכולם. אתה הולך ללמוד איך חופשת סקי תהיה מעתה לא רק חלום רטוב.

הכול כלול, גם הציוד

אחת הדרכים הזולות ביותר להזמנת חופשת סקי חלומית היא בחבילת הכול כלול. חבילות אלו כוללות בדרך כלל בדיוק את מה שדרוש לחופשה שכזאת, כלומר - טיסות, בתי מלון, העברות, ארוחות, כרטיסי כניסה לאתרים השונים ואפילו ציוד סקי. חבילה כזו, ובה כל השירותים וחדרי המלון אפשר להשיג החל מ-800 יורו לשבוע שלם.

סקי בכל מקום

אתרי סקי מפוזרים בכל העולם. הקרובים ביותר לישראל הם האתרים באירופה, וביניהם: אוסטריה, אנדורה, ספרד איטליה ושבדיה. אם רוצים להתרחק קצת יותר, יש אתרי סקי מדהימים בקנדה, ארה"ב וארגנטינה. אפשר לשלב טיולים מרתקים עם חופשת סקי – או לחלופין, חופשות סקי עם טיולים מרתקים.

גלישה מקרית ולא מתוכננת

אם אתם גולשים חדשים, קרוב לוודאי שתעשו את זה 'על הדרך' ולא לאחר שתכננתם את העניין מראש. הרבה מאוד אנשים מתנסים בפעם הראשונה בחוויית הסקי כאשר הם נתקלים באתר גלישה במקרה, במהלך טיול רגיל. משם מתפתחת אהבה לתחום ומתחילים לחפש אחר חופשות מיוחדות לגלישה.

הרושם הראשוני שנוצר אצל גולשים אלו הוא שהגלישה אומנם כיפית, אבל מאוד יקרה. הסיבה לכך היא שבדרך כלל מי שמגיע לאתר סקי מבלי להתכונן מראש, יצטרך להיפרד מסכומי כסף גדולים כדי לרכוש כניסה לאתר ולהשכיר ציוד סקי מתאים.

אבל אפשר לעשות סקי במחירים סבירים

מה שאותם אנשים לא לוקחים בחשבון הוא, שאם החופשה מתוכננת כמו שצריך, לא רק שהמחירים יהיו הרבה יותר נמוכים, אלא גם נגישים לכולם. אתם צריכים להבין: במחיר בו אפשר להזמין חופשה רגילה, ניתן להזמין גם חופשת סקי. עובדה זאת תרמה להתפתחות הענף וליותר ויותר אנשים להשתתף דרך קבע.

תיירות סקי

אתרי הסקי ממוקמים במרבית המקרים במקומות קסומים, אשר מבליטים את עוצמת הטבע. הנופים המשתקפים מגובה ההרים כאשר אתה גולש במהירות מטה, הם מרכיב הכרחי לחוויית סקי מושלמת. גם כל מה שקורה מסביב - אם אלו דרכי הגישה לאתרים, המלונות היפים ששוכבים על שפת ההרים או סגנון העיצוב של מבני האתר - יוסיף לחוויה שלכם.

ככל שתתקדמו יותר בענף, תרצו להכיר יותר מקומות ולכבוש הרים נוספים. חופשות כאלו הן שילוב של ספורט, אתגר והכרת עוד ועוד נקודות על הגלובוס. יחד עם זאת, תמיד יהיה לכם אתר מועדף אחד שתרצו לחזור אליו בכל פעם מחדש.

קבוצת גולשים

אחד המאפיינים של המין האנושי הוא לחפש את הדומים לו. לכן, גם לאנשים שאוהבים לעשות סקי יש קבוצות ופורומים מקוונים משלהם. בפורומים אלו אפשר למצוא המלצות על מקומות גלישה, מה כדאי להזמין, איפה הכי זול והיכן יש מבצעים והנחות על ציוד סקי.

הפורומים הללו, אותם ניתן למצוא בעיקר באתרי טיולים, הם מקום מצוין לכל מי שמתחיל להתעניין בספורט המדהים הזה. אחד האתרים הגדולים ביותר בתחום הוא אתר למטייל. כל מי תמיד חלם לעשות סקי - זהו הזמן להגשים חלומות. כולנו חיים רק פעם אחת וכשכבר לא צריך להיות עשירים בשביל לגלוש, חבל לוותר על התענוג.

אתר למטייל מספק מידע שימושי, אלפי טיפים ופורומים מקצועיים על אירופה ומדינותיה, צרפת, איסלנד, גרמניה ועוד..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב