דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעת אירוסין מעוצבת 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2827 פעמים ]

מצאת את אהבת חייך. ברור לך שתבלו ביחד את שארית חייכם. כן, הגיע הרגע להציע לה נישואים. כעת נותר רק דבר אחד: לקנות לה טבעת אירוסין. אתה ניצב אובד עצות מול הטבעות הרבות בחנות, ומחליט לדחות את ההחלטה. אתה מגיע הביתה ומחפש מידע באינטרנט על טבעות. אם הגעת לכאן, מחר כבר תוכל לקנות את הטבעת המושלמת.

טבעת אירוסין: חלק מרכזי ביום המשמעותי בחייך

הרגע שבו מחליטים לבלות עם אישה את שארית החיים הוא רגע משמעותי מאין כמוהו בחייו של כל גבר. תרצו שהכול יהיה מושלם: אתם תבחרו מקום רומנטי להצעה ותשננו בערך אלף פעמים את המילים שתגידו לה. אחרי שהיא תגיד את ה'כן' המיוחל, תשלפו טבעת אירוסין. איך היא תגיב לה? זה כבר תלוי בסוג הטבעת.

הטבעות האידיאליות לאירוסין: טבעות יהלומים

לעיתים קשה להבין נשים, אולם דבר אחד ברור בקשר אליהן: כמעט כולן פשוט מתות על יהלומים. לכן, לא מפתיע שטבעות אירוסין רבות מעוצבות כך שבמרכזן יהלום. הבעיה מתחילה בכך שיש מגוון רחב של טבעות יהלומים, כך שההחלטה לקנות טבעת כזו לא מקדמת אותך ולו צעד אחד במסעך למציאת הטבעת האולטימטיבית.

חשוב להבין כי ישנם אינספור סוגים של יהלומים, עיצובים, סגנונות וצבעים, כך שהבחירה היא קשה. בנוסף, אופנת היהלומים משתנה תדירות, ויש להתעדכן בשינויים האחרונים. כך, לדוגמא, בשנים האחרונות טבעת אירוסין הכוללת יהלום צבעוני צוברת עוד ועוד פופולאריות, ומחליפה במקרים רבים את היהלום השקוף, הלבן והמסורתי.

יש לציין שישנם סוגים אחרים של טבעות אירוסין, אשר נפוצים מעט פחות. שיבוץ הטבעת באבני חן אפשרי בהחלט, שעה שמרחיקי לכת יוכלו לעצב טבעת באופן אישי במיוחד לאהובתם. המשמעות: יותר אפשרויות בחירה, ויותר כאב ראש עבור רוכש הטבעת.

כך תתאימו טבעת אירוסין לאהובתכם

נכון, כל הנשים אוהבות יהלומים, אבל לא כולן אוהבות טבעות באותו סגנון. במילים אחרות: אם אתה באמת רוצה שאהובתך תאהב את הטבעת בכל נפשה, עליך להתאימה לסגנון, לצבעים ולצורות שהיא אוהבת. וזו משימה לא פשוטה כלל וכלל.

איך בכל זאת עושים את זה? ברור שקניית טבעת אירוסין יחד עם האישה לעתיד מורידה את ההפתעה שבמעמד. במקום, רצוי שתחקרו מבעוד מועד את סגנון התכשיטים שלה. הביטו על התכשיטים שהיא עונדת וזהו דפוסים שונים, שאלו חברות טובות שלה או את משפחתה הקרובה, וכן הלאה. זה רק יכול לעזור.

איך קונים טבעות אירוסין בלי לבזבז את כל החסכונות?

טבעות אירוסין הן לא עסק זול. לכן, לפני שניגשים לרכוש טבעת, החליטו ביניכם לבין עצמכם על התקציב שאתם מייעדים לכך. כי ייתכן שתמצאו באמת טבעת מושלמת ויפה, אבל אם המחיר מגיע לכמה עשרות אלפי שקלים שאין לכם - אולי עדיף לבחור טבעת אחרת.

מחירה של טבעת אירוסין נקבע לפי מספר מאפיינים עיקריים: הצבע, הבהירות, הסגנון וכמובן העיצוב. מצד שני, יש מספר דברים שעשויים להעלות את המחיר בצורה משמעותית, מבלי שתהיה לכך סיבה ראויה: הייבוא ושם המעצב, למשל, לא משפיעים על טיב הטבעת אבל כן מעלים את המחיר.

קניתם טבעת אירוסין? יופי. ועכשיו לשלב הבא

אז ארוסתכם אהבה את הטבעת. עכשיו נשאר לכם לעשות עוד דבר אחד: לרכוש טבעת נישואים. בבחירה זו, חשוב שתתאימו את הטבעות אחת לשנייה, מבחינת כמות הקראט שמציע חישוק הזהב, הצבע, הסגנון וכדומה. אבל אחרי שבחרת טבעת אירוסין מושלמת, זה כבר ממש פשוט בשבילך, לא?

שפר יהלומים - טבעות אירוסין, טבעות נישואין, קנייה ישירה מהבורסה ליהלומים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב