דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לארגן יום הולדת פיראטים 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 4729 פעמים ]

 

ארגון יום הולדת פיראטים לילדיכם נשמע לכאורה כמשימה פשוטה לביצוע. כולנו הרי יודעים מה צריכה מסיבה מסוג זה לכלול:  מוטיבים של ים וספינות, המון גולגולות, כובע קפטן מרשים ופסים והרבה צעקות אהוי ואררררר.... אך, לעיתים רבות מרוב שרוצים להשיג את הכל שוכחים מאיפה להתחיל ועל מה לשים דגש. ראשית, לא צריך להיכנס ללחץ ולאבד עשתונות כפי שקורה לעיתים קרובות כל כך בכל מה שקשור בילדים. הכינו רשימת משימות מסודרת עבורכם ועבור עוזריכם שתעזור לעבור את האירוע בהצלחה. להלן מספר דגשים מרכזיים שמומלץ לכלול ברשימת הארגון של יום הולדת פיראטים.

1. הכנת הזמנות. ניתן לקנות היום הזמנות בנושא פיראטים בכל חנות מסיבה אך, אם ברצונכם להשקיע אפשר להכין הזמנה אישית ומיוחדת. הזמנה זו יכולה לכלול רקע הכולל ספינת פיראטים ואליה מוסיפים את תמונת ילד היום הולדת. את ההזמנות יש לחלק כשבוע לפני היום הולדת. כמו כן, במידה ויש לכם רשימת מיילים מסודרת של האורחים, כדאי לשלוח לכולם תזכורת כיומיים מראש. 

2. בחירת מקום. האפשרויות למקומות לחגוג את האירוע רבות ותלויות במידת ההשקעה הכספית שהקצבתם. מצד אחד, אפשר להזמין את כולם הביתה ובכך לחסוך עלויות שניתן לנתבם לחלק אחר ביום הולדת. החיסרון הוא שההורים בדרך כלל לא ערוכים לבלאגן שעליהם לסדר בתום  האירוע ולא בכל המקרים הדברים חוזרים לקדמותם. מצד שני, השכרת מקום כדוגמת מרכז קהילתי, אולם ספורט בבי"ס, חדר אירועים בבניין, משחקייה ועוד מאפשרים לייצא את "הבלאגן" החוצה ומורידים משמעותית את מידת הכאב ראש.  

3. בחירת הפעלה ליום הולדת. עליכם להחליט אם אתם מפעילים בעצמכם את הילדים או שמא שוכרים מפעיל ליום הולדת. היתרון במפעילי יום הולדת הוא שאינכם צריכים לדאוג לרתק ולשעשע את הילדים וזאת בנוסף לדאגה לכיבוד ולקישוט המקום. כאמור, מפעיל ליום הולדת הופך את העניין לפשוט יותר, אך כמובן רצוי לוודא בידיוק באיזה סוג הפעלה מדובר ומה היא כוללת ושהמפעיל מקצועי ובעל המלצות. במידה והחלטם להפעיל לבד מומלץ לרתום לעניין אחים גדולים, בני דודים וכל מי שמוכן לסייע ובסתר ליבו חולם להיות פיראט.  

4.  כיבוד והעוגה. בטרם מארגנים את הכיבוד חשוב לזכור, שבמרבית האירועים בגילאי 3-7 הורים רבים מצטרפים להפעלה כך שיחד עם השולחן של הילדים יש לדאוג לשולחן למבוגרים. שולחן ההורים צריך לכלול מיחם או קומקום להכנת שתייה חמה, שתייה קלה, מאפים או פשטידות ועוגיות או עוגות בחושות. שולחן הילדים, החשוב יותר מבין השניים, יכול לכלול מספר סוגי חטיפים וממתקים או שולחן בריאות ועליו ירקות ופירות חתוכים וסנדביצ'ים. העוגה - גולת הכותרת של מסיבת הפיראטים, צריכה להיות אקורד סיום מרשים להרפתקה של הילדים. מן הסתם, ניתן להזמין בכל קונדיטוריה עוגות מרשימות ומעוצבות בצורת ספינת פיראטים, תיבת אוצר ועוד. אולם, גם כאן, בהשקעה לא גדולה יחסית ניתן ליצור עוגת פיראטים מרשימה ומעוררת התפעלות.

5. קישוט המרחב של המסיבה. הרכיב הבולט בחדר הינו שולחן העוגה והממתקים לילדים לכן, מומלץ לפזר על השולחן מטבעות זהב ולהשתמש בצלחות וכוסות חד פעמיים בצבעי אדום ושחור. כמו כן, לקישוט החדר הצטיידו בבלונים בצבעי הפיראטים, דגלונים משולשים עם גולגולת או במקרה ומדובר בילדים קטנים יותר חייכן ידידותי, כרזות יום הולדת וכל דבר הנמצא ברשותכם ותורם לאווירה למשל תיבת אוצר גדולה, דגם ספינות, מסיכות פיראטים, הגה ספינה ועוד. 

6.  הכנה של קפטן הפיראטים למסיבה. אם יש תחפושת מתאימה כדאי להכינה לקראת האירוע אולם, גם אביזרי כדוגמת כובע פיראטים, קרס, רטייה וחרב מרשימה יתרמו להופעה מכובדת ומעוררת התפאלות. כמו כן, בנוסף להופעה החיצונית מומלץ ביותר לדבר עם ילד היום הולדת על המסיבה המתקרבת, האורחים שיגיעו והחוויה בכללותה.

7. המסיבה. האורחים מתחילים לזרום וההתרגשות בשיאה. מבלי שתשימו לב השעתיים שהתכוננתם לקראתם לפחות שבועיים מראש יחלפו בשנייה. והנה הילד כבר גדל בשנה והוא בעל תואר קפטן של ספינת הפיראטים וברשותו אוצר יקר ערך שמצא באי מסתורי. 

וכך, תמה לה הרפתקת הפיראטים שאירגנתם, עכשיו רק נותר לאסוף את כל מה שנשאר מהמסע ולפתוח את המתנות!!

 

 

גמבה - ימי הולדת לילדים, הפעלות תוכן ואיכות לימי הולדת לילדים.  לפרטים נוספים: www.gambafun.co.il, 1-700-72-8888




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב