דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לונדון של אירופה הקלאסית 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3029 פעמים ]

שלום, אתם נוסעים - לטיול. ואם אתם מעוניינים בטיול מרתק באמת, היעד שלכם הוא לונדון. יש בה הכול, בבירה האנגלית: ניתן לעבור שם אלפי חוויות שונות. אולם, מרבית המטיילים בעיר נמצאים שם לפרקי זמן קצובים, ועליהם להיות ממוקדים בדברים שבאמת מעניינים אותם. מה עליכם לדעת כדי להפוך את טיולכם ללונדון למושלם?

לונדון: עיר האטרקציות הבלתי נגמרות

בירת אנגליה מכילה אטרקציות אינסופיות, וניסיון לספר כאן על כולן יהיה חסר סיכוי. עדיין, יש מספר דברים שביקור בלונדון לא שלם בלעדיהם: מגדל השעון הענקי ביג בן, הפרלמנט של אנגליה הנשען על גדות התמזה או טקס חילופי המשמרות בארמון המלכה בבקינגהאם, וזהו רק קצה הקרחון.

בלונדון יש מבנים היסטוריים חשובים מאד. המגדל של לונדון הוא מבצר עתיק, שנבנה לפני כמעט אלף שנים. קתדלרת סיינט פול, מקום משכנו של הבישוף הלונדוני והכנסייה השנייה בגודלה באירופה, היא מבנה מרשים, והרשימה עוד ארוכה.

מוזיאונים ופעילויות מכל סוג

דבר נוסף שמאפיין את לונדון הוא העובדה שניתן למצוא בה מוזיאונים רבים. האומנות היא ערך עליון בבירה האנגלית, כפי שבא לידי ביטוי במוזיאוני אומנות היסטוריים עצומים בגודלם דוגמת המוזיאון של ויקטוריה ואלברט או המוזיאון הלאומי, או במוזיאוני אומנות מודרניים, שאחד המפורסמים בהם הוא מוזיאון טייט.

ילדים ימצאו גם הם עניין במוזיאונים. בלונדון יש מוזיאון מדע עצום, המכיל אלפי מוצגים בנושאי חומרים, פיזיקה וטכנולוגיה, וכן מוזיאון טבע. באחרון ישנם דגמי ענק של מרבית היצורים החיים, הסבר על מגוון תופעות טבע, ואפילו טביעת רגל של דינוזאור.

ואם כבר ילדים – ישנן המון אטרקציות בלונדון המותאמות במיוחד לילדים. גן החיות הענקי בעיר, הראשון מסוגו בעולם, מכיל מינים רבים של בעלי חיים נדירים. אתר אחר הוא האקווריום של לונדון, בו ניתן למצוא יצורים תת מימיים מופלאים וצמחייה ימית מגוונת.

לונדון היא גם ירוקה. מאד

בלונדון נמצאים כמה מהפארקים היפים והפסטורליים באירופה. החשוב שבהם הוא הייד פארק, המכיל למעלה משני קילומטרים של צמחייה ואגמים, ומפורסם בפינת הנואמים שבו. גם פארק ריג'נט מושך תיירים רבים, ובו ניתן לצפות בבעלי חיים רבים, לבקר בדוכנים מכל סוג, ואף להשכיר סירות לשיט רגוע.

תרבות, קניות וכדורגל

לונדון מפורסמת גם בזכות התיאטרון שלה, וביקור בהצגה באחד התיאטראות נחשב בעיני רבים לאחת מנקודות השיא של הטיול. חוויה נוספת שניתן למצוא בעיר היא כדורגל: ליגת הכדורגל האנגלית נחשבת למרתקת ביותר, ובלונדון נמצאות כמה מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם. אווירה מדהימה מובטחת.

גם חובבי הקניות ימצאו את מבוקשם בבירת אנגליה. רחוב אוקספורד מכיל כמה ממותגי האופנה המפורסמים בעולם וחנויות למכביר, והמעוניינים בקניות אותנטיות יותר יוכלו לבקר בקובנט גרדן או בכיכר פיקדילי, שם גם יזכו במופעי רחוב מבדרים.

מזג אויר בלונדון

מזג האוויר בלונדון הוא סוגיה חשובה, בעיקר בשלב אריזת המזוודות. לונדון מאופיינת באקלים המשתנה בצורה קיצונית, ונע בין חום ולחות בחודשי הקיץ, לקור מקפיא, רווי גשמים ושלגים בחורף, עם טמפרטורות שמגיעות אל מתחת לאפס.

איפה ישנים בלונדון?

כיאה לאחת הערים המתויירות בעולם, בלונדון יש אפשרויות לינה רבות: אכסניות, דירות להשכרה, וכמובן - מלונות בכל הדירוגים. ישנם מאות מלונות בלונדון, כשהמחירים באזורים המרכזיים של העיר לא זולים בכלל. מכיוון שהתחבורה הציבורית בעיר היא מהמהירות והנוחות בעולם, מומלץ במקרים רבים לבחור מלון שממוקם בפאתי לונדון, ולהתנייד משם.

אתר למטייל - מידע וטיפים על אירופה, איטליה, ספרד, הולנד, כל מדינות אירופה והעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב