דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים מעוצבות 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 4769 פעמים ]

רבים מגיעים לרכישת טבעות יהלומים מעוצבות רק כאשר הם מעוניינים להציע נישואין, אך טבעת יהלום אינה רק טבעת אירוסין. טבעות יהלום יכולות גם להוות מתנה ייחודית ויקרת ערך לאישה בחייכם, לציון אירוע מיוחד, או סתם כדי להמחיש את אהבתכם והערכתכם.

יהלומים בעיצוב ובשיבוץ מיוחד יכולים להיות גם בעלי ערך סימבולי רב ולבטא את מידת האהבה שחש רוכש הטבעת לזוגתו. למשל, טבעת המכונה infinity ring המשולבת עם סמל האין סוף המתמטי, מסמלת את נצחיות האהבה של בני הזוג. אפשרות אחרת היא טבעת המשובצת בשלושה יהלומים המייצגים את העבר, ההווה והעתיד המשותף.
  
התקציב לקניית טבעות יהלומים

לרבים מאיתנו ישנה נטייה להתייחס לערך הכספי של טבעות יהלומים כאמצעי ביטוי לאהבה, אך אין זה נכון בהכרח. אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לרכוש יהלום גדול ומרשים, תוכלו בהחלט לבחור בטבעת המשובצת ביהלום בודד וקטן או במספר יהלומים קטנים יותר, שתהיה נוצצת ומרשימה בפני עצמה, אך עדיין תאפשר לכם לעמוד בתקציב שהקצבתם לכך.

טבעות יהלומים בעיצוב אישי

רוכשים רבים של טבעות יהלומים מעדיפים לעצב אותן בעצמם בהתאם לטעמם ולטעמה של בת הזוג. קרוב לודאי שבת זוגכם תופתע ותתרגש באופן מיוחד מטבעת שעוצבה על ידי אהובה, עיצוב ייחודי ואישי שאין דומה לו. בעיצוב אישי, בדרך כלל מתחילים קודם כל בבחירה של היהלום והשיבוץ שלו ולאחר מכן בוחרים את הטבעת התואמת. 

לפני שאתם ניגשים לעיצובה של טבעת יהלום, חשוב שתבצעו מחקר קצר בנוגע לבת הזוג שלכם. במסגרת המחקר, וודאו מהו טעמה האישי, ההעדפות והחלומות שלה בכל מה שנוגע לתכשיטים. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות בדיקה של תכשיטים אחרים שיש ברשותה. למשל, אם בת הזוג שלכם מעדיפה תכשיטים העשויים כסף, אולי כדאי שתבחרו בטבעת העשויה זהב לבן או פלטינה.

טבעות יהלומים צבעוניות

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לעיצובים המסורתיים יותר של טבעות יהלומים, תוכלו לבחור בטבעות המשובצות ביהלומים צבעוניים. יהלום כחול למשל, הפך לטרנד מוביל בשוק היהלומים בשנים האחרונות, וכמותו ישנם גם יהלומים צהובים ואפילו ורודים.

יהלומים צבעוניים נחשבים לנדירים במיוחד בטבע ולכן לא כל חברות התכשיטים מחזיקות בהם. למעשה, רק אחד מכל עשרת אלפים יהלומים הוא צבעוני, אך עם הטכנולוגיה המודרנית התפתחה שיטה מיוחדת לעידוד תהליך שינוי הצבע הטבעי של יהלומים. קחו בחשבון שהייחוד של היהלומים הצבעוניים יתבטא גם במחיר הטבעת.

כמה טיפים לרכישת טבעות יהלומים

בין אם אתם בוחרים באפשרות של עיצוב אישי ובין אם אתם מעוניינים לבחור מקרב ההיצע הקיים של טבעות יהלומים מעוצבות, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני כן:

• חשוב שתערכו חקר שוק קצר ותבדקו את חברות וסוכני התכשיטים הקיימים בשוק על מנת לקבל מושג ראשוני לגבי הבדלי המחירים, הסגנון והאיכות
• וודאו שאתם מקבלים את התעודות המכילות מידע לגבי היהלום אותו בחרתם, האיכות שלו והאחריות החלה עליו
• איכות היהלום נקבעת לפי מידת הצלילות, הצבע, החיתוך והמשקל שלו בקראט. יהלומים שהמשקל שלהם קטן מקראט נמדדים לפי נקודות, וגם הם יכולים ליצור טבעת יפהפיה אם התקציב שלכם מוגבל
• ברכישת טבעות יהלומים כדאי להתייחס גם לאורך האצבע של בת הזוג. טבעת עם יהלום גדול למשל עלולה להיות בעלת נוכחות מאסיבית מידי ליד קטנה ועדינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב