דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחסני עץ כשדרוג לגינה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3203 פעמים ]

 

רוצים לשדרג את מראה הגינה? נמאס לכם לזרוק את כלי העבודה במקומות שונים בבית ולא למצוא אותם? מחסן עץ לגינה יהווה בשבילכם את הפתרון המושלם! מחסני עץ הינם מחסנים בגדלים שונים, לרוב קטנים יחסית, המתאימים למיקום בגינה, מעוצבים יפה ומכילים מקום לאחסון כלי העבודה שלכם - ניתן לאחסן במחסני עץ אתים, מעדרים, אופניים, מזרונים, מטאטאים וכלי עבודה נוספים לבית ולגינה.

מחסני עץ כשדרוג לגינה

מחסני עץ, מעבר לצורך הפרקטי שלהם, מהווים שדרוג למראה הגינה ולתחושה של הבית והגינה. מחסני עץ מעוצבים בצורה מיוחדת, עם גג משופע, ועשויים מעצים מסוגים שונים וצבעים שונים, ויגרמו לגינה להיראות מלאה יותר, ביתית יותר ומסודרת יותר. מחסני עץ יעזרו בעיצוב הגינה בצורה ייחודית ומקורית, וכך תוכלו לבחור בין גינה עם עיצוב מודרני, גינה עם עיצוב בסגנון ישן, גינה בעיצוב אמריקאי ועוד, מחסני העץ השונים יגרמו לכל הגינה להיראות ולהרגיש שונה. מחסני עץ העשויים מעצים כהים ועבים ייראו יותר אירופאים באופיים, מחסני עץ עם עצים בהירים ומרווחים מתאימים יותר לסגנון הישראלי הקיצי.

מחסני עץ- שימושים ותועלות

מחסן עץ בגינה יכול לשמש לשימושים רבים - אפשר לאחסן בו חפצים שונים, כלי עבודה, אופניים, אלבומים וחפצים שתופסים מקום מיותר בבית אך אתם לא מעוניינים לזרוק. בנוסף, ישנה אופציה להתקין חשמל במחסני עץ מסוגים שונים, וכך לעצב אותו ממש כמו חדר, אפשר להתקין נורות, רדיו או טלוויזיה קטנה, וממש להפוך את מחסן העץ לחדר. הילדים יכולים להשתמש במחסן העץ כמקום משחק או לאחסן בו דברים. מחסני עץ באים לרוב עם אופציה להרכבה עצמית ואופציה להזזה והתקנה חדשה במידת הצורך- כך תוכלו לנייד אותם אם תחליטו לערוך שיפוץ או לשדרג את גינה. מחסני עץ מתפקדים ממש כמו חדר נייד!

מחסני עץ- איך לבחור?

ישנם סוגים רבים של מחסני עץ, המיוצרים במדינות שונות, מסוגי עץ שונים, בגדלים שונים. חשוב לערוך השוואה בין סוגי מחסני העץ השונים על מנת למצוא את מחסן העץ האולטימטיבי בשבילכם ובשביל הגינה שלכם, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פרקטית. פרמטרים שחשוב לבדוק במחסני העץ טרם הקנייה הם: בטיחות המנעול- במידה ואתם מתכוונים לאחסן דברים יקרים במחסן העץ, ודאו כי הוא בא עם צילינדר מתוחכם ומתאים. עוד חשוב לבדוק במחסני העץ זה את גודלם ומידותיהם, ולהתאים את מידות המחסן לצרכיכם ולגודל הגינה הכולל, על מנת שישתלב בצורה אסתטית בגינה. בהצלחה ותתחדשו!

ניר עפרי,
מנכ"ל Yarok4You,
ייבוא ושיווק של כל מוצרי האיכות לגינה שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב